- 854 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Anne diil Şeytan
Ne yapmalıyım bilmiyorum herşey herkes benim üstüme geliyor sanki kendimi bu dünyaya çile dert çekmeye gelmis gibi hissediyorum anne istiyorum ben baba istiyıorum böyle anneye lanet olsun ben ağladıkça mutlu oluyor ben eriyip aktıkça huzur buluyor benim suçum günahım ne Tanrım hiç mi yüzüm gülmicek şu fani dünyada öyle nefret ediyrum ki kadın senden anne demeye bile utanıyorum herkesten bi laf yedirdin bana bu yaşıma kadar Allah seni bildiği gibi yapsın senin gibi anneye yazıklar olsun hiç bir işin rast gitmesin bana çektiğrdiklerinin 10 katı fazsını inşallah sen çekesin senin oldugun dünyada yaşamak istemiyorum bıktım sendende yaptıklarındanda bana çektirdiğin acılardanda gülsün artık şu doğdugumdan beri gülmeyen yüzüm gülsün bırak yakamı rahat bırak beni yaşamak istiyorum boğulmadan ağlamadan yasamak istiyorum seni istemiyorum istemiyoruuuum yemin ederim hayatımı bitirdin ya offff offffff bıktım senden yeter artık yeterrrrrrrrrr
YORUMLAR
BU SİTEDE KULLANICILARIN BAŞKA KULLANICILARI ENGELLEME MEKANİZMASI VAR.
KULLANICILAR BAZI KİŞİLERİN DÜŞÜNCELERİNİ VEYA BAZI DÜŞÜNCELERİ KENDİ ESERLERİNİN ALTINDA GÖRMEK İSTEMEYEBİLİRLER.
OLABİLİR.
ANCAK, BİRİNİ HEM ENGELLEYİP HEM DE ENGELLEDİĞİNİZ KİŞİNİN YORUMLARINI ALIP EDİTLEYEREK VE CIMBIZLAYARAK İŞİNİNE GELENLERİ KENDİ İLETİNİZ ALTINDA SIRALAMAK SURETİ İLE MEKANİZMANIN BU ŞEKİLDE KULLANILMASI YAZIN SANATI VE İLETİŞİMİNİN AHLAKINA DA, ERKANINA DA HEM SIĞMAZ HEM DE YAKIŞMAZ.
BUNUN BU ŞEKİLDE UYGULANMASI, BUNA SEYİRCİ KALINMASI...
...
YAZIN ADABININ BU DERECE SUİSTİMAL EDİLMEBİLECEĞİ AKLIMA GELMEZDİ.
BİR ORTAMI YANSITAN ÜYELERİDİR, BİR ÜYEYİ YANSITAN ORTAMDIR.
DÜŞÜNCE VE FİKİRLERİN EMEK HALİNE DÖNÜŞTÜĞÜ BU ORTAMLARDA İNSANLARIN YAZILARINI HEM ALIP KIRPACAK DEĞİŞTİRECEKSİN HEM DE GÜNÜN YAZISINI YAZMIŞ OLARAK ÖDÜLLENDİRİLECEKSİN.
BANA GELMEZ BÖYLE İŞLER.
HOŞÇAKALIN.
noa tarafından 5/1/2008 1:29:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
ben toplu taşımacılık yapıyorum.. haline şükür et.. kızını satan gördüm.. kızını evden atanı gördüm.. hayat bazen acımasız olabilir pes edersen ozaman kaybedersin.. önce ayakta durmayı ögren . benim 2 yaşında kızım var. bakıyom sanki daha yeni dogmuş gibi.. cocuk büyütmek zor... büyüsün 2 hata yapınca bana beddua etsin.... haline şükür et . onlar senin ataların.. bu dünyan harap olmuş. obür dünyanı temiz tut... ben sana degil ANNENE ÜZÜLÜYORUM. ALLAH(cc). ne verirse hayırlısını versin...
Ne denir?Çiğdem Hanım,Allah kimseye taşıyacağından fazla bir yük yüklememiştir.İşin bir de bu yüzüne baksan.Bazen öyledir kader.Hak etmediğini çektiğini sanır insan ve sadece sanır.İşin çözülebilir tarafıyla uğraşmak lazım.Çözülmeyecek olana kafa yormak sadece kendini yormaktır.Bir tasnif yap ve çözülemeyecek olanları Allah' havale et ve defterini kapa.Çözülebileceklerin ise ısrarla üstüne git ve çöz,çözebilirsin.Bir yerinden başla ve hergün neyi çözdüğünü ve neyi çözemediğini kaydet.Konuyu bilemediğimizden yanlış bir yönlendirme yapmaya da hakkımız yok bu sayfanın kapsamında sana bunları söyleyebiliyor.Sana kolaylıklar diliyorum.Başla ve çöz.