- 622 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yalnız bırakılmışlığın absürd hikayesi
Otobüsteydim nihayet,olmak istediğim bir yer değildi burası.Kapıdan girdiğimde birkaç canı sıkılmış yolcu bana baktı.Ama pek fark etmemiştim bunu.Ben sıcaktan şuurumu kaybetmiştim sanki,ama tam o anda şuurum yerine geldi ve ne yapabilirimden ziyade ne yapacağım düşüncesiyle otobüse bindim.İçerde ağaç yoktu.Hızlıca ilerlerken göz ucuyla baktığım bir adamdan genç bir kızın bembeyaz süt bacaklarına süzüldüm.Korkuyordum.Müthiş bir korku.Kimseyi tanımıyordum.Çarpıntım hat safhadaydı,gördüğüm sağlam yapılı bedenim tir tir titriyordu.Bir çeşit saygınlık görememiştim kendimde.Korkuyordum.Bütün korkum biraz sonra nefes egzersizleriyle temizlenmeyi bekliyordu bilimsellik endamıyla.Kimseden yardım istememekte olan direncimi ancak otobüse bindikten çok sonra fark etmiştim.Müthiş bir korku vardı,ama hiç sesimi çıkarmıyordum,oturanlardan biri kalkıp çocuk arabalı kadına inmesinde yardım etmişti.O an nasıl da gizlenmiş olduğumu fark ettim,ama öyle bir çabam da yoktu.Çıldırdığımı düşündüm.Serbest düşme şeklinde gerçekleşecek bir bayılma yerine bir çeşit sıçramayla düşebileceğim bir yer aradım.
Otobüse bindiğimde eski bir arkadaşımı görmüştüm.Arkadaş dediysem lisedeki aptal arkadaşlardan biriydi,birbirimize karşı samimiyetsizdik.Ama yine de birlikte günlerimiz oldu.Aynı sınıfta olmaktan dolayı bir sınıf arkadaşlığımız vardı,ancak lafta..Tam bu arkadaşa bakarken kafamı çevireceğim anda o da beni gördü.Ben bakışlarımı kaçırmaya niyetliydim,beni bu halde yakalayınca kafamı çeviriyordum, tekrar bakmadım.Ama onun hala baktığından emindim.İçim doluverdi,içimde bir doluluk hissettim.Otobüsten inmeden önce bir kez daha onu gördüm.Ama bu sefer bana bakmadı,otobüsteki sarışın bir kadının güzel olduğunu düşünüp kendisini genç heteroseksüel bir delikanlı olarak kavrıyordu muhtemelen,çünkü kadına bakarken bir anda vücudunu germişti ve nefesini of diyerek içine çekiyordu.Genç olduğunu belgelemişti,belgesini elinde sallayarak kendisini gururla ihtiyar bir adama henüz adam tam olarak otobüs koridoruna yönlenmeden sundu.Amca arkadaşın sıcak koltuğuna oturarak kendisini ayakta durmaktan kurtardığı için arkadaşa tanrının rızasını kazanmış bir muhterem olarak sevgiyle bakıyordu.Otobüsten inip eve geldiğimde tuvalete girdim.Yaşlı amcanın ve o eski arkadaşımın halini düşünüp keyifleniyordum.Arkadaşımı ergenlikten çıkamamış sürekli kadın muhabbeti yapan biri olarak düşünüyordum,hiç değişmemişti.Koca bir aptaldı hala.Tuvalette epey vakit harcamıştım ve bir süre herkes unutmuşken beni yalnızlığım bana herkesten uzak kendisini saklamış bir tanrının kibrini ve rahatlığını sunuyordu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.