- 1414 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BABAMA mektuplar 2
selamlar olsun sana,
Babacığım nasılsın bilmiyorum ama rahatta olduguna inanmak istiyorum .
uzaklardasın çok özledim seni ,sensiz günler geçmek bilmiyor ,bakıyorum yollara,bekliyorum aramyorsun gelmiyorsun yoksunnafile...
Kızıyormusun yoksa bana ?delirdi bu kız diyorsun belkide inanki elimde degil, seni böyle mi yetiştirdim diye hayıflanıyosundur ama sensizlikle terbiye etmemiştin hiç hiç bilmiyordum öylece ben ayazda kaldım işte...
Dün köye gittik , mahmut seni soruyor sürekli dedem evde yok gezmeyemi gitti diye, ne zaman gelecek diye soruyor ne cevap verecegimi bilemedim ,anlattım gerçekleri ama o bile kabulenmedi ,gelir üzülme ağlama sen gelir anne dedi.
O küçüçük yakıştıramadı sana böyle gidişi ..oysa ben nediyeyim şimdi..
Seni hep ayrı sevdim ,herkesten herşeyden sende beni öyle sevdin öyle şımarttınki sevginle ,dopdoluyum yaradana duydugum sevgi gibi ,ak pak nurdolu...
Nedesem faydasız degilmi babacıgım gittiğin yerden dönmezsin dönemezsin istesende,neyse mutluysan budayeterbize. Bizsiz olmak sanada zor geliyor eminim bundan ama kader böyleymiş elden hiç bir şey gelmiyor sen huzurlu ol yeter bana ..
Gönlüme taş basıyorum her doğan gün ,özleminle halimde duman olsada içim kan aglar sada cennettesin bunun huzuruda derdime care ,dualarımızhep seninle unutma olurmu babacıgım...
Ben sana ömrüm odukça yazarımsende oku olurmu.Hasretle gözlerinden öperim canım babacığım....
küçük kızın...
YORUMLAR
İstesem sana her şeyi yapabilirim şu anda. Yada son bir merhametle yeniden bir koza örelim içine girip yeniden yapılanıp yeniden yaşayalım diyebilirim. Ama yapamam her şeye rağmen senden olan biriyim ben. Eseri olduğum adam BABAM. İlk hayal kırıklığını sen yaşattın bana. Sen derin yaralar açtın canımda. Şimdiki kararlarım karamsarlıklarım güvensizliğim önyargılarım terk edilme korkularım senin sanki. Açlık insan her şeyi yaptırırmış. Sevgiye açlığım bana çok şey yaptırdı. Cesaretin olsa duymaya cesaretim olsa paylaşmaya anlatırdım. Sevgiye açlığım neleri aldı neleri bıraktı bende. Korkuyorum yinede. Belki de son nokta bıçakla peşime düşüp beni deşmek istediğin gün oldu. Biliyor musun çok zaman geçti üzerinden ama ben hala bıçaktan çok korkuyorum. Korkularımın sebebi olan adam BABAM