AYRILIK KORKUSU
AYRILIK KORKUSU
Ben sevdiğimden ayrılmak dan korkmuyorum diyen varmıdır.Ölümden korkmaz insan canından malından hayatın dan korkmaz da bir sevgilisinin yokluğundan korkar.İnsanlar en büyük hatalarını sevgisinin yüzün den yapmaz mı?İnsanları korkutan yalnız kalma korkularımıdır ,paylaşamama korkularımıdır oda anlaşılmış değildir.O gittiğinde nefes alamadığını ve yaşamak istemediklerini söyleyenler de var.Bu kadar değerlimidir sevgi ,bu kadar değerliyse zamanla neden biter aşk.İnsanlar neden ulaştıklarında geri geri kaçarlar.Yıllardır aşk şiirleri aşk şarkılarıyla büyüdük.Aslında aşkı biz yazdık biz oynadık.Kendimizi bunlara biz hazırladık.İnsan kendine değer vermeyen arkadaşını siliyor da kendine değer vermeyen sevgilisini neden unutamıyor.İnsan kendini sevmeyen insanı nasıl sevebilir.Annedir karşılıksız seven,Annedir canı acıyan karşılık beklemeden değer veren seven.Neden sevgiliyi anne sevgisiyle severiz hiç düşündünüz mü?Ben sensiz ölürüm diyerek hayatını devam ettiren çok insan gördüm.Sen gittin nefes alamıyorum deyip de nefes alan insanlar gördüm.Aşk o zaman sadece alışkanlık demek olmasın, insanların karşılıklı ihtiyaçlarını gidermek veya hayattaki boşlukları onlarla doldurmak.Mevlana çok güzel söylemiş SEVME SENİ SEVMEYENİ BAĞDAT’TA SULTAN OLSA ;SEV SENİ SEVENİ DAĞDA ÇOBAN OLSA . Ne yazık ki duyduklarımız gördüklerimiz doğrultusunda bu söze uyamıyoruz..
yazan :vahit volkan sevinç