- 853 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDA HAMAĞINDA ...****
**O kadar çirkinsin ki !!! Çocukluk edipte çocuk doğurma,sakın ha !!! Anasından da alır ; babasından da alır biliyorum;ama hep senden alırsa ne meret bişey olur kimbilir velet !!! Hele birde huyunu aldıysa vay geldi mahallelinin başına !!
**Garip görmesin,küçümsemesin kimse... Biz arkadaşlığı,dostluğu,saygıyı ve sevgiyide bilirizi !! Ama nefretide, hastir demeyi de !!! Dibine kadar hemde !!
**Kir rengi lekelerde hayat; gittikçe büyüyen !!! Okşanmak istense de saçların; biliyorum yaralısın ,okşatmazsın !!! Yüreğini sarmış gocuk ; her nefes alışında hala üşürsün boncuk boncuk !!!!
**Tuvaletler bile rezerveli !!! Yürekler ise rezervuarlı !! Çep ipi,akıt suyu, gitsin pislikler !!! Bu ne rezil yaşam be !!
**Hep yamalı bohça gibi yaşamlar; kırık dökük,eğreti !!! Onun için yarım yamalak,yarım yaşamların bir yanı...Ne yama kaldı nede teğele ip le iğne !!
**Yaşlı,yorgun yüreğimi özlemlere gark edip gittin bebeğim !!! Ama biliyorum ki;orada günlerdir yolunu gözleyen, seninle dolu olan yürekleri mutlu etmekle meşgul olacaksın !!! Onlar hep özlemlerimdeydiler; şimdi birde sen eklendin..Olsun !!! Siz özlemlerinizi giderin !! Ben beklerim ailemin Mutluluk kaynağını..
**Hani şu fabrikasyon,ambalajlı ve saplı dondurmalar var ya ? Her anını zevkle yiyor,ısırıyor ve yalıyorsun ! Ama en büyük keyif; sapın elinde kalış anıdır !!!
**Asıl hasar;gönülde kopan fırtınalardadır !!!! Ve işte onlar suratlara yansırlar !!
**Bir çin atasözü imiş :" SEN VARKEN ÖLÜM YOK.. ÖLÜM VARKEN DE SEN YOKSUN ""..Hep düşünmüşümdür;ama neticeye varamadım !! Tamam sağ isem ölmemişimdir itirazım yok ta; yani öldükten sonra olmayacaksam; O kadar hazırlık boşamı gidecek ya ????Bende nasılsa orada paşa paşa yaşarım diye buralara aldırmıyordum hiç !!!
**Kerhen gülmek; içten ve isteyerek verilen sadaka sayılamaz !!!
**Doldu odamın duvarları ;sen olan tabloları asmaktan !!! Gel artık gel be !!! Sende beni as tavandaki iple !!!!
**Huzura gebe kalacaksan; seninle her türlü hüzün,eziyet ve cefa yatağında sabahlarım inan ki !!!
**Acımasız bir talancı ölüm !!! Bir gün alıp kanatlarına ebediyete itecek.. Biz birlikte olacaksak ; canı sağ olsun !!
**Sen gözlerime doğdun , pervasızca !! Gözbebeğim oldun ya !! Kenar mahallenin dilberi bile ,anlatıp duruyor bizi !!! Gel avuçlarına al beni; barındır ve öleyim orada !!!
**Çok içten pazarlıklıyım ben !!! O sever gibi görünmek zorunda olduklarım !! Bir bilseniz içimden neler konuşuyor ve nasılda tatbik ediyorum !! Ne yapayım bende böyle rahatlıyorum işte !!!
**Öp beni sözcüklerin ile..Sev !!! Irzına geçme sakın sözlerin..Sevişmekten çok dövüşmeyelim !! Alt üst olmasın ve birleşen yollarımız küsmesin !!!
**Seyreylediğimiz tan vakitlerinde; dünyaya getirdik yağmurlu günlerin bebeğini..Yorgun uykularda söyleyemedik ninnileri;sevdamız gibi yetim kaldı !!!
**Uçup gittiler; bir ezgide sevdanın sesi !!! Notalarda sustu; es’lerde !! Islıklarla arama zamanı şimdi !!!
**Öylesine durgun mefta bakışlarında; gittikçe çekingen oldu umutlarım !! Hasretlerimi ; elinde kasutura hançerliyorsun habire !!!
**Eğer bir ilişkide; diğeri kendini bulunmaz ve vazgeçilmez sanıyor ise, ukalalığının bedelini ayrılık yaşayarak öder.
**Çizik attığın kestane görünce ateşi nasılda açılır !!! Sen her yerime çizik attın, hele de yüreğime !!! Yaktın beni ateşinle; hala açılacak yüreğim.. Nerde !!
**Ciddi ve samimi ilişkilerde, tarafların birbirlerine önceliklileri yoksa ; o ilişkiler aldatmacadır.!!
**Gurur ve onurunuz; onun sizinle oynamasına izin vermiyorsa ne pahasına olursa olsun ilişkiyi sonlandırmak en güzelidir !!
**Bir ilişkide ileriye matuf ciddi beklentiler yoksa; uzatmak, rantına göz dikmek adiliktir.
**Değişken hareketlerde sevgiler ölmeye mahkumdurlar .
**Birini gönlünüze almış ve o sizin herşeyiniz ise; ömrünüzce sırtınızda taşımak asla sizi yormayacaktır !!!
**Cesaret cinsel kimliklerde değil;yüreklerdedir !!
**Başınıza gelmeyen konularda ahkam kesmeyiniz. Yorum yapmak kolay,yaşamak çok zordur belki de !!
**Sabit fikirli olacaksan sevginde ol...Diğer fikirleri çürütürler !! Çürümeyen tek şey halis sevgilerdir !!!
**Onu;yüreğinize almışsınızdır.. Oradan aldığınız güçle; ne köprüleri sırtınızda taşıyarak geçirtirsiniz; hiç of uf demeden !!!! Köprüler geçilip düzlüğe çıkıldığında;iner sırtınızdan ve kaybolur gider aniden !!! İşte o zaman yüreğinizde öyle bir ağırlık hissedersiniz ki tonlarca; yığılır kalırsınız vefasızlıklarda !!!