- 719 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VAKİT VARKEN
Cesaret edebilseydim eğer dilimin varmadığı şeyleri söylemeye daha mı çok severdim ben ?
Ne istediğimi bildiğim halde yapamadığım şeyleri gerçekleştirecek güce sahip olsaydım daha mı inandırıcı olurdum size karşı ?
Ve bugünün son olduğunu düşünseydim eğer daha mı dolu yaşardım hayatı ?
Kimi isterdin peki yanında nerede olmak nasıl vakit geçirmek isterdin ?
Bunların senin sonun olduğunu bilseydin ?
Sevdiğin insana korkusuzca içinden geçenleri anlatır mıydın o zaman ?
Bugüne kadar hep kendine sakladığın ona söylemek için can attığın ama önce ondan duymak istediğin kelimeler birer birer dökülmez miydi ağzından ?
Kimden özür dilemek isterdin son olarak ?
Haksız olduğunu bildiğin halde gururuna yediremediğin için dilemediğin özrü diler miydin en yakın dostundan ?
Kimi affedersin sen ?
Çok kızgın olduğun halde onu son kez göreceğini bildiğin için kiminle daha fazla küs kalamazdın ?
Yanında kimi istiyorsan eğer onunla geçir tüm zamanını istediğin yerde istediğin şekilde.
Haksız olduğunu biliyorsan sen şimdiden özür dile ve seviyorsan karşındakini kendinden fazla çık karşısına söyle vakit varken.
Her yeni günü sona biraz daha yaklaştığını düşünerek karşıla.
Ama biz hep yarınımız olacağına inanıyoruz ve böyle de devam edeceğini düşünüyoruz.
Rezil olma küçük düşme alay edilme korkusu susmamıza sinmemize sesiz kalmamıza sebep oluyor.
Bizim için hava kararmadan akşam olmuyor güneş doğmadan sabah olamdığı gibi.
Biteceğine inansaydık eğer bir gün her şeyin yenermiydik korkularımızı ?
Cesaret eder miydik o zaman söylemeye bugüne kadar içimizde sakladıklarımızı ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.