- 613 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
M.Ö. ve M.S. İLİŞKİ
m.ö.tanışma:görücü usulü,tabi şimdikiler gibi değil.ya da kızla erkek çarpışır,kızın elindeki kitaplar yere düşer.ikiside eğilir kitapları almak için,göz teması,olay tamam.
m.s.tanışma:kızla erkek bir ortamda tanışır.kız ya da erkek çıkma teklifi eder(nereye çıkılıyorsa).ilişki başlar.
m.ö.buluşulan yerler:serbest bir ailenin kızıysa pastahaneler ama muhakkak kızın küçük kardeşi olur.bunun dışında sokak başı, karşılaşılan fırınlar...
m.s.buluşulan yerler:kızın evi,erkeğin evi ya da samimi arkadaşlar sağolsun...
m.ö. iletişim araçları:mektup.
m.s. iletişim araçları:cep telefonu,bilgisayar...
m.ö.seks:ara sıra göz göze gelmek,en fazlası el ele tutuşmak,hatta tutuşmakta değil ellerin birbirine çarpması.
m.s.seks:.................
m.ö.sevgililerin tartıştıklarında dinlediği müzikler:sevemedim karagözlüm seni doyuncaaa...
m.s.sevgililerin tartıştıklarında dinlediği müzikler:allah belanı versin,allah seni kahretsin,bana gelen sana gelsin yaaaaar...(bu arada ismail yk klasiklerinden yalnızca biri)
m.ö. barışmada kullanılan hediyeler:çiçek,genelde papatya...
m.s. barışmada kullanılan hediyeler: pahada ağır,yükte hafif eşyalar.örnek pırlanta kolye.
m.ö. ilişkinin sonu:iyisiyle kötüsüyle geçmiş 50-60 yıl.çoluk çocuk torunlar ...
m.s.ilişkinin sonu:ilişki kaldımıki ortada.o ilişkinin üzerine kaçı başladı bitti...
keşke m.ö. kalsaydık.aslında zamanla ilişkilendirmemek lazım ama bi günah keçisi lazım. herşey kişilik meselesi,tabi birde doğru insanı bulabilmekte.doğru insanı bulup doğru bir şekilde davranırsak bize hergün AŞK...(yukarıda yazılanların hepsi doğru.özellikle ismail yk.ya o ne biçim bişey,virüs gibi yayılıp,milyonlarca dinleyiciye bulaşıyor.feysbuk,beni tıkla,ben senin ananın,bi dudak ver....adam ne istiyor anlamadım ki.)yazıyı sonlandıramadım,bağlamaya çalıştım biryerlere ama olmadı.ismail yk’nın üzerine gittim bunun için:)herneyse ne diyordum;herkesin doğru insanı bulup mutlu olması dileğiyle bitsin...
(milat derken hz.isa değil tabiki bu aşkın miladı)