Aşk
Aşk yalnızlıkların yalnızlığıdır...
Sorma nedendir bu çileler, rüzgarına kapıldığın fırtınalar.Aşk iki kişiliktir derler ya.Saçmalamış her kim demişse...Aşk yalnız yalnızlıktır...
Zaman çukurunda boğulan bir kaç kişilik heyecandan sorumlu değildir aşk. Keyif işi de değildir ve hatta iş değildir. Ordakini buraya koymak değildir.
Yaşam sırlarını kendisiyle beraber götürür. Sırlar da ölümlüdür. Aşk sırdır bir yerde. Her sır aşk olmasa bile, aşk sırlarıyla gömülür.
Yalnız kaldığınızı düşündünüz mü hiç?
Ya aşık olduğunuzu?
Aşk kişileştirilmişse eğer ve yalnızlığı sırlarınıza boğduğunuzda zaman akışkanlığını yitirir.
Soğuklukluğun tesirleridir.Sıcakta akışır da akışır...
Hani bir kaç saati diğer yalnızın yanında geçirdiğinde bir saniye kadar az gelmesi gibi...
Aşk dayanmaktır.Dayanılmaktır...
Aşk sanattır...
YORUMLAR
Aşk saygısız sevgi biçmidir. Bunu anlamak için aşkın aklı ile değil, aklın aşkı ile bakmak veya görmek yetecektir.
Ama ne desek boş; yine de aşkın aklı ile bakmaya devam ettikçe insan, bu tür yazıları hep yazagelecektir.
İçinde saygı ve eşit olmadığı için, hep yenilmeye ve sızlamaya devam edecektir aşk...
Emeğinize sağlık sayın yazar.
Göktürkmen tarafından 4/12/2008 9:26:03 AM zamanında düzenlenmiştir.