- 800 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Ömrüm... Bülbül'ün toprak olduğu ovalarda; ırmaksız, nehirsiz..kimsesiz.
Çok yıllar geçti üzerinden, bir daha bakınca kilit harflerin yüzüne sence.. gider mi rûh -kaç zamansa artık- geriye. Bakar. gitmez. Öyle bir bakmak değildi şimdi yüzüne döndüğümde. Keder, insan kaçından sonra yeniden doğuyor da nedir deyi bir daha baksın kitâbelere, değil mi. Kaddafi yalnız bir tâne..
Güllük ile ya da gülleler şehrinde. Sen gülebiliyorsun, olabildiğine. Testi boyunda akarken tuzlu nehir hem de. Gülmek gamzeler çatlayana dek mi.. Kızarlar bizde, tebessüm kâfi derler. Cemaate varmadan dedim.. Ben -bir tuhafım- bakmayın şimdiki mazlûm hâlime, değilim aslında.. Çayda çıra belki zilleri kireç tutmuş parmaklarımla. Ziyânı yok dediler, ne göreceklerini henüz bilmeden.. Değildir belki ne dersin, törpü, zımpara.. neye yarar ki başka.
Göre göre, kirpikleri döke döke..
Her neyse!
Hoş gördüm. Çok sözüm yok. Ses edeyim dedim. Her sesten nâçar. Söyleşesim geldi gülen yüzünle, bir iyi bir iyi.. Sorma derindeki demi. Herkeste öyle. Sen çaya ben çeşmeye. O ahmed'e öteki ayşe'ye.. Hayat, herkes aynı yere..
Yazıyorsun.. iyi ki diyemiyorum, nazarım hep yok desem de ne olur ne olmaz. Ne çok sevmek ne hiç sevmemek. Ortası ne kötü. Ömrümce "ılık" su sevmedim. Bahârı da sevmedim. Şimdi eylül deyi kıvranıyorum..
Ötesi nasip kısmetse..
Sen de..
İyi bak kendine.