- 10915 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SADECE SEN..!!
SADECE SEN..!!
BİR SENİ SEVDİM BEN..
EVET..!! SADECE SENİ SEVDİM BEN..
NE ÖNCESİ OLDU BU HİKAYENİN, NE SONU GELDİ..
YAZILMADI, OKUNMADI, YAŞANMADI,
ARDINDAN AĞLANMADI BİLE..
SADECE BİR ÜMİT,
BİR KURU ÜMİTTİ BEKLENEN, BİR ÖMÜR BOYU,
BİR SENİ SEVDİM BEN...
KENDİNİ KENDİ DÜŞÜNDEN KOVMAK, BİR YALNIZLIĞI GÜLÜMSEYEREK KARŞILAMAK VE O YALNIZLIKTA SENİNLE KAYBOLMAK... SENİ SEN YAPAN HAYATIMDA, SENİ SENLE YAŞAMAK SESSİZCE..SENSİZ KALDIĞIM HERGÜN ESEN RÜZGARIN SESİNİ DİNLEMEK..İNEN GECEYİ, YÜKSELEN YILDIZLARI, YAĞAN YAĞMURU İZLERKEN, SENİN YANIMDA OLDUĞUNU HİSSETMEKTİR..
HAYALİNİ, MAVİ GÖZLERİNİ YANIMDA TAŞIMAK, YANINDA VARLIĞIMI UNUTMAKTIR..KÜÇÜK BİR BEN İÇİNDE, KOCA BİR SENİ YAŞAMAKTIR YALNIZLIK.!! SENİ BENDE YAŞAMAK; KALBİMDE, İLŞKLERİMDE, RUHUMDA... AMA SADECE BENDE..!! YAŞARKENDE SEVGİNDEN ŞİKAYET ETMEMEK..
SENİ SENDE YAŞAMAK..! HERŞEYİNİ KABULLENİP, HERKESDEN SENİ SOYUTLAYIP İÇİME SIĞDIRMAKTIR YALNIZLIK..SANA / BANA / BİZ DİYEBİLMEKTİR YALNIZLIK..SENİNLE SAATLERCE KONUŞMAK; SEVGİMİZİ, İSYANIMIZI, DERTLERİMİZİ.. VE KONUŞURKEN Bİ / Zİ TANIMAKTIR YALNIZLIK..HER ŞARKIDA ARTAN SENSİZLİK SIZIMI, SENİNLE DİNDİRMEK SENLE SUS OLMAKTIR YALNIZLIK..ACI MELODİLERE SIRT DÖNÜP, SEDECE SENİN SESİNİN RENGİNİ DUYMAKTIR KULAKLARIMDA..
SEN / SİZ DÜNLERİ BIRAKIP, SEN / Lİ BU GÜNLERE BAKMAKTIR YALNIZLIK..ŞİMDİYİ YOK SAYMAK YARINLARA SENİN GÖZLERİNDEN, SENİN BÜYÜK KALBİNDEN BAKMAKTIR YALNIZLIK..YANINDAYKEN ÖKSÜZ HİSSETMEMEK, ÖZGÜRCE EL ELE DOLAŞMAK HER DELİLİĞİ SENLE YAPMAK, BAĞIRMAKTIR YALNIZLIK..BAKTIĞIM HER YÜZDE SENİ GÖRMEK, SENİN KOKUNU İÇİME ÇEKMEK VE SENİ YANIMDA HİSSETMEKTİR YALNIZLIK..
YALNIZLIK, SANA GELİRKEN ÖMRÜMÜ SENİN YANINDA NİHEYETE ERDİRMEKTİR..SÖYLEDİĞİN HER SÖZÜ AKLIMDA TUTMAK, SENİ BİR DAHA ASLA İNCİTMEMEKTİR YALNIZLIK..
ADINA AŞK KOYDUĞUM BİR BOŞLUĞA,
BEN KOCA BİR HAYAT SIĞDIRDIM.
HAYAT BANA EN ACIMASIZ YÜZÜNÜ,
SEVGİNİ İNKAR ETTİĞİM ZAMANLARDA GÖSTERDİ.
VE ŞİMDİ ASIL OLMAM GEREKEN YERDE,
KALBİNDEYİM...
VAZGEÇİLMEZ OLUŞUNUN SIRRI BU İŞTE.
SENİN OLMADIĞIN YERDE, NE OLDUĞUNU BİLİYORUM,
// SENİN OLMADIĞIN YERDE //
BEN OLMU
KAÇAMIYORUM SENDEN...
SİZİN HİÇ, VARLIĞI YOKLUĞUNUZ OLAN BİR AŞKINIZ OLDU MU..? VE İÇİNDE ’’ KAL ’’ SAKLAYAN BİR ’’ GİT ’’ İNİZ OLDU MU..? BENİM OLDU. KAYBETTİĞİNİZE ÜZÜLÜRSÜNÜZ BÖYLESİ BİR AŞKTA; TIPKI KAZANDIĞINIZA SEVİNMEYECEĞİNİZ GİBİ..NE YAPARSINIZ OLMAZ İŞTE.. YA SİZİN HAYALLERİNİZ SEVDİĞİNİZE BİR BEDEN BÜYÜK GELİR, YA DA SEVDİĞİNİZİN AŞKI SİZE DAR.. SIKAR.. BOĞAR.. AMA KÖTÜ ANLAMDA DEĞİL TABİ.. YİNE DE ONDAN VAZGEÇEMEZSİNİZ.
VARLIĞI, SİZİ YOK EDECEKMİŞ GİBİ YAŞATIR, YOKLUĞU ÖLÜR GİBİ.. HER ’’ GİT ’’ İN İÇİNDE BİR ’’ KAL ’’ ; HER ’’ KAL’’ IN İÇİNDE BİR ’’ GİT ’’ SAKLIDIR..DEDİM YA İŞTE..NE YAPSANIZ OLMAZ. DONARAK ÖLMEK ÜZERE OLAN İKİ KEDİ GİBİSİNİZ.. ISINMAK İÇİN NE KADAR BİRBİRİNİZE YAKLAŞIRSANIZ, O KADAR BİRBİRİNİZİ YARALAYACAKSINIZDIR; UZAKLAŞSANIZ SOĞUKTAN ÖLECEKSİNİZDİR.TIPKI ŞARKIDA DEDİĞİ GİBİ, ’’ NE BÖYLE SENLE NE DE SENSİZ / YAZIK YAŞANMIYOR ÇARESİZ...’’
’’ SENİ DÜŞLERİMDE ÇOĞALTIYORUM..
O KADAR ÇOKSUN Kİ BENDE,
SENLERDE KAYBOLUYORUM ÇOĞU KEZ.
SENİ BENİMLE, BENİ SENİNLE KARIŞTIRIYORUM.’’
’’ VE HİÇBİR ŞEY YAZMADIM ARDINDAN.
VE HİÇBİR ŞEY YAZILMADI ARDIMDAN.
OLDUK VE BİTTİK.
KANITSIZ.!
GEÇTİK VE GİTTİK.
İZSİZ.!
SULAR İÇTİK ÜSTÜMÜZE.
GÜÇ BULDUK BEDENİMİZE.
TÜM ZORLUKLARA DAYANDIK.
VE DE KAZANDIK SEVGİMİZDE.
ÖDÜLSÜZ
SEVDAM…!!!
Avuçlarımda gizli benim sevdam
Kimi zaman saçlarını okşarken
Kimi zaman yanağında yaşatırım buse buse
Ama çoğu zaman ellerine emanet ederim
El ele sımsıcak kuytu bir cafe de
Bazen sormak gelir,duymak gelir içimden
Ne kadar seviyorsun beni diye,
Kar tanelerinin düştüğü an gelir aklıma
Teker teker eriyen avuçlarımda
Yüreğime yaktığın sevdanın ateşi
Avuçlarında şekillenir gözümün nuru
Kar taneleri,bu aşk filminin figüran sahneleri
Avuçlarımda gizli benim sevdam
Seninse gözlerinde saklambaç oynayan çocuk yüreğin
Öylesine büyük ki!Ne denli gizlesen de,tutsan da kendini
Masmavi bir deniz,ya da uçsuz bucaksız gökyüzü yüreğin
Gözlerinde yaşıyor, gözlerinde yaşatıyor sevgin...
Merhamet bir ada olmuş maviliğinde
Sevginin,şefkatin,sadakatin,güzelliğinin yaşadığı bir ada
Ve bu adaya giden bir gemi var,
Kaptanı ben,miçosu ben,yolcusu ben
Öylesine mutlu,öylesine huzurluyum ki
Senin kara sularında yol alırken ,
Senin yüreğinin adasında robinson gibi
YALNIZ SENİ YAŞAYAN BEN....
BENİM İÇİN ÇOK ÖZELSİN..
TEK AŞKIMA..!!
Akıl, aşk ve can..!
Bu üçü üçgendir sevdalar da.!
Her derde çare, her yaraya merhemdir..
’’’’ MEVLANA ’’’’
ONU İLK GÖRDÜĞÜMDE YAŞANTIMDA ÇOK ÖNEMLİ BİR YER TUTACAĞINI ANLAMIŞTIM.
ONU İLK GÖRDÜĞÜMDE BUNDAN BÖYLE ARTIK BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ OLACAĞINI SEZMİŞ VE ÜRKMÜŞTÜM..
O ANDAN BAŞLAYARAK YAŞANTIM DEĞİŞECEK, ARTIK HİÇBİR ŞEY ESKİSİ GİBİ OLMAYACAKTI.. FAKAT ELİMDEN GELEN HİÇBİR ŞEY DE YOKTU.. ÇÜNKÜ ONU GÖRDÜĞÜMDE SERT VE KATI MİZACININ ALTINDA; YÜREKLİ, SEVECEN, DUYGULU VE SAHİPLENME GÜCÜ YÜKSEK OLAN BİRİNİ GÖRMÜŞTÜM KARŞIMDA..
O TARİH ’’ 7 NİSAN 2010 ’’ BENİM İÇİN DÖNÜM NOKTASI OLAN TARİH..!!
SARIŞIN KAŞLARININ ALTINDA DENİZ MAVİSİ GÖZLERİYLE İLK KEZ ORDA TANIŞTIM.. VE GÖZLERİN NE KADAR ÖNEMLİ OLDUĞUNU ORADA ÖĞRENDİM..YALANSIZ VE SEVGİYLE BANA BAKAN O GÖZLER...
TUTULMUŞ KALMIŞTIM AÇIKÇASI.. ARTIK ORADA VE YANINDA YILLARCA ÖLENE KADAR DİKİLİP, O DERİN MAVİ GÖZLERİNE BAKABİLİRDİM..
Ah sevgili..!!
Ah canımın içi..!!
Ah o mavi gözler..!!
Beni alıp uzak diyarlara götüren
O mavi gözler..!
KARŞISINDA ÖYLE DURURKEN BAĞIRIP, ÇAĞIRMAK ’’ Sen Kendini Ne Sanıyorsun..!! ’’ DİYE HAYKIRMAK GEÇMEDİ DEĞİL İÇİMDEN.. FAKAT SUSTUM.. O MAĞRUR DURUŞU, KENDİNDEN EMİN OLUŞU DİLİME GELEN CÜMLELERİ SONSUZA DEK SUSTURDU İÇİMDE.. O HALDE SONSUZA DEK GİTMELİ SEVGİMİZ, ONU GERÇEKTEN HAK ETMELİYDİM..!!
’’Nisanın on yedisi
Ağlattı ikimizi
Sevdamızın sularına
Düşsün mehtabın izi.
Ey bulunmaz sevgili..!
Doyamam aşkın tadına
Bulunmaz aşk derim
Sevdamızın adına ’’
NE GEÇMİŞ HAYATIMDA Kİ YAŞANMIŞLIKLAR, NE DE DAHA SONRALARI SEVGİSİNİ VE İLGİSİNİ KAZANMAK İÇİN BU DENLİ UĞRAŞIP DİDİNDİĞİM, UĞRUNA ACI ÇEKECEĞİM BİR BAŞKASI OLMAYACAKTI HAYATIMDA.. BİR TEK O.. BİR TEK İLK VE SON AŞKIM..!!
’’ Elbet acı duyar tomurcuklar açarken..
Acı duyar büyürken herşey zorlanır..’’
ONA OLAN HAYRANLIĞIMI, SEVGİMİ ONU TANIDIKÇA O DENLİ BÜYÜTTÜM Kİ İÇİMDE; ZEKASINI VE YETENEKLERİNİ BAŞKA KADINLARIN ONA OLAN HAYRANLIĞINI BİLE KISKANIR OLDUM.. BU YERSİZ KISKANÇLIKLARIMA RAĞMEN O BENDE ASLA VAZGEÇMEDİ.. HEP YANIMDA VE BENLE BERABERDİ..
BENİ KAZANMAK İÇİN YAPTIĞI ONCA UĞRAŞ, EMEK VE SEVGİ.. SADECE ONUN GÖZÜNDE, KALBİNDE DEĞERLİ OLDUĞUMU BİLMEK YETMELİYDİ BANA.. BENİ ONA BAĞLAYAN SONSUZ SEVGİSİ, HAYATIMIN TEK ERKEĞİ OLACAĞINI BİLMEK YETMELİYDİ..
HERKEZ TARAFINDAN KATI, SERT VE ACIMASIZ OLARAK BİLİNEN, AMA YÜREĞİ SEVGİ DOLU MERHAMETLİ BİR ADAMIN KALBİNE GİRMİŞTİM..SEVDİĞİ KADINA YÜREĞİNİ VEREN, DİĞER KADINLARI KENDİNE HAYRAN BIRAKACAK KADAR ZEKİ BİRİNİ SEVMİŞTİM BEN..
’’ DİĞER KADINLARI KENDİNE HAYRAN BIRAKMAK ’’ BANA BU ACI VERSEDE ONU DEĞİŞTİRMEK, DEĞİŞTİRMEYE ÇALIŞMAK ONU KAYBETMEK DEMEKTİ.. KAYBETME KORKUSUNU YAŞADIĞIMDAN HEP ;
’’ SUSTUM.. SUSTUM.. SUSTUM..’’ HEM DE ACI ÇEKEREK SUSTUM..!!
HAYATTA NE ZAMAN ONUNLA MUTLU OLSAM, BUNUN EN İYİ GÜNLERİM OLDUĞUNU HATIRLATACAK BİR MUTSUZLUK HABERCİSİ DAİMA KARŞIMA ÇIKAR OLDU.. YA ONA AŞKINI İLAN EDEN BİRİLERİ, YA DA ARAMIZI BOZMAYA ÇALIŞAN BİRİLERİ HEP KARŞIMA ÇIKAR OLDU..BENİ ÇOK SEVDİĞİNİ BİLMEME RAĞMEN KISKANÇLIKLARIM KAVGALARA VE ONU KIRMAMA NEDEN OLUYORDU.. O YİNE DE BIKMADAN BENİ ÜZMEDEN DİĞER KADINLARIN ONUN İÇİN BİRŞEY İFADE ETMEDİĞİNİ SÖYLÜYORDU..
HATAMI ANLASAMDA KENDİME HEP ŞU SORUYU SORSAMDA ’’ Seni bu kadar severken sana tüm benliğini vermişken ve sana kanıma kadar işledin derken ’’ BEN NEDEN ONU İNCİTİYORDUM..?? NEDEN..??
CEVAP YOK, YANIT YOK.. SADECE SUSUYORDUM..
YA DA KENDİME BİLE İTİRAF EDEMEDİĞİM BİR GERÇEK ’’ Onun ellerimden kayıp gideceği düşüncesi, gereksiz kıskançlıklar ’’ BUNLARI YAPMAMA NEDEN OLUYORDU..
AŞKIN KAÇ ÇEŞİDİ VARDI DİYE KENDİMİ SORGULAMAM BENİ SADECE İKİ NEDENLE BULUŞTURDU..
’’Aşk acı verir..’’
’’Aşk öldürür..’’
BENDE Kİ ETKİSİ BU OLMAYA BAŞLAMIŞTI.. YAVAŞ YAVAŞ KORKULARIM VE ONA KARŞI TUTARSIZ DAVRANIŞLARIM YÜZÜNDEN İÇTEN İÇE ÖLÜYORDUM..
KISKANIYORDUM..’’’
Ah sevgilim.. yüreğimin ateşi, başımın dumanlı yüce dağı, dinim kadar imanım kadar güvendiğim ey güzel insan.. Seni kimse benim gözlerimle görmüyor. Sana sıradan biriymişsin gibi, yüzüne bile bakmadan bir söz söylüyor, cevabındaki gizemi fark etmiyor. Seninle kurulan cennet umurlarında değil.. Ama senin yüzüne bakıyorlar, onlara gülümsüyorsun, sana uzanıyorlar ses etmiyorsun. Verdiğin nimetin farkında değiller. Ben sana niçin onlarla berabersin diye hesap sormuyorum. Ama onlar senin değerini bilmiyorlar.
Bunun adı kıskançlıksa evet.. Seni kıskanıyorum.. Ama bu, sana layık olmayanların vurdumduymazlığından kaynaklanıyor. Kimse seni bulunduğun yerden bir santim aşağıda göremez, görmemeli.. İşte o zaman çıldırıyorum. Sana uzanan elleri kırmak, sana bakan gözlere mil çekmek istiyorum.
Sen burada, benim dünyamda, bitanesin, ulaşılmazsın. Sana ulaştığını sanan herkese lanet ediyorum. Çünkü onlar seni benim gözümle gördüğüm gibi görmüyorlar..
YÜREĞİM SENİ SEVDİĞİNİ SÖYLÜYOR.
BEN ÇIKIP YALANLAYAMIYORUM.
DİLİM İNADINA HEP SUSUYOR.
GÖZLERİM SANA GEL DİYOR.
SÖZLERİM SENİ YANIMDAN KOVUYOR.
BU NASIL SEVGİ, BU NASIL ÇELİŞKİ.?
KİMSE BİLMİYOR.
AŞK BENİ BENDEN ALIP.
SANA BAĞLIYOR.
BEN GİDELİM DEDİKÇE.
AŞK, İLLE DE KAL DİYOR.
GÖZLERİM SÖZLERİMİ YALANLIYOR.
ANLADIM Kİ BİRTANEM,
BU DELİ GÖNLÜM SENİ ÇOK SEVİYOR..
AŞKMIYDI..!!!
Aşk mıydı o, aşkımsı bir şey miydi
Neydi çekip kendine, beni bağlayan
Kanatan dudağımı, tenimi dağlayan
Elleri ta içimde o dev miydi
Etime bir alev değmişçesine
Nasıl da yakardı öptüğü zaman
Bir su gibi akıp gitti avuçlarımdan
Yorgunum şimdi bin yıl sevmişçesine
Hani o yalnız benim olan gül, kırmızı
Gözlerimin önünde açılan sonsuz bahçe
Hani, o var olmalarımız öpüştükçe
O delice sürdürmeler yaşantımızı
Hiç doymamak oysa, tene, kokuya, aşka
Sarıldıkça güçlenmek, bütünlenmek
Kudurmuş arzularla zamanı yenmek
Ve en kuytularda buluşmak korka korka
Kimi gün utanmak otlardan, çimenlerden
Kimi gece mıhlamak gölgemizi duvara
Varmak için o sevgiyle açılmış kollara
Apansız düşmek yükseklerde bir yerden
Oydu işte alıştığım, özlediğim şimdi de
Sevgice bir tutku, aşkımsı bir yakınlık
Avunmak... Kırık dökük anılarla artık
Kimbilir? o geceler yaşanmadı belki de
BEN EN ÇOK SENİ SEVDİM...!!!!
BEN EN ÇOK SENDE SEVDİM ÇOCUK OLMAYI..
GÜL YANAKLI ÇOCUKLARLA KOVALAMACA OYNAMAYI..
YA DA ELİMDE Kİ SİMİDİ BİR SOKAK ÇOCUĞUYLA PAYLAŞMAYI..
BAZEN OYUNCAKLARA SARILIP AĞLAMAYI SEVDİM SENDE...
KARANLIKTAN KORKAR GİBİ SENSİZLİKTEN KORKMAYI...
AKLIMA GELEN NE VARSA HEPSİNİ SANA ANLATMAYI..
OYUNCAKLARIMA İKİMİZİN ADINI VERİP ONLARI BİRBİRİNE KAVUŞTURMAYI SEVDİM..
KÜÇÜCÜK ÇOCUKLARIN KOCAMAN YÜREKLERİYLE SEVDİM SENİ...
BEN EN ÇOK SENDE SEVDİM YAŞAMAYI..
YOLLARDA YÜRÜMEYİ, DURAKLARDA BEKLEMEYİ...
GÖKYÜZÜNÜ SEYRETMEYİ..
ÇİÇEK KOKLAMAYI, PAPATYALARDAN FAL BAKMAYI..
ACIKMAYI, YEMEK YEMEYİ BİR DE SANA SUSAMAYI SEVDİM...
BEN EN ÇOK SENDE SEVDİM TUTSAKLIĞIMI..
BU ODADA OTURUP UMUTLA SENİ BEKLEMEYİ..
SANA HALATLARLA, ZİNCİRLERLE, KELEPÇELERLE BAĞLANMAYI..
SEVDANA HAPSOLUP GÜNLERCE ADINI SAYIKLAMAYI..
SENDE SEVDİM BEN..
BEN EN ÇOK SENDE SEVDİM İNAT ETMEYİ..
BELKİ UMUTSUZ AMA KOCAMAN BİR SEVDA BÜYÜTMEYİ...
ÇOK KÜÇÜK BİR İHTİMAL BİLE OLSA,
BANA GELİŞİNİ İNATLA SEVDİM BEN..
BEN EN ÇOK SENDE SEVDİM GÖKYÜZÜNÜ..
YILDIZLARDAN DİLEK TUTMAYI..
SENİNLE AYNI AY’ A BAKIYOR OLMAYI..
AYNI GÖKYÜZÜNÜ PAYLAŞMAYI..
AYNI GÖKYÜZÜNDEN DÖKÜLEN YAĞMURLA ISLANMAYI SEVDİM...
AMA BEN EN ÇOK SENİ SEVDİM HERŞEYİN ÖTESİNDE...
YÜREĞİMDE Kİ YERİNİ SEVDİM..
DURUŞUNU, UMMAN BAKIŞLARINI..
SUSUŞUNU, KONUŞMANI..
MUTLULUK VEREN SESİNİ, O KOCAMAN YÜREĞİNİ..
VE BİR DE DOKUNAMADIĞIM ELLERİNİ SEVDİM..
BEN EN ÇOK SENDE SEVDİM SENİ SEVMEYİ..
GERÇEK BİR DOST
....SAATE BAKMAKSIZIN KAPISINI ÇALABİLECEĞİ BİR DOSTU OLMALI İNSANIN.. ’’NERDEN ÇIKTI BU VAKİTTE ’’DEMEMELİ , BİR GECE YARISI TELAŞLA YATAKTAN FIRLADIĞINDA ; ’’GÖZÜNÜN DİLİNİ ’’BİLMELİ , DİNLEMELİ SORMADAN , SÖYLEMEDEN ANLAMALI...ARKA BAHÇEDE VARLIĞINI SEZDİRMEDEN , MÜTEMADİYEN DİKİLEN VEFALI BİR AĞAÇ GİBİ KÖKLENMELİ HAYATINDA; SEN HER DAİM ONUN ORADA DURDUĞUNU HİSSETMELİSİN.
....İHTİYAÇ DUYDUĞUNDA GİDİP MÜŞFİK GÖVDESİNE YASLANABİLMELİ , KOVUKLARINA SAKLANABİLMELİSİN. KUCAKLAMALI SENİ GÜVENLİ KOLLARI , DALLARI BİTKİN BAŞINA OMUZ , YAPRAKLARI KANAYAN RUHUNA MERHEM OLMALI...EN MAHREM SIRLARINI VEREBİLMELİ , EN DERİN YARALARINI AÇIP GÖSTEREBİLMELİSİN; GÖLGESİNDE SERİNLEMELİSİN SORGUSUZ SUALSİZ...
....ONCA DALKAVUK ARASINDA BİR TEK O , SÖZÜNÜ EĞİP BÜKMEDEN SÖYLEMELİ , YANLIŞ ANLAŞILMAYACAĞINI BİLMELİ.ALKIŞLANDIĞINDA DEĞİL SADECE , ASIL YUHALANDIĞINDA YANINDA DURUP KOLUNA GİREBİLMELİ.ÖVMELİ ALEM İÇİNDE , BAŞ BAŞAYKEN SÖVMELİ VE SEN ÖYLE GÜVENMELİSİN Kİ ONA , ÖVDÜĞÜNDE DE SÖVDÜĞÜNDE DE BUNUN İYİLİKTEN OLDUĞUNU BİLMELİSİN , ’’ HAK ETTİM ’’DİYEBİLMELİSİN..
....TEKLİFSİZ KEFİLİ OLMALI HATALARININ , GÜNAHLARININ YEGANE ŞAHİDİ..SENİ SENDEN İYİ BİLEN , SANA SENDEN ÇOK GÜVENEN BİR SIRDAŞ..GÖZBEBEKLERİ BULUTLANDIĞINDA YAKLAŞAN FIRTINAYI SEZEBİLMELİSİN ..VE SEN AĞLADIĞINDA , ONUN GÖZÜNDEN GELMELİ YAŞ...