- 438 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DEĞİŞMEYEN GERÇEKLER
Her gün yeni bir günle uyanıyorsun hayatında bir değişiklik olur umuduyla..... Oysa düzen çok önceden almış senin hayatındaki değişiklik ve mutlulukları. Sana düşen yine her zamanki gibi sana geri dönmeyecek vergileri ödemek , hangi zengini biraz daha kalkındırabilirim umudu ile istem dışı ödediklerin ve ödemeye mahkum bırakıldığın son kuruşların. Elinden alınan özgürlüğün , ...Ancak 10 gün yaşayabileceğin maaşınla 1 ay geçinmek için verdiğin mücadele , en önemlisi haklıyken bile konuşamadığın veya konuşmaya çalıştığında muhattap alınmadığın gerçeği.... Sahte dostlukların , uzanamadığın hayallerin. v.s. v.s. işte bu değişmeyen acı gerçeklerle yaşamaya çalıştığın 60-70 yılın içerisinde BAYRAM , DÜĞÜN , BABA OLMA DUYGUSU , BİR KAÇ ÖZEL GÜN olmak kaydıyla yaşadığını sandığın 5 bilemedin 10 yılı koca 60-70 yıllara sayıyorsun mecburen. Aslında sen değiştirmek için çabalamadığın , suskunluğunla her şeyi önceden kabüllendiğin 5-10 yıla yenik düşmüşsün bilerek ve isteyerek. Hayallerinin % 10 nu gerçekleştirmek için uzun yıllarını mahkum etmişsin kredilere , geri kalan % 90 lık bölümünü ise ancak reklamlarda veya magazin proğramlarında seni sömürenlerin lüks yaşantılarını anlatan haberlerde izlemişsin uzaklardan ah çekerek. nereye ve ne zamana kadar bilmiyorum ama artık kendi hür iradenle düşünme ve karar verme zamanı geldiği kanaatindeyim. Artık sende yaşamalısın , sende hayallerini gerçekleştirmesilin , bu senin en doğal hakkın. Ne olursan ol , kim olursan ol , kürt ol , laz ol , türk ol , alevi ol , dadaş ol veya gürcü ol. Unutmaki sen bu ülke için canını seve seve vermiş , kanının son damlasına kadar vatan topraklarını kırmızıya boyamış şerefli Atalarının ecdadısın. Karar verme , fikir sunma , insanca yaşama , kısaca tüm haklardan sonuna kadar yararlanma senin en doğal ve değişmesi mümkün olmayan hakkındır. Ama unutma ki hak verilmez, alınır. isteyeceksin , inanacaksın ve sonuna kadar mücadele edeceksin.......... (AYDINLIK YARINLAR UMUDUYLA SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNUYORUM. AMEDLİ ERCAN.........)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.