- 579 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MISIR İÇİN KİM NE YAPIYOR?
MISIRLI MÜSLÜMANLAR: Hergün yüzlerce Müslüman can veriyor. Meydanları boşaltmıyorlar, davalarının arkasındalar. Canları ile..
SİSİ VE CUNTACILAR: Vurmaya öldürmeye yakmaya devam ediyorlar. Maskeli militanları ölüm kusuyor.
ABD ve BATI: Cuntacılara olan desteklerini saklamaya çalışsalar da ellerindeki kan açığa veriyor.
İSRAİL: Sinsi sinsi (Sisi Sisi) gülüyor!
BİRLEŞMİŞ MİLLETLER: Toplanamıyorlar, toplansalar da karar veremiyorlar. Keyifden dört köşe olduklarını görüyoruz.
ARAP ÜLKELERİ: Cuntaya tam destek vermeye devam ediyorlar. Tatlı saltanatlarının bitmesinden korkuyorlar. Koltuklarının altındaki bombayı fark ediyorlar. Paralar caniye destek için Mısır’a yığılıyor.
İSLAM İT TEŞKİLATI: Ekmeleddin İhsanoğlu diyor ki, taraflar birer adım geri atsınlar. Yani şunu demek istiyor. Müslümanlar meydanları boşaltsınlar. Askerler de öldürmeye son versinler. O zaman ortada verilmiş 5000 şehidin davası kalır mı? (vah, vah, vah!)
TÜRKİYEDEKİ YETKİLİLER: Her fırsatta Batının ikiyüzlülüğünü açıklıyorlar. (Batı ile hareket etmek zorundayız diye yola çıkanlar kendileri değilmiş gibi..) Bu tamam da hadi bir adım atın. Yok. Obama ne yapacak görelim, biz de onu yaparız, anlayışı ile bu günkü Gül-Erdoğan görüşmesini bile ileri bir tarihe ertelemişler. Amerika’nın hoşuna gitmeyen şeyler yapmayalım diye herhalde. Büyük elçisini çekerken bile ABD den önce davranmaktan korkuyorlar. İT teşkilatı başkanı Ekmeleddin İhsanoğlu’na kızıyorlar, hiç bişey yapmıyor diye. Ama millet bilmiyor mu o adamın Akparti’den habersiz hiçbir şey yapmayacağını, onların atadığını onlarla beraber çalıştığını? Siz ne adımlar attınız, diye sorsak, uluslar arası kuruluşlarda atılmış bir adımları henüz yok. İki de bir Batı’nın Türkiye için de aynı tezgahları kurduklarını açıklıyorlar. İyi de Batı hep böyleydi, yeni mi uyanıyorsunuz????
TÜRK TV YORUMCULARI:
Tv Tv dolaşıp, sabahlara kadar akşamlara kadar vır vır vır, yorum yapıyorlar, ama çerenin İSLAM BİRLİĞİ’ni bir an önce kurmak olduğunu hiç biri teleffuz etmiyor.
MİLLİ GÖRÜŞ: Ellerindeki tüm imkanları kullanarak şehir şehir, meydan meydan dolanıp Müslümanları ve dünyayı uykusundan uyandırmaya çalışıyor.
Velhasıl herkes çalışıyor, tiynetince…
Hergün yüzlerce Müslüman şehit olmaya devam ediyor…
Ekrem Şama
[email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.