- 505 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Her başlangıç aynı son
Her şeyi değiştirebileceğime inandım, daha sonra bunu kendime inandıramadım. Çünkü en küçük sarsıntıda bir araya getirdiğim bütün parçaların ağır duvarlar gibi üzerime yıkılacağını biliyordum. Temelim zayıftı, sağlam bir temel inşa etmek içinse zamanım yoktu ya da korkumu zamanın arkasına saklıyordum. Biliyordum yeni bir başlangıç için bütün her şeye bir anda son vermem gerekiyordu , bütün hayatımı yerle bir etmem gerekiyordu - içindeki bütün insanlarla birlikte - çünkü en sağlam başlangıç sıfırdır. Bu aslında o kadar da zor değildi mesela bir kadına aşık olarak bunu başarabilirdim. Tecrübeliyim... Defalarca üzerime yıkılan hayatın altından kurtuldum, yenilendim , dinlendim ve sonra film tekrar başa sardı.. Bütün kareler aynı, bütün efektler aynı kalitede. Defalarca düştüm , defalarca kalktım artık yaralarımı vücudumun doğuştan sahip olduğu izlermiş gibi kabullendim. Kırıldım ! Hayata kırıldım , insanlara kırıldım ve en sonunda kendime kırıldım.
Baştan başlamak istiyorsan bütün sonları göze alman gerekir . Bir sona doğru koşarken çarptığın insanları , kırdığın eşyaları yerden kaldırmadan , hızını kaybetmeden koşman lazım. Mutsuz sona koşma ihtimalini kabullenmen gerekir. Kendine söylediğin bütün yalanların seni hayatta tutan doğrular olduğuna inandırmak zorundasın.
Sabah oldu , güneş doğdu. Önce yeryüzünü sonra yüzümü aydınlattı. Yeni bir başlangıç fikrinden vazgeçtim. Sonu aynı yerde biten, yeni bir yola çıkmak ne kadar mantıklı olabilir ki ? Bütün yollar aynı mutsuz sonda biterken yeni bir yola koyulmak insanı ne kadar mutlu edebilir ? Ölüme doğru koşuyoruz ve hala yarışı birincilikle kazanma arzusuyla rakiplerimize çelme takıyoruz. Ben her zaman en sevdiklerimi düşürdüm, benden önce finale varmamaları için. İnsanlara hep acıdım çünkü acınacak, en zavallı varlıklar olduklarına inandım.
Yağmur başladı, sigaram bitti.
Her zaman böyle oldu, güzel bir şeyi kazandığımda diğerini elimden bırakmam gerekti. Biliyorum yağmurda duracak, yeni bir paketin üzerindeki kıyafeti heyecanla soyarken.
Biliyorum sende geri geleceksin, senin için büyüttüğüm sevgiyi elimden düşürüp parçaladığımda.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.