- 729 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ORTAYA KARIŞIK ... BUYRUN !!!!! (1)****
" ESKİ ÇAMLAR BARDAK OLDU !! ".. O imalatlar yok artık .. Şimdilerde Paşabahçe Mamülleri,Seramik ve Plastik sanayii revançta !!!
"BEN SENSİZ YAPAMAM !..".. Tatava !! Ne yani hep yardımcı mı kullanacaksın ? ..
"DELİKANLILIK İÇKİ VE KUMAR MASASINDA BELLİ OLUR !!"... Ya git işine be !! Adamlığı ispat için illa da kumarbaz ve alkolik mi olunacak yani !!!
" İSPANYOL ERKEKLERİ KADIN DAYAĞINDAN BIKTI !! " (Basından) Ya ispanyol hanfendiler !! Lütfen sizleri ithal edelim geçici surede olsa .. Bizimkilere gösterin hünerlerinizi, hizaya sokun !!! OLEYYYYY !!!
" ORYANTAL ASENA, MONACO’DA ŞATO ALDI !.."... Ama göbeği çatlamış!! Yıllardır göbeğimle övünür dururum da; bir gecekondu bile alamadım !!! Bende bu göbeği eritmesem; yuh olsun be !!!
Müjde !!! Kartonpiyerler artık demode !!! Mukavvapiyerlerin piyasaya arzı başlamıştır
"HER KOYUN KENDİ AYAĞINDAN ASILIR !!! "... Hayvanları Koruma Yasasında bir madde ilavesi ile ; neden idam cezasını kaldırmıyorsunuz ki ?
Canım çok sıkılıyor !!! İşin yoksa gel bu gece; istersen evcilik oynayalım !!!
Hayatın sırtına bindim artık ..... Beni musalla taşına imamın kayığında sevk edene kadar metazori taşıyacaktır!!! (
Evinizin bahçesi idi; kağıttan uçağımın pisti .. Hep evinizin önünde atardı kiralık bisikletimin zinciri... İşte o zincirler bağladı bizi birbirimize ve birden çıktık düğün pistine !!
" BİR GÜN SANA DA GÜLER ŞANS !!"... Avuttular,umutla doldurdular !! Hani ne zaman ?? Yani güldüğünde o şans denilen şey ; illa dişleri dökük, protezli tak çıkarlı mı olmalı ya !
Bir güz ayında doğumumla başlamış ; start alan yaşam maratonum !!! Yürü,koş !!! Kimbilir nerede final ipi ???
Atın ağlarınızı balıkçılar .. Bu gece hüzünlerim takılsın ağlarınıza,yakamozlar da !!
Her hamilenin neticede bir ebesi vardır.. Ya mahalle de ; ya da doğum evlerinde !!! Her karanlık çöküşlerde ise gecelerde başlar doğumlar !!! Hüzün ve hasretler doğar ardı ardına !!!!
İlerleyen saatler de el ayak çekilecek sokaklardan,sahillerden...Kol gezmeye başlıyacak uyku !!! Salıncağım var duygularla sallandığım ..Uyuyabileceğiim hamağım... Ama beyhude çaba !!! Yumulmazlar ki göz kapakları !!! Aşinalık olduğundan beri bu sevda !!!
Bakın gökyüzüne !! Mütemadiyen düğün dernekler var !! Ve hep davetliyiz< aslında !!! O kadar çok ki yıldızlar ve kıyılan nikahlar !!! Yakutlar,zümrütler,inci ve yeşimler kolye kolye ,dizi dizi !!! İcabet etmesek bile temaşası ne muhteşem !!! Dalıp gidelim hadi mehtaplara !
Az sonra sizin oralarda da gece olacak nasılsa !! Kaldır başını gökyüzüne bak !!! Öyle solgun,sönük,buğulu ve üzgün bakışlar göreceksin ki ayın cemalinde.. Beni hatırlatacak işte...
Çekip gittin ya apansızın buralardan !!! Camii avlusuna bıraktın sanki beni !!! Öylesine öksüz ve kimsesiz !!!
Anlatılan,duyulan,okunulan bir şey size abartı gelebilir.. Ama unutmayınız ki ; mahreçinde belki anlatılamayan çok şeyler daha vardır !!!
Burnunuzun dibindekini onca yıldır fark edememiş te; tam terk-i diyar ederken yakalamışsanız... Bunun adı şans mı yoksa aptallıkmıdır ???
Karada iken onca yıldır ulaşamadığınız biri; şimdilerde hostes olmak istiyormuş !!! Vay anam vay !!! Bulutlarda nasıl ulaşılacak ?? Zor iş be !!!
Korkmayın !!! Küçülmeyin asla !! Cesur ve dik olun !!! Korkarsan habire korku; ürküp küçülürsen iriler biner sırtına !!! İnleye inleye her gün kaybolur gidersin !!
Gecenin zifiri karanlığındaki sessizliğe karışan hasret çığlıklarımı hissettin mi uzaklardan ? (
" ADAM BAŞINI ALDI GİTTİ !!! ".. Ya lafa bakın.. Başsız mı gidecekti yani !.
Şu veya bu vesilelerle çok hediyeler almışımdır...Ama bir senin hediyendi makbulu,yaşatanı,hayata bağlıyanı.. Sen yüreğini verdin çünkü !!!
Keşke ; iki ,üç bilinmiyenli, diferansiyel denklemlerle gelseydin...Bir ben çözseydim seni !!! Tadına doyum olmazdı !!
Muhabbet dolu her taraf.. Bitmez de hiç ; ama şöyle,ama böyle !!! Sen katılmazsan neye yarar ki ?..
Yalanlarınla kandırdın beni..Ah yalanına inandığım,sevdiğim dünya !!! Sarmaş dolmaş; el ele senli günlerim !! Aşıkmıyım ne ?
Gecenin karanlığında ;yağmurlar boşalırcasına bardaklardan..Ve altında yarı çıplak fahişenin yorgunluğunda az önce yaşadığı ayıp gerçekler rimellerde akar....Öte yandan gündüzler; gecelerden doğmaya alışkın oysa ki !!!
Ben artık kapattım; penceremi,kapımı !!! Pılı pırtının aldım bir kısmını .. Biliyorum kokum,nefesim sinmiştir oraya buraya !! Ya maske ile girin ; ya da açın pencereleri hava alsın !!!
Ben her gece çocukluğumu,gençliğimi yaşıyorum hayallerimde ve rüyalarımda ..8 saat uyku günün üçte biri olduğuna göre; ondan dolayı yaşlanmıyor olabilirmiyim acaba ??
Aynaya baktığımda yaşımı 60 tan yukarı görürken; sair durumlarda nasıl 35 yaşında hissediyorum ki ??? Gözlerim mi bozuk ,yoksa aynalarda mı sahtekarlık ? Var mı tanıdığınız bir Göz Doktoru ???
Bundan böyle;şahsıma ait yazılarımın altına yerli ,yabancı sahasının üstad isimlerini koyacağım..Böylelikle tiraj yükselecektir :)) Duyurulur
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.