- 927 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
aşk sana benzer
Aklıma gelişini seviyorum,böyle içimde bi kıpırtı oluyor hiç bi orkestra o ritmi bulamaz:)kelebekler uçuşuyor sanki bedenimin tam ortasında öylede güzel bi hava yaşıyorum ki içimde...yağmur falan yok bildik güneş doğuyor ama gündüzler uzun gönlümde...
Sen rahat uyu biz sevgili olduk,güldük,ağladık,eğlendik ben saçlarına elimi uzattım.istediğin kadar uyu,istediğin kadar uzak dur ne sen ne de bir başkası içimdeki bahara söz geçiremeyecek. nasıl olsa ben orada mutluyum aynı zamanda huzurlu çünkü orada her şey yolunda sen benimsin ben senin biziz orada ben veya sen değil yada o şu değil onlarız biz orada.dedim ya orada her şey yolunda...
korku yok,mutluluk var
mutluluk var,huzur var
huzur var,sevgi var
sevgi var,senin yitirmediğin saygı var
saygı var biz varız.
öyle özlemişim ki telefondaki fotoğrafına bakıp ekranı öpüyorum. gülümsediğin gibi gülümsüyor sonra birden senin gözlerin doluyor ben kıyamam psikolojisiyle öpüyorum seni:) bi sigara yakıyorum ohh mis. sanma ki dert diye gördüğümden yada teselli arıyorum falan değil tamamen zevk meselesi.:)
bi şarkı eşlik ediyor özlediğim gecelerde bana aşk sana benzer diyor Nurettin abi. aşkın sen olduğunu yeniden anlıyorum.
seni seviyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.