- 660 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
baş belası gece
Ya gece neden böyledir?karanlık olduğu yetmiyormuş gibi birde abuk subuk şeyler getirir insanın aklına.normalde ’hadi be bu hayatta aklıma gelmedi’ dediğin şeyler gece gelir aklına.kafanı yastığa koyarsın,tam uyuyayım derken aklına eski sevgililer gelir, arkadaşlarından yediğin kazıklar gelir,borcun varsa alacaklılar gelir,kısacası hayatındaki bütün ....lar gelir.sanki yastıkta bişey var,kafanı koyar koymaz başlarsın düşünmeye.yastığını istediğin kadar değiştir düşünceler değişmez.işte o düşünceler birtürlü uyutmaz insanı.bu durumda gece uyku hırsızı...
Bu gecenin bir huyu daha var.insanı hep duygusallaştırır.zengin,herşeyi dört dörtlük, filinta gibi sevgilisi olan insan bile,gece duygusallaşır(neyine duygulanıyorsa).neden sarhoşlar hep gece nara atar?içkiden değil gecenin melankolik etkisinden.ya da insanlar neden gece birbirlerini daha çok özlerler,yine gece ve duygusallığı...
hava karardımı allaaaaah yandın,kesin aşık olduğun insan gelecek aklına.hele o insan uzaktaysa,yok öyle üç kuruşa beş köfte, mecbursuuun,düşüneceksiiin...düşünüp canını sıkacaksın,uykusuz kalacaksın.bak sabahın olmasına 3 saat kaldı,hava aydınlanınca tüm sıkıntılarını atabilirsin.sanki gece olunca gökten sıkıntı, stres,duygu yağıyor...
aslında herşeyi gecenin üstüne attım.tamam etkisi var ama bu kadar da değil...sıkıntısı olan insan herzaman sıkıntılıdır.ne yani aşık olduğumuz insanı gündüzleri özlemiyor muyuz?onu her dakika özlüyoruz.(özleniyorsun)
bu arada günün en güzel saatleri aslında GECEdir....
YORUMLAR
Gizemdir gece sır küpüdür,ışıklar söner mutlu dakikalar vardır bazı evlerde ,ibazısında hüzünlü anlar yaşanır,
kadın vardır gecede şuh kahkalar atar,kadın vardır gecede bir ruhsuzdan dayak yemekte,biri sevinçten döker göz yaşını,diğeri acıdan,saklar hepsini gece,sonra sıyırır alır karanlığı yaradan,aydınlanır gece,diğer bi geceye vererek randevuyu.
özgür yazılarınız,kutlarım sizi