- 3180 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bir adam ve bir kadın....
seni seviyorum...
tek düşündüğü buydu kadının...seviyordu...ama nasıl...bir garipti onların aşkı...bazen şiddetli kavgalar ediyorlardı...kemik bıçağa dayanıyordu...öfkeyle kapatıyorlardı telefonlarını...küfrediyorlardı birbirlerini...ağza alınmayacak sözler söylüyorlardı birbirlerine...onları bir duyan olsa...tamam artık bu aşk bitti derdi kesin olarak...
seni seviyorum...
adam kadını hep bu sözleri söyledi yıllarca...başka tek bir söz söylemedi aşk hakkında...seni benim kadar başkası sevemez...sana aşığım diyenlerin hepsi yalancı...kim sevebilir benim kadar sana söyler misin sen bana?
seni seviyorum...
kadının tek düşündüğü söz buydu...adam her söylediğinde bu sözleri kaskatı kesiliyordu...aklına eski sevgilisi geliyordu...bir zamanlar o da böyle dememiş miydi?..pis yalancı...
ben o değilim diyordu adam...ben o değilim...onun gibi değilim diye bağırıyordu telefonda...
seni seviyorum...
adam her telefonu açtığında bu sözleri söyled kadına...bağırdı ...neden inanmıyorsun sen bana???
seni seviyorum...
kadının beyninde,düşüncelerinde gezinen iki kelimeydi bu...
bu böyle devam edemezdi...yıpranmıştı her ikisi de...ne sevdalarından ne de gururlarından vazgeçmişlerdi...
ne adam bir arpa boyu ilerledi sözlerinde...ne kadın vazgeçti inançlarından...
seni seviyorum...
hep söyledikleri buydu birbirlerine...
sevgi karın doyurmuyordu kiiii....söylemekle iş bitmiyordu...sevgi için emek gerekirdi...uğruna fedalar edilmeliydi,bazı şeylerden vazgeçilmeliydi...
ama ne yazık ki ne kadın vazgeçebildi yaşadığı yaşamından...ne adam sevdasını gösterecek bir adım attı kadına karşı...
aşk öyle sözlerde kalmamalıydı...adam bir adım öne atmalıydı adımlarını...kadın açıp kollarını beklemeliydi adamı...
seni seviyorum...
kadın ne zaman bu sözleri duysa kahroluyordu...
bir gün dayanamadı,haykırdı telefonda...
SEN ADAM OLSAYDIN...HERŞEYİ BIRAKIR KOŞARDIN BANA...
adamın sesi taaaaa uzaklardan çın çın ötüyordu....
SEN DE KADIN OLSAYDIN...BİR KERECİK BİLE OLSUN...SEVİYORUM ...DERDİN BANA!!!
ÇARPTILAR KARŞILIKLI TELEFONLARI BİRBİRLERİNE...KAÇ YILLIK SEVDALARI BİR KONUŞMADA YİTİP GİTMİŞTİ....
ADAM UZAKLARDA DÜŞÜNDÜ...YAZIK ETMİŞİM AŞKIMA,YAZIK....
KADIN PENCEREDEN DIŞARIYA SOKAĞA BAKTI...
BEN HEP DEMİŞTİM ZATEN...AŞK YOK...SEVDA YOKKKK...HERŞEY YALAN...HERŞEY BOŞŞŞŞ!!!
BİR SÖNMÜŞ YANARDAĞ VARDI HAYATIMDA...ANİDEN PATLAYIVERDİ BUGÜN BİR ANDA!!!
ARAYA UZUN BİR SESSİZLİK GİRDİ GÜNLERCE...AYLARCA....
KADIN BİLİYORDU GENE FIRTINA ÇIKACAKTI BİRGÜN BU AŞKTA...
ADAM BİLİYORDU ADI GİBİ...GENE UZANACAKTI ELLERİ BİRGÜN TELEFONA!!!
BÖYLEYDİ ONLARIN AŞKLARI...BİR GARİPTİ...ARADA KAN GÖVDEYİ GÖTÜRÜYORDU...BIÇAK KEMİĞE DAYANIYORDU...AMA İKİSİDE BAŞKALARIYLA YAPAMIYORLARDI...TİLKİ GİBİYDİLER HER İKİSİ DE...
DÖNÜP DOLAŞIP KÜRKÇÜ DÜKKANINA GERİ DÖNÜYORLARDI...
SENİ SEVİYORUM...
KADIN BU SÖZLERİ DÜŞÜNDÜ HEP AYLAR BOYU...
ADAM BİR DAHA TÖVBE DEMEM DİYORDU...
SENİ SEVİYORUM...
DUDAKLARDA DUA..KALPLERDE FIRTINALAR ESTİRİYORDU...
ACABA AŞK BU MUYDU?SEVDA BÖYLE Mİ OLUYORDU?
MEHTER TAKIMI GİBİ...BİR İLERİ...İKİ GERİ....
CANDAN EMİRSOY
17.8.2013
cuma-02.41
AYDIN
(kısa kısa öykülerim)
(BİR AŞKIN ANATOMİSİ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.