BÜYÜMEK
Büyümek nedir ?
Çok da zor bir soru olmadı biliyorum.Büyümek ,hacim olarak genişlemek belki kabaca. Vücuttaki bir takım kayda değer olmayan değişiklikler. Akıl erdirmek ,akıl etmek.Olayları tahlil edebilmek.Ders alabilmek yaşadıklarından.
Aklı ,mantığı kullanabilmek belki.Ne bileyim ben anlamam bu işlerden.
Büyümek denince aklıma gelen tek şey artık doğal olamayacağımız.Büyümek bir insanın gözlerine bakarken hiç sevmediğin halde seni seviyorum diyebilmek mi ,yada zorunda kalmak.Kızdığında kızgınlığını ,sevdiğinde sevdiğini gösterememek.Aslında büyümek içinden geldiği gibi değil ,insanların kabul edebileceği gibi yaşamaya çalışma yeteneği galiba.
Saçların karmakarışık gezememek.Sümüklerin akacak diye ağlayamamak.Hiç yakışmayan bir kıyafeti ,sırf kendin sevdiğin için giyememek.İçinden geldiği gibi konuşamamak.Cakır cakır sakız çiğneyememek.İstediğinde küfür edememek. Bir sürü mak bir sürü yasak.
Bu konuda daha fazla düşünmeye değmez.Büyümek berbat bir şey işte, orası kesin!..
YORUMLAR
Kesinlikle katılıyorum.
Büyümek *oktan bir şey.
Bu siteye ilk girdiğim zamanlarda bir şşir yazmıştım..Ben baya güldüydüm o şiire..Bir vatandaş ise '' Bu yaşta adama hiç yakışıyor mu'' Dedi.
Çocuk olsaydım demeyecekti oysa.
Kısacası büyümek...I-ıh..İyi bir şey değil bence de. Ulan bir kot pantolon bile giyemiyoruz..anla artık.
Selam ve sevgiler....