- 4276 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM HİKAYEM
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Gittiğin günden beri hayatım darmadağın. Bir türlü yüzüm gülmüyor. Göz yaşlarımın sonu yok sanki. Gittiğin gün beni de param parça ettin. ne yapsam elime yüzüme bulaşıyor, her şey alt üst oluyor. Hayatımı mahvettin seni sevmeseydim belkide gerçek aşkı bulabilirdim, ama kalbimi öyle çok yaraladın ki , sen kırdın ,üzdün,incittin şimdi sen karınla gülerken ben bıraktığın yerde savruluyorum.Sen hiç acı çekmedin ki nereden bileceksin ki benim halimi. Kimseyi senin gibi sevmedim, kimseyi senin kadar özlemedim ben sadece ağladım...
Şimdi kime güvensem beni üzüyor,sen geliyorsun aklıma her şey senin yüzünden beni bırakmayacağına söz vermiştin ama sözünü tutmadın. Çok acı çekiyorum seneler geçse bile kalbimin acısı dün gibi taze, dün gibi acıyor...
Belki bir gün bir yerlerde karşılaşırsak yüzüme nasıl bakacaksın?
Sen gittiğin günden beri ben hiç değişmedim. İnsanları hep sen sanıyorum sen diye sevmeye çalışmak var ya , sen onu biliyor musun? Belki küçük bir çocuğun vardır ileride anlatacak mısın beni ona ?
Beni nasıl sevdiğini, nasıl ağladığını ve nasıl yarı yolda bıraktığını, sen gittikten sonra ilk kez bu kadar uzun yazıyorum...
Biliyorsun ki ben sadece sana uzun uzun aşkımızı anlatan cümleler yazardım. Bazen ağlayarak, bazen gülerek ama sana yazıyordum sana dön diyememek var ya ölmek kadar acı birşeymiş.
Şimdi bu mektubumu senin yerine başka insanlar okuyacak...
Yaşanmış gerçek bir aşktı bizimki. Hangi aşıklar kavuşmuş ki ne Keren ile Aslı , ne Leyla ile Mecnun , ne Ferhat ile şirin nede biz sonumuz sadece acı...
Ve o acıyı sadece ben yaşadım her gün günlerce ağlayarak günlerce ölerek. Sen gittikten sonra ben öldüm. Güçlü olmaya çalıştım ama bunu beceremedim insan yüreği acırken nasıl güçlü olur ki. Evleneceğini senin ağzından duymak beni yok etti sen beni öldürmeyi göz almıştın ve öldürdün..
Ben sadece ağlayarak tebrik etmekle yetinirken sen mutlu gününün tarihini açıklıyordun yüzsüzce..
İşte sen gittikten sonra ben hiç değişmedim ve hayatım mahvettiğin gibi düzelmedi belki de hiç düzelmeyecek...
Buda benim hikayemdi sevgiler...