gençliğimiz
Ah , ah nerde o günler deriz hep. Gençliğimizi arayacağımızda veya şuan aramakta olan insanlar var. Olacakta. Çünkü bu nesilden nesile doğru aktarılan,süren bir hastalıktır.
İnsanlar , bir düzen içerisinde yaşar. Gençliğinin kıymetini , anlamını bilenler , savaşı kazanan kişilerdir. Anlamını bilmeyenler ise hala kaybetmiş sayılmazlar. Çünkü genç olmak demek , fizik ötesinin dışına çıkılması demektirKalben temiz isek eğer biz , işte gerçek gençlik odur.
Daha açıklayıcı bir anlatım yaparsak şunları diyebiliriz aslında :
- Gençlik vazgeçilmez bir sevdadır.
- Hatalar boldurAncak anlarsak gerçek hatayı , anlarız yanlışlarımızı.
- Düzeni bozmak değildir amacımız , yeniden yapılandırmaktır.
- Önceden çalışırsak görürüz geleceğimiziNekadar aydınlık ve temiz olduğunu.
- Eskiyi düşünmek yerine , şimdiye bakıp anlarız , doğruyu yanlışıGeriye bakmamalıyız. Yoksa yok oluruz.
- Uçurumdaysak , geri dönemeyiz. Atlarız ; fakat intihar değil , yeni bir temiz sayfaya açarız ellerimizi , düşünmeden atlarız.
- Nesillerimize örnek olmaktır amacımız. Çünkü , bu ülke , bu vatan bu millet muhtaçtır gençlere.
İlkemiz , düşüncemiz birdir. ATATÜRK İLKE VE İNKİLAPLARI’ na uyarsak eğer , temelimizi,geleceğimizi ve anımızın doğru geçmesini onaylarız.