Aşk Neydi
AŞK NEYDİ
Bahar da açan bir çiçeğin açmasıyla başlayan bir aşkın, Yine bir Sonbahar akşamın da solmasına eş miydi Ayrılık.Hani sadece açar ve solar, ya da biter sonra gider mi, Bir anda var olup ve bir an da yok olmakmıydı aşk? Daha ilk gününden varlığına inandığımız bir cennet, Ya da yaşadıkça doyup terk edemediğimiz bir şehirse, Zamanla ve yaşadıkça aklımızı delik deşik eden hislerin, Adını takvimlere nefret diye yazdırmasına ne demeliydik. Aşkı-Aşkım sözleriyle avutan yüreklerin yıllara yenik düşerek, Nefreti-Nefret gibi, kalplere işleyen gönüller neydi? Aşkı yaşayan mı? Yaşatanmıydı koskoca bir ömür de ayrılık. Ya da ikisini birden alıp rüzgara savurmakmıydı aşk.
Bazen de üç güne sığdırıp yüreğimize aldığımız duyguları, Bir ömür düşmeden aklımıza, bir günde temize çekmekmiydi aşk. Aşk belki de bir anda olan ve bir anda biten oyundu sahne de, Ya da ne bilim belki de saçma sapan bir histi her an kanayan ve uzaklarda ki bir güneşin her sabah karanlık gecelere doğan, Bir umut olduğunu düşünürken yüce aşıklar, aldanmadan zamana Uzak da olsa bir sıcaklığa aldanıp yenik düşerler sevda katına. Ama bir gün sonra Terk-i diyar adın da bir film başlar hayatta. Öylece sürüp gider zaman hiç durmaz saatler ise hiç susmaz, Duran biten de bir şey yoktur aslında..başlar ve biter. Yandığımız kadar yaktıklarımız ile kalırız bir duvar da, Üzerine bir çizgi çekip, ertesi güne düşer yollar yarınlar da. İşte bu böyle gelip girer hayatımıza ve böyle de çekip gider Aşk Adı Üstün de…Aşk… Bir an da gelir alıp bizi götürür…Ertesi gün gider, bir ömür düşündürür…
.
.
.
Mawish
.
.
.