- 818 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yaş otuz dokuz hayatımın dönüm noktası (2)
Birinci bölümde sizlere hiç hasta sevklerinin ne kadar eziyetli ve zor alındığından bahsetmedim.
Zor ve zahmetli dedim ya gerçekten günümüzden on beş yıl önce yaşamış olanlar anımsayacaklardır ve şimdiden evet ya çok haklı dediklerini duyar gibi oluyorum.
Tam üç gün iki kişi uğraştılar ya bir anjiyo sevki alabilmek için . Ben hastanedeyim bana anlatıyorlar o doktor senin bu benim dolaşıp durduklarını . Anjiyo oldum damarlar tıkalı dediler eeee açılmaz mı açılır tamam ne gerekiyorsa yapalım tamam şimdi siz sil baştan şu sevk işini bir halledin bakalım sevk gelince açarız nasıl olsa kolay orası dediler . Ben bu sevk işkencesini iki bin dörde kadar yaşadım ilk sevki eşim ve kayın validem halletmişti ötesin kendim hasta halimle doktor doktor dolaştım eczane kuyruklarında canım çıktı.Şimdi diyeceksiniz ki neden bu kadar sevk şu yazıyı yazarken kalp damarlarımda tamı tamına on dört adet stent varda ondan.O da yetmedi üç damarımı da bypas ameliyatla bacağımdan ve göğsümden alına üç damarla değiştirildi yani sözün kısası ilk kap krizinden sonra hastanelerin müdavimi oldum ilk krizden sonra muhtelif zamanlarda ben rahatsızlanıp hastaneye gittim doktorlar vay sen misin gelen hastaneye dur bir iki stent takalım deyip on dört stent’i taktılar ya kalp damarlarıma .
Ama neydi beni bu kadar sık hasta edip hastanelere düşüren annem ve babam ikisi de kalp
hastalığı sonucu rahmetli oldular piyango bana vurdu .
Üzülüyor muyum elbetteki ama beni tanıyanlar benim ne kadar metanetli olduğumu çok iyi bilirler. Size şu kadarını söyleyebilirim artık hastalığıma o kadar alıştım ki hem çok dikkat ederim perhizi me ilacıma ve sair hemde hiç takmam hastalığı , yakınlarım artık o kadar alışmışlar ki benim bu halime giderim kendi kendime yatarım hastaneye iki stent döşeği verirler damarlara çıkar evime giderim yakınlarım ondan sonra duyarlar .
-Hayrola sen yine stent taktırmış sın iyisin değil mi?
Evet hamt olsun iyiyim Allah (C.C) sanırım beni hastalıkla imtihan ediyor . Bana halime şükretmekten başka dua etmek kalıyor ki Rabbim beterin beterinden korusun kollasın .
Allah (C.C) dermansız dert verip derman aratmasın .
Sağlıkla , sıhhatle , afiyetle kalın.
Talip ACILIOĞLU 2013 İSTANBUL