- 499 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
....
Benim için bir iyilik yap bana,benden çaldığın benliğimi geri ver.Yeterince harap ettin zaten.Umutlarımı,inançlarımı,yaşama sevincimi en önemlisi de gülüşümü çaldın.Bari bana içine hapsettiğin kendine tutsak ettiğin beni geri ver.İçimdeki yalnızlığımla arkadaş olsunlar.Yokluğunla sevişsin sensiz yatağımda.Kokunla avunayım yastığına başımı koyduğumda.Sessizliğin içindeyim sensizliğin dibindeyim.
Sarhoşum,ayyaşım,yalnızım...Kendimi sende kaybettim.Mutsuzluğun en koyusundayım.Doğacak güneşe inancını kaybetmiş biriyim.Ölmek için yaşıyorum.Gidişinle söndü gözlerimdeki pırıltı.Bitti gülüşlerim.Zaten çok da kahka atmazdım.Çoğu kez gülüp gülmediğimi bile anlamazdın.Aslında sen beni hiç anlamazdın.Senin için sadece sen önemliydin.Bencildin hep.Sevişirken bile hep kendini düşünürdün.Ben sigaramı bile seninle paylaşırken sen hep yalnız içerdin.Bundan dolayı ben senin hayatında misafirken sen benim hayatımın sahibiydin.İşte o yüzden sen benden giderken beni de yanında götürdün.Geride bıraktığın posası çıkmış bir beden.Ben senden sonra hiç doğmadım.Hiç doğum günü kutlamadım.Hayatım geçmiş bir zamanda takılı kaldı.
Bana bir iyilik yap benden çaldıklarınla mutlu ol.Bu sahte dünyada sen çok mutlu ol.Ben bundan sonra mutluluğu nerede yaşarım bilmem.Sana hakkımı helal etmiyorum.Çünkü biliyorum ben seni bu dünyada bir kez daha göremem.Ama büyük mahkemenin olacağı o son gün seni bir kez daha görebilmek için sana hakkımı helal etmiyorum sevgilim...