- 672 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
kör nokta
KÖR NOKTA
Hayatımın en kör noktasındayım. Baktığım zaman göremediğim düşünmek isteyip düşünemediğim başını ellerinin arasına almış öylesine gün geçiren biriyim. Hislerim körelmiş en tanıdık duygular yabancı, onlarsız ben kendime yabancı. Beklemek yok ne acı…
Eskiden kalma bir alışkanlıktır bazen bir şeyleri istemek. Kurduğun hayaller her zaman istediklerin olmazmış zamanla anlıyor insan. Ve zamanla fark ediyorsun ki güncellemeliydin hayallerini. Bu nasıl bir alışkanlıktır! Her şey gelişiyor ve değişiyorken neden aynı şeyleri istemişsin hep hayattan. Neden istenilenler hep anıyken seneler geçse de ulaşamaz insan. Çok mu zor şeyleri istemişim diyorum acaba. Basit gibi görünüp hayatın yapı taşları olan, onlarsız başka şeylerin değeri olmayan ince ayrıntılar dı olsun dediklerim. Onlar olmadıkça ruhum huzur bulmadı ve her türlü başarı biraz yarım kaldı.
Sevmek… Ne çok kişi, diline dolaşmış bu sözü, üzerine ne çok yazılar Şiiler yazılmış. Ne kadar tanıdık ve ne kadar yabancı. İnsana yeniden doğmayı , bir ömür daha istemeyi düşündüren duygu. Sende iklim değişebilir, yüzüne bir gülümseme oturabilir peki ya sevilen? O da aynı duygular içerisin demidir. Bunun, varlığı ya da yokluğu arasında düşünmekle geçirirken günlerini sorduğun sorular aslında hep perdeyedir. Gözünün önüne çektiğin perde, aleni ortada olması gereken cevabın idrakini güçleştirir. Bir de bakarsın ki ondan çok sen savunmuşsun onu içinde. En büyük yalanı kendine söylemişsin o seni aramadığı günlerde. Aşk ertelenmez, mazereti yoktur, halini sormayışının. Kısa cevaplarla geçiştirilişinin açıklaması tektir. Seni sevmiyor.
Deneyim, artık senin en güçlü silahın olmalı. Kendinden bilip yere göğe sığdıramadığın aşk, sevip de gidenler, zamanla gerçek kendini ortaya koyup işte aslında ben buyum diyenler, boşa harcadığın vakit, ve hoyratça harcadığın en güzel duygular…
Seni sen olmaktan çıkarmadan yaşanılanlar buraya kadarmış ben bu hikaye yi okumuştum diyebilmelisin. Sevgi sözcüğünü aptallıkla yan yana kullanmaktan vazgeç. Yüreğin aklından elbette ki daha üstündür ve yüreksiz bir insanın aklıda yoktur.
Nerde kalmıştık hımmmm! Evet.Hayatım en kör noktası
İşte bu sensin sevdiğim
Tüm yaşanılanlar,
Ve her ne olursa olsun.
Olmayan ne varsa ikimiz adına
Mazeretler adamı olmandandır
Ve boşluk doldurmaca
Gazetelerdeki bir oyundur.
Sen git bu oyunu
Kiminle oynarsan oyna.
Ben bu hikaye yi okumuştum
NEHİR ŞERMİN
YORUMLAR
Sevgi sözcüğünü aptallıkla yan yana kullanmaktan vazgeç. Yüreğin aklından elbette ki daha üstündür ve yüreksiz bir insanın aklıda yoktur.
KESİNLİKLE DOĞRU KATILIYORUM..YÜREK AKILDAN HER ZAMAN VE HER KOŞULDA ÜSTÜNDÜR..
Nerde kalmıştık hımmmm! Evet.Hayatım en kör noktası
GÜZEL YAZI....
Yazarı kutluyorum.