- 658 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
İŞTE ÖLÜM
EVDE SİNİR OLMUSTUM ÜSTÜMÜ GİYİNDİM ÇIKTIM YOLA SİNİRDEN NEREYE GİDİCEĞİMİ BİLMİYORDUM ÖYLESİNE ÇIKMISTIM KARARSIZ Bİ SEKİLDE VE ÜZGÜN YOLDA GİDERKEN SAĞIMA SOLUMA BAKMADAN GEÇİYORDUM Kİ ARABANIN BİRİ GELDİ ÇARPTI YERE DÜSTÜM BİRKAÇ DK YERDE KALDIM HEMEN SONRA KALKTIM YAVAS OLSANA YA DEDİM VE YOLUMA DEVAM ETTİM.BİRDEN KARSIMA EMREM ÇIKTI MERHBA CANIM DEDİM SES VERMEDİ NİYE KNUSMUYORSUN DEDİM SANKİ BENİ GÖRMEZ GİBİ KONUSMADI YÜRÜYORDU ARKASINDAN KONUSARAK BENDE GİDİYORDUM İLERLEDE HALA KONUSMADI BENLE HİÇBİRSEY ANLAMAMISTIM BENDE ONUN GİTTİĞİ YERE KADAR GİTTİM BİRDE BAKTIM ARABANIN BANA ÇARPTIĞI YERDE BİRİNİ DAHA ÇARPMISLAR DEDİM HEMDE AYNI ARABAYDI VE YERDE YATAN Bİ KIZDI EMRE KIZA DOĞDU YAKLASTI YERE DİZ ÇÖKTÜ VE KIZA SARILDI AĞLAMAYA BASLADI UZAKTAN İZLİYORDUM BENDE AMA EMRE BENLE KONUSMUYORDU SÜREKLİ AĞLIYORDU BENDE AĞLAMAYA BASLAMISTIM BİR DE BAKTIM Kİ EMRENİN SARILDIĞI KIZ BENİM!!!!BİRDEN ÜRPERDİM ANLADIM Kİ ÇARPILDIĞIMDA ÖLMÜSTÜM BEN YAŞAM BİTMİSTİ GÖZLERİMİ KAPAMISTIM SONSUZLUGA YAVAS YAVAS UÇMAYA BASLADIM GÖKYÜZÜNE DOĞRU İNSANLAR UFAK GÖRÜNMEYE BASLADI VE BİRANDA HEPSİ YOK OLDULAR.Bİ YERE GELDİM YEMYEŞİL OTLAR VARDI KUŞ SESLERİ BENİ MUTLU EDİYORDU HERSEY VARDI ORADA ELİMİ ATSAM İSTEDİĞİM SEY ELİME GELİYORDU AMA BİRTEK EKSİK VARDI (EMRE)!!BİRTEK EMRE YOK DİYE ÜZÜLÜYORDUM AMA EMRE Yİ VE TÜM İNSANLARI ORADAN İZLEYEBİLİYORDUM BENİ GÖREMİYORLARDI AMA BEN ONLARI GÖRÜYORDUM. EMRE SÜREKLİ MEZARIMA GİDİOR AĞLIYOR Bİ KIRMIZI GÜL BIRAKIP GERİ DÖNÜYORDU GİDİP HERGÜN O KIRMIZI GÜLÜ ALIYOR GÖYÜZÜNE GERİ GİDİYORDUM VE EMRENİN BENİ SEVDİĞİNİ BEN OZAMAN DAHA İİ ANLAMISTIM EMREM BENİM İÇİN VAZGEÇİLMEZ BİRİYDİ VE ÖLÜM DE BİLE VAZGÇMEDİ BENDEN BENDE ONDAN…..
YORUMLAR
yooooooooooo ölümü yaşamak istedim hayattayken
evet ilginçtir çünkü ben kalkıp gittim zannettim ama ölmüsüm