Ne Güzelsin
Birini tüm kusurlarına rağmen sevmek ne güzeldir bilir misin ki? Hatta o kusurları bile sevmek. Sarılınca kokusunu içine çekmek ve aldığın o nefesi vermek istememek. Son nefesin o olsun istemek. Bencil olsam kollarında ölmek isterdim. Son nefesim kokun olurdu. Sonra cehenneme gitsem koymazdı bana.
Uzun uzun sevgidir kusurlarını sevmek. Bazen hem boğazına hem boynuna sarılmak ister gibi sevmektir. Bazen nefret ede ede sevmeyi gerektirir. Buda vazgeçilmez kılar çoğu zaman. Uzun sevmek en zorudur aslında. Yorar insanı tüketir bazen. Çoğu zamansa güne başlama sebebindir. Gitgide benzersiniz birbirinize. Hiç fark etmeden. Sonra bütün olursunuz.
Ah şu sevgi. Ne güzel şey. Hayattaki en güzel şey. Kaybetmekten deli gibi korktuğun ama onunlaykende yapamayacağın şey bırakmayan. Öyle delice cesaret veren. Kaybedince ağlatan. Boşluk. Kocaman bir boşluğu bırakan. Ne güzel! İnsan olduğunu hatırlatan. Ne güzelsin sen. En güzel benlesin.
YORUMLAR
Sevmekk---- Sevilmekk -- baktığımızda bir bütün gibi duruyor... Ama ayrı iki parça ..Karşılıksız aşkları ele aldığımızda bu ayrılığı fark edebiliyoruz.
Dediğin gibi hayattaki en güzel şey belki de ...
Hangisi üstün dersen bana göre sevmek dir... Sevildiğinden hiç bir zaman emin olamazsın... Ama sevdiğinden her zaman eminsindir...