meselci'ye MEKTUPLAR -50
Selam meselci.
Umarım Ramazan Orucun mükemmel geçiyor. Umarım pek susamıyor, çok acıkamıyorsun. Gerçi Oruç da bitmek üzere. Son iki gün. Kısmetse perşembe bayram. Şimdiden yanaklarını öpüyorum, bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Bir şekerimi sonra avuçlarından alacağım. :)
İyi ol. Sana söz söz saldıranlar olacak. Sana bambaşka gözlerle bakanlar olacak. Sana haksızca yaklaşanlar olacak. Seni anlamadan cümlelerini/şiirlerini yargılayanlar olacak. Ama şu aklında olsun: Havlayan köpek ısırmaz. İyisin. Kötü değilsin. Kötü kalpli değilsin. İçin gibi tertemizsin. Edebiyatınla ve bozulmayan duruşunla her yerde var ol. Bildiklerini ve yaşadıklarını yazmaya devam et. Seni ve kucaklayıcı edebiyatını seviyorum, Allah için...
Sen kararlı oldukça mutlu olacaksın. Sen verdiğin kararlarından emin oldukça, raydan çıkmayacak vagonların. Sen kararlarına sahip çıktıkça, yalnızlığı hiç tatmayacaksın. Sen kararlarına göre hareket ettikçe, kendine olan inancın artacak. Sen kararlarınla sokaklarda yürüdükçe, kaldırımlar adımlarını alkışlara boğacak meselci...
Sen aşkı tam anlamıyla yaşadıkça Allah varlığından razı kalacak. Sen aşkı dilinden düşürmedikçe, bütün mevsimler(in) bahar tadında karşılayacak günlerini. Sen aşkı kalbine koydukça, hüzünlerden bir hayli uzak düşeceksin. Sen aşkla konuştukça, çevrene kirli eller bulaşmayacak. Dilin aşka dolandıkça yeni tatlar bilecek, yeni renkler göreceksin...
Sen sevgi sevgi düştükçe yollara, yoldaşların çoğalacak. Sen sevgiye sarıldıkça, yurdun yağmur yağmur ıslanacak. Sen sevgi dedikçe, bereketi sofranda kat kat göreceksin. Sen sevgiye yaslandıkça, sabır anlamına kavuşacak. Sen sevgide gününü tamamladığında, bütün sabahlar şükranlarını güzel niyetlerine sunacak meselci...
Ve sen taşlarla muhabbet ettiğinde, kayalar kucaklayacak naif yüreğini. Sen çocukların yüzüne gülümsediğinde, annelerin gönlü rahat olacak. Sen tarla tarla doğaya merhaba dediğinde, babaların gözü arkada hiç kalmayacak...
Sen iyisin meselci. İyi olmak her zaman güzeldir, kıymetlidir ve kârlıdır...
Mehmet Selim ÇİÇEK
6 Ağustos 2013, Kızıltepe