- 786 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
te-mok-ra-si 2013
iki bin on üç yılının sekizinci ayıda bir dürümcüde oturan iki yaşlı amcayı orada yemek yedikleri için yaka paça tekme tokat sokakta sürükleye sürükleye götürdüler sebep ileri temokrasiyi insanlarla paylaşmak.
iki genç cadde de oturup sigara içerken on kadar polis görünümlü kişilerce oturdukları yerde neden oturuyorsunuzkalkın gidin burdan denilerek tehditlerele ordan uzaklaştırıldı ileri temokrasinin başka yüzü korkutup kaçırmak sanırım..
iki genç bayan cadde de yürürler iken birden bir sivil eşkıya alın bunları da alın diyerek göz altına alındılar sebep yine ileri temokrasi olsa gerek gezmek yasak.
evet gezi parkın dagezmeler yasak artık ülke sokaklarında gezmek yasak bana sanki ingilizlerin istanbulu işgal ettikleri yılları hatırlattı tutsaklık yıllarını evden adımlarını atamayan türk halkının o yıllarda neler çektiğini tüm dünya biliyor ve biz bu gün ileri t-emokrasinin getirdikleriyle tutsağız.
onlar ne mi?
1.toma; tanzikli su ile insanları püskürtmek için kullanılan ideal bir ileri temokrasi harikası.
2.biber gazı; en çok almanyadan itha edilen bu ürün birilerini zengin ediyor olsa gerek en çok bu sene tüketilen başka bir ileri temokarsi harikasıdır.
3.progarmlı polis; bu polisler son dönemde işe alınmış ve bir çoğu daha genceçik yaşta birileri tarafından temokrasi ve akadalet programlı içten yanmalı süpersonic kadın yaşlı çoluk çocuk tanıma fonksiyonu olmayan bu günlere özel ürtim temokrasi kuvvetleridir.
demokrasiden te-mok-ra-si ye nasılmı geçtik eskiden d ile yazılırdı şimdi T ile yazılıyor ve çok ilgi görüyor...
mustafa tellal
04082013
YORUMLAR
Ya siz başka bir gezegende yaşıyorsunuz ya ben,benim oturduğum,mahallede,ilçede,ilde böyle bir şey ne yaşadım ne duydum,suçsuz insanları yakapaça götürmek,sigara içiyorlar,yemek yiyiyorlar diye alıp götürülmek,dedim ya siz başka bir gezegende,yada ben başka bir gezegende yaşıyoruz,yada anlattıklarınız kusura bakmayın ama düzmece.
srvt tarafından 8/5/2013 3:25:44 AM zamanında düzenlenmiştir.