- 802 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TİLKİ'CE GEYİKLER (12)****
1)**** Gazete standında bir gazetenin ismi dikkatimi çekti.. Sanırım bir spor ,belki de iddia gazetesi..”AMK !!!” Ya facebook’ta çok sık kullanıyorlar bu ismi gençler birbirlerine..Kızdıklarında belki söylediklerini pekiştirmek için sanki yüklem gibi.. Eğer aynı şey ise; ulan küfrediyor ya malum gazete ulu orta !! Ne bu şimdi basın özgürlüğümü yani?
2)**** Bu papaz benim kaderim .. Ne yapsam Papazı buluyorum..Hiç kumar oynamam oysa !!
3)**** Mehtar marşını seviyorum ..Ne güzel iki geri bir ileri..Birde aritmi bozukluğu.. İki ileri bir durma..Uzuyor işte ömürler değil mi ?
4)**** Ölülerin arkasından neden helva yapılır ve dağıtılır ki.. Tatlı yiyelim,tatlı konuşalım diye mi ? Ama rahmetlinin anlatılacak hiç güzel bir yanı yok ki ..
5)*** Şu uyarı levhaları yok mu her yerde..Deli oluyorum ya !!! Bin otobüse,yazmış “ şoförle konuşmak yasak”..İyi de şoför kendi konuşuyor almış yolcuyu yanına.. “Çimlere basmayınız” Olur.!. İnadına basıyoruz ,elektriği atacağız ya çıplak ayakla … Tuvalete giriyorsun yazmış “ Nasıl görmek istiyorsan öyle bırak !!” Adam pis görmek istiyorsa ne olacak ? Bir daha yolum düşmez ki derse niye çeksin sifonu..’’ Zorla mı ya.. Adamın okur yazarlığı yok ki zaten..’’
6)*** WC girişine koymuş levhayı.. (Küçük 500 kuruş; Büyük 1 lira ) Ulan ne ayırımcı olduk böyle !!!
7)**** Şu hela kapılarına bir bakınız..Ne edebi yazılar,şiirler,küfürler.. Bokun içinde gülücük gibi )
8)***- “Paşa gönlün bilir..Paşam der dede toruna..Kadın erkeğine.. Ne çektik şu benzetmelerden..Paşa çayına küçükten alıştım.. Ondan olsa gerek paşaları da çok sever oldum .. Hey garson nerde kaldı benim paşa çayım ???
9)** Pek bilim adamı çıkmaz bizde ..Çıksa da aceleden ihraç !!! Onlara ne gerek var ki ? Ne olacak yani bize ne sorulsa nasılsa diyoruz NE BİLİM !!!!
10)* “Beni görünce altına kaçırmaz ise yüzüme tükür “.. Ulan ne iddia be.. Adam ya kabızsa?? Sanki tükürük hokkası ya …
11)** Ya şu iddia oyunu yok mu..Ne hayaller,ne umutlar var ; ne de kayıplar !!! Alın size bir tüyo..Girin sizin hepinizin hayallerinizin içine edeceğime.dair iddiaya... Kazanın 1 e 12… Bu kıyakta benden !
12)** Bir levha “ Her türlü karikatür çizilir..” Millet kuyrukta karikatür ellerinde.. Ya kardeşim kendiniz çizemiyor musunuz ? Alt tarafı bir çizik be !!
12)** Adama bak “Ah ı gitmiş vah ı kalmış !!” Nerden biliyorsunuz ki.. Belki vah ı gitmiştir. Ah ları kalmıştır.. Öyle canı yanmış ki ; hiç bitmez ahları !!!
13)**** Örf anam örf işte ..Uyacaksın.. Of anam of !!!
14)**** Fotoğrafçı “ Gülümseyin ..Çekiyorum..” neden der ki ? Gülmeyeceğim ..Çekersen çek be.. Neyse o.. Ne rol kestiriyorsun ..Rejisör müsün !!!
15)**** Artık Devlet Üretme Çiftlikleri Laf Üretme çiftlikleri olarak siyasilere tahsis edilecekmiş ..İlanen Duyurulur..
16)**** Karşımızdakine söylediklerimize inanması için neden “ Allah seni inandırsın ki..” diyoruz ..
17)**** “ eskiciiii geldi !!! Eskiler alınır !!! “.. Kadın çıktı ve kocasını gösterdi eskiciye .Acil nakite ihtiyacı vardı!!!
18)**** Yurttan sesler..Hikaye betimlemeler !! “ Kitap gibi kadın “,” Taş gibi kadın”,” Hükümet gibi kadın”,Lokum gibi kadın”,” Aktris gibi kadın “,Şiir gibi kadın “ ; Ulan ne yapacaksın kitap,taş lokum,şiir gibisini.. Yalandan ucuza getiriyorsun be !!
19)**** Uyuyamıyorum çoktandır..Ne zaman dalsam azıcık;kaçıyorlar..Ya kimseniz ne olur getirin uykularımı,vallahi bahşişinizi dolgun vereceğim..
20),**** Siz hiç patlıcan imam gördünüz mü ? İmam bayıldı ise tabakta işi ne..Elinizde çatal.bıçak . Çağırsanıza ambulansı Allah rızası için !!! Birde yok mu şu kadın budu köfte.. Ya açlıktan ne ad takacağımızı sapıttık iyice !!!
21)** Ne gaddar insanlarız..Bekler dururuz cemre düşsün diye.. Vah ya !!Düşenin dostu olmaz ki..
22)**** Kirli çamaşırları iki de bir ortaya atıp nemalanmak ne çirkin ya. Koy bir kaşık matik,teslim et makine ya 1600 devir .; dönüp dursun;merdanelerde..Hem aklanır,hem akıllanır ya !!
23)**** Şu bağış listelerine temiz vicdanlar da eklense ne iyi olurdu..
24)*** Can boğazdan gelirmiş.. Restorantçı uydurması be.inanmayın sakın..
25)**** Bir kalem pirzola şu kadar kahkaha.. Ya yürü git kimi kandırıyorsun .. Alamayınca basarsın kahkahayı.. Fakir avuntusu işte..
26)** Yürüyen merdivende isen sen niye yürüyorsun ki ..
27)**** Çıkmışlar meydana..Atışıyorlar.. Lafı düzüyorlar karşılıklı.. Öte yandan çeyiz düzüyorlar durmadan.. Ulan onu düz bunu düz.. Azdı bu millet ya !!!
28)**** Biber gazı.. Göz yaşartıcı bomba.. Metan gazı.. Oh ne ala ya !!! Sanki ağlamıyorduk !!!
29)****Hep uydurmaca ya bazı laflar.. Yıllardır o kadar kuş pisledi ki orama burama ..Koktum..Hala zengin olacağım.. Hani nerde ???
30)**** Biz hep torunlarımızın geleceği için yarış içindeyiz.. Baksanıza ne de güzel ediyoruz her şeyin içine..
31)"ADAMIN HER LAFI BAL GİBİ !!".. Şimdi anlaşıldı; etrafında arıların neden vızıldayıp durduğu !!
32)Askerde emir tekrarı.. Şarkılar da nakarat !! Ya bir söylemeye neden anlamıyoruz ki ?
33)Adamın evinde hiç halı kilim yok ... Camii ye vermiş !! Ya kardeşim atasözüne saygısızlık değil mi yaptığın yani ?
34) Falcı; kahverengi gözlü ve saçlı birinin nasibim olduğunu söyledi.. İnanmıştım !!! Bir fincanda kahve telvesi başka ne renk görünürdü oysa ki
35)Belediye Hizmetleri inkar edilemez !! Ancak; umumun istifade ettiği gezinti,seyir yerlerine neden " BURADA SEVİŞMEK YASAKTIR !!" uyarı levhaları koymaz ki ?.. " ÇİMLERE BASMAYINIZ " levhaları bolca varken !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.