Sizce aşk nedir
Sizce aşk nedir ?
“Karşıdaki insana karşı en derin duygularla bağlanmaktır”
...............
Ya sizce ?
“Aşk mı ?”
“Evet aşk sizce nedir?”
“Aşk sevdalanmaktır”
“Nasıl yani ?”
“Yani tüm benliğinle, en ücra köşedeki hücrelerinle karşı cinse karşı sınırsız ve karşılıksız emsali olmayan bir duygu yükünü şuranda hissetmektir”
“Güzel, fena değildi”
.....................
“Sizce hanımefendi, sizce aşk nedir ?”
“Ayyy ! Nasıl anlatayım ayol. Aşkı anlatamam ki ben...Ben aşkı yaşarım”
“Nasıl yani ?”
“Yanisi manisi yok bu işin.. Resmen kucaklayıp yatmaktır aşk”
“Hımmm anladım..Teşekkür ederim.”
“A pardon beyeefendi kartımı size takdim edebilirim”
“Teşekkür ederim”
.....................
“Hacı Dayııı !”
“Hı “
“Aşk sence nedir ?”
“Aş mı ?”
“Hayır hayır aşk..”
“Aşk ha..Kulağım az duyarda evlat..Demek bana aşkı soruyon ha..”
“Evet, aşk nedir ?”
“Neneni bilin mi neneni ?”
“Yok hayır bilmem”
“Nenenle elli yıl ömür sürdük. Son dört yıl yatalak oldu. Her gün altını temizler ve her gün alnından öperdim. İşte aşk budur evlat”
“Yaaa !”
“Yaaa..”
"Helal sana dayım..Helal sana"
...........................
Sabri bey”
“Efendim”
“Siz yazarsınız değil mi ?”
“Eh..elimden geldiğince..nacizane”
“İyi ama madem yazarsınız bu ana yolun kenarına çökmüş bir halde niçin oturuyorsunuz ? Hem de bu sıcakta”
“Bilmem..Bir şeyi merak ettim de”
“Neyi merak ettiniz bilmiyorum ama size bir soru sorabilir miyim ?”
“Tabi tabi..Lütfen buyurun”
“Sabri Bey siz yazarsınız ve aşkı en iyi tarif edenlerden olmalısınız”
“Estafullah efendim”
“Size sorum şu; sizce aşk nedir ?”
“Hay Allah ! Demek ki aynı şeyi düşünüyormuşuz. Ben de bir saattir onu merak ediyordum. Sevgi ve aşk gerçek olabilir mi diye”
“Nasıl yani”
“Şu yolun ortasında ki serçeyi gördünüz mü ? Bakın bakın hemen ileride”
“Evet şimdi gördüm”
“Bakın şu ana yolun kenarında ki çalılıklardan sesler geliyor onu da duyuyor musunuz ?”
“Bi dakka bi dakka..evet duyuyorum. Serçe sesleri”
“Beyefendi ölü serçenin yanına her an çalılıklardan eşi gelebilir.Hem de ölümü göze alarak.İnşallah buna şahit olmayız. Fakat..fakat Tanrım ! Geldi bile..siz de gördünüz değil mi ?”
“Evet gördüm..Fakat Sabri bey o serçe de çiğnenecek..çiğne..çiğ..Tanrım o da arabaların altında kaldı..İnanamıyorum..Sabri bey o da öldü”
“Yaaaa..İşte böyle çocuk..İşte aşk budur..Ben de merak edip duruyordum acaba gelmez mi diye..ama geldi..ve birlikte öldüler..Evlat soruya ne hacet işte aşk budur..
İşte aşk budur dostlar...işte aşk budur
Saygılarımla