- 633 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TİLKİ'CE GEYİKLER (11)*****
***Dün kan tahlil sonuçlarımı aldım.. Kan değerlerim tehlike çanı çalıyormuş !!!İntaniye doktoru : " KANSIZSIN !!!" dedi yüzüme... Utandım !
**** Tüm insanlar kardeştir.. Hoppala ya hoppala !!! Nerden artıyor lan bu nüfus ? Tövbe tövbe. !!
***Samsun girişinde bir park var .. " GENÇLİK PARKI !!! "... Her sabah beni yıllar öncesine götürüyor.. Ne kadar direttiysem de kapısına bile yanaştırmıyorlar !!!
***" GÖNLÜMÜ ATEŞE ATTI... SU LEYLA SU !!!".. Şuna bak ya yüreğini ateşe atan kadından su istiyor **GÖNLÜM HASRET,HİCRAN,GAMLA DOLDU !!! "... Sanki Hasan Uğurlu Barajı !!! Adamın gönlüne bak ya !!h zavallım vah !!
***Dün; durmadan okudum ,üfledim !! Kiminin yüzüne , kiminin arkasından... Yoruldum ya.. Sadakallahülazim !!!
*** Ona tecavüz buna tecavüz.. Birde tut sen haneye tecavüz et ha !!! Ulan sapık ne istiyorsun betonarme,tuğla,kerpiçten be !!! Matkap mısın ne ?
**** Akraba evliliği mi ? Artık utanma da kalmadı ki ?
**** Geçenlerde kimlere gitsem ziyarete; kapıda karşılayıp el üstünde tuttular.. Of ya rahatlık vermediler.. Hem de yazık oldu kollarına !!!
**** Uykuya dalmak için koyun saymak alışkanlığından olsa gerek,gün boyu kendimi çobanlık yaparken buluyorum ..
** Gözlerinize öyle baygınca bakanları hep sevdalı sanmayın.. Belki grip, belki şaşı beklide sarhoş..
)**O hep birikip gelen hayallerimize,umutlarımıza baştan depozite ücreti konsaydı nasıl öderdik ki..
)** Nerde o demokrasi,eşitlik ya.. İşimiz her şeyde ayırımcılık,ötekileştirme.. Tıp ta bile.. Yok küçük tansiyon,büyük tansiyon ! Yok iyi kollestrol,yok kötü kollestrol .. İş mi yani ?
**”Hayata atıldım şu tarihte falanca yeri bitirip..” O ne ya.. O zamana kadar nerde idin ? Merak etme madem öyle; bir gün tamamen atılırsın hayattan !!
** O kadar çok ve süratli dönme etrafımda..Fel fecir okumasın gözlerin..Yoluna dikkat et.. Ben fahri trafik müfettişlyim.. Yersin cezayı..
**Vizesiz gidilecek mecburi yer ebediyettir.
)** Artık doğal gazımız var..Her şey doğallaşacak..İntihar eğilimlileri gözünüz aydın.. Hem kimse odun modun yakmayacak..Komşularda kül almak için komşuya mecbur kalmayacak..
** Madem zom olunca çift görürsün her şeyi.. Geç şöyle karşıma.. Oh işte iki tanesiniz. Ayılınca nasılsa biriniz karşımda olacaksınız.. Yaşadık be..
)** Sokma akıl.. Nasıl,neresinden sokulur öğretsene !!
** Aynı tas aynı hamam.. Gitme kardeşim sende aynı yere..Başka hamam mı yok yani ?
)** Ben bu yum ,şu yum !! Şişir dur bakalım balon gibi.. Ulan bir toplu iğne ucunda ya hükmün ..
** Ellerinize sağlık,nefis olmuş.. İyi de..Gerisinde sağlık olmazsa ne olacak ?
** Elinin körü !! Allah Allah !! Körlüğün sadece gözlerde olduğunu sanıyordum..
** Her şeyde tecavüzcülük.. Adam rapor hazırlıyor ve netice sebeple sonuç arasında ilişki var diyor.. Ah ulan sebep bir kerede rahat dursan olmaz mı ?
** İnsanın yüzüne konuşmak varken neden arkasından konuşuruz.. Duymaz ki !!!
** Adam postunu sermiş oturuyor.. Ya koltuğa otursan !!!
*
* Söylediğimize ikna etmenin başka bir metodu.. “ İki gözüm önüme aksın !!” Göz akar mı ya.. O halde ikna edemezsin ki..
** Öfkelenince “ Anasını satarım ya böyle işin “ derler.. Şuna bak ya meslek edinmiş kendine !!
**Limonu sıksa suyunu çıkarır tamam da.. Taşı sıktığında nasıl çıkaracak ki !!!
** Ne ilim be.. Pireyi deve yapıyor adam !
** Damdan düşmek, yırtık dondan çıkmak.. Diksene kardeşim söküğünü !!
** Her şey de enflasyon, çoğu organda enfeksiyon..Allah akıl enfeksiyonundan korusun !
** Allah yarattı demem asar keserim.. Vay ateist vay !
** Kafamda kırk tilki ..Ama bunlar sadece bir tilkinin ki ‘’
** Ha işte öyle önüne gelene vara yoğa edersen kaş göz.. Olursun böylece baş göz !!!
** Yorganına göre uzat ayağını dediler.. Yatığımızı serdiler enlemesine..Yattık beş kardeş; ben,zaten hep en kenarda..Ayaklarım hep dışarıda..Üstüm açık.. Ondan kaybettik galiba..
**Hız kontrol levhasını gören şoför birden yavaşlar..İki mercekten nasılda korkar.. Birde yazmış arkasına “kim geçer seni” “ Yolların fatihi”..Hadi oradan be..Sahte kabadayı !!!
**” Ne ka ekmek o ka köfte “ Al sana on ekmek ! Yok ki o kadar köfte tezgahında .. Ne yalandan hava .atıyorsun ya ?
**Senin benim hayallerimde olma ihtimalinin bile yüzdesi yok !!! Orayı bile alt üst eder, zehredersin !!!
**Yüreğimde ki sevgi,hoşgörü,merhamet, iyilik bölümü " KAPSAMA ALANI" dışındadır. Ulaşamazsınız !
***Bu yazdıklarımı gece kalkıp şehrin duvarlarına yazsam; biliyorum sabah gözlerimizi duvarsız bir şehirde açardık.!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.