- 385 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kimim Ben?
Gece güzel yanaklıma e-posta gönderdikten sonra, uyumaya çalışmıştım ancak olmadı, tekrar bilgisayarın başına geçerek, çalıştığı bankanın web sitesi ve diğer arama motorlarında araştırma yaptım ancak kısa bir özgeçmişten başka bir şey bulamadım, bu biraz canımı sıktı ve yeniden arşiv kutularımı karıştırmaya başladım.
Geçmişe ait bir çok şey buldum, en dikkat çekici şey ise bir kartpostaldı. Abram Arkhipov’un 1889 yılında resmettiği, bir çocuğun Volga nehrine bakarken hayallerinin sarıyla bütünleştirdiği “Volga Kıyısında” adlı çalışması oldu. Kartpostalın arkasında; Chuang Tzu’nun
“Kimim ben?
Rüyasında kelebek olduğunu gören bir insan mı?
yoksa rüyasında insan olduğunu gören bir kelebek mi?”
cümlesini el yazısıyla yazmıştı güzel yanaklım.
Kartı bana verdiğinde kulağıma eğilerek hafifçe “Yaşam her şeyiyle insanoğluna sunulmuş en büyük armağandır, eğer zamanı geldiğinde doğru kararlar alırsan, yaşadığın hiçbir şeyden pişman olmazsın” bu cümleyi bir kağıda unutmadan yazmış ve kartpostala iğnelemiştim o zamanlar.
Gece yeniden uyumayı denedim ve defalarca bu cümleyi içimden tekrarladım. Ve bir karar aldım. Doğru olup olmadığını zaman bana gösterecek biliyorum.
Sabah ilk işim, gece adresini öğrendiğim, banka şubesinin önüne gitmek oldu. Üniversiteden mezun olduktan sonra yazdığım üç kitaptan birer kopya yanıma almış ve yıllar önce bana hediye ettiği kartpostalı da birisinin arasına koyarak, güvenlik görevlisine "müdüre hanıma verilmek üzere" şube açılmadan teslim ettim.
xesmerkedix.blogspot.com/2012/11/kimim-ben.html
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.