YAŞAM NEDİR KARDEŞŞŞŞŞŞ
YAŞAM KISA Bİ KELİME AMA ÇOKKKK UZUN BENCE OKADAR ÇOK ŞEY YAŞIYORUZKİ BU KISA KELİME İÇİNDE MESELA ARANIZDA İLK OKUL HAYATINI HATIRLAYAN VARMI VEYA ARKDAŞLARINIZI HATIRLARMISINIZ YOLDA KALAŞSANIZ KONUŞMAYI DENERMİYDİNİZ BEN DENEDİM AMA BENİ TANIMADI AMA YAŞAM İŞTE HERŞEYİ DENEYEREK ÖGRENİYORUZ VEYA Bİ ADIM DAHA İLERLEYELİM ORDATA OKUL HANİ HEP ORTA OKULDA KALSAM DEDİYİNİZ BİR YANDANDA LİSEYİ HAYEL ETİYİNİZ NASILDIR ACABA DEDİYİMİZ HOCALARIMIZ HEP DEDİYİ ŞUYDU BİZE " LİSEDE KİMSE SİZİN YAZMANIZI BEKLEMEZZZZ" DERLERDİ AMA BEKLİYORLARDI NEDEN ÖGLE DEDİKLERİNİ HİÇ ANLAMADIM LİSE DÖNEMİ GELİNCE Bİ SEVGİLİ EDİNME CABASI HER ÇIKTIGINIZ ERKEKLE VEYA BAYANLA EVLİLİK PLANLARI YAPMAK BEBEK İSİMİ KOYMAYA KADAR GİDENLER BİLE VAR ÜNİ. KENDİNİZE Bİ KİŞİLİK YARATMA ÇABASI FARKLI OLMA YADA BAŞARILI OLMA CABASI GİBİ BİRŞEY AMA BÜTÜN BUNLARI YAŞADIKTAN SONRA KAÇ YAŞINIZA GELİRSENİZ GELİN NELER YAŞAMIŞSANIZ YAŞAYIN UNUTAMADIGINIZ TEK BİR ŞEY KALIR AŞK BAZILARI BEN AŞIK OLMAMDER BAZILARIDA BANA UYMAZDER BAZILARI BEN SEVEMEM KİMSEYİ DER AMA HİÇ KİMSENİN UNUTAMADIGI TEK ŞEY AŞK ONDAN SONRA Bİ BUNALIM SÜRECİ SONRASINDA DA HERŞEYİ VE HERKEZİ ONLA KIYASLAMAK PEKİ SORUYORUM SİZ HİÇ AŞIK OLDUNUZMU??? OLMADIM DİYEN ÇOK VARDIR EMİNİM AMA DEDİKLERİNDE KALPLERİNİN NASIL ATIKLARINA BAKSINLAR HİÇ SEVMEDİM DİYEN VARMI PEKİ??? VAR SANIRIM ŞU PC BAŞINDA OTURUP BU SAÇMA YAZIYI KİM YAZMIŞ DİYEN BAYAN SİZ SİZ HİÇ SEVMEDİNİZMİ PEKİ SİZ ŞU FAREYİ ELİNDEN BURAKAMAYAN BEYFENDİ SİZ SİZ EVET SİZE SORUYORUM SİZ HİÇ AŞIK OLMADINIZMI?? BİRAZ DÜŞÜNÜN BEYİNİZ ÇALIŞSIN BİRAZ HANIMLAR BEYLER DAHA DOGRUSU GÜLELİM LÜTFEN VE UNUTMADAN ŞUNLARI UNUTMAYIN İLK OLARAK MUTLU OLMAYI ÖGRENCEKSİNİZ İKİNCİSİ GÜLMEYİ ÖGRETECEKSİNİZ ÜÇÜNCÜ OLARAK NE OLCAK BİYOMUSUNUZ :D OLUCAKSINIZ SIRITAN Bİ İFADE BİRDE UNUTMADAN BU APTAL YAZIYO NEDEN OKUYORUM DİYE GÜLÜN :))))