- 548 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYA BÜYÜK DEĞİŞİME GEBE
.
Aman uyumayalım. Saniye kaybetmeyelim.
Dünya hızlı bir değişime gidiyor.
Güç dengeleri değişme arifesinde. Elbette bu sancılı olacaktır. Yeni bir dünya savaşı dahil her türlü gelişmeye hazırlıklı olmalı.
Büyük ve güçlü ve de kararlı olma zamanıdır. Dincilik ve ırkçılık can çekişiyor. Uzak durmalıyız.
Tek kutuplu batı zayıflıyor, yeni kutuplar oluşuyor. Yanlış ata oynamamalıyız.
Son senelerde çok kan kaybettik. Darmadağınık olduk. Buna moralimizi bozmayalım. Bunu biçilmiş çimin daha gür fışkırmasına, budanmış ağacın daha gür filizlenmesine çevirelim.
İç dengelerimiz ve oluşumlarımızda gerçekçi olmalıyız.
AKP ve Tayyip’in ipi pazara çıktı, gidicidirler. Batı, gücünü kaybetmemek için sürekli plan değişiklikleri yapmaktadır. Ülkemizin bütünlüğü ve siyasi yapısı üzerinde bir süre daha etkili olmaya devam edecektir.
AKP’nin yerine benzeri getirilmeye çalışılacaktır. Oluşacak boşluk AKP ardılları ve Gülen cemaati ile merkez sağ bir oluşumla doldurulmak istenecektir. Bu çözüm değildir ama olasılığı yüksektir. Bizim yapmamız gereken bu hengamede olabildiğince cephe kazanmaktır.
Daha çok yerel seçim kazanmak.
TBMM’ne daha çok ve kaliteli vekil sokmak.
Örgütlenmek… Örgütlenmek… Örgütlenmek… Güvendiğimiz örgütlere/birliklere üye olmak, onlarda hizmet vermek, görev paylaşımına katılmak.
Son 10 senenin yıkımını, yanlışlarını, kayıplarını belgelemek. Zamanı geldikçe düzeltmek ve müsebbiplerini (sebep olanları) hakkıyla cezalandırmak. Kayıpları geri almak.
Kürt meselesi veya Kürt açılımının dayanağı ve tutarlılığı yoktur. Tamamen amaçlı olarak dayatılmıştır. Devletimize saldırılacak en zayıf nokta olduğu için seçilmiştir. Devlet düzene sokulduğunda, sorun ortadan kalkacak; bir avuç kiralanmış insan (Kürtçü) .ikilmiş sıpa gibi ortada kalacaktır. Şu anda sağlandığı sanılan halk desteği yalan ve yanıltıcıdır. Açılım halkların konforu ve esenliğine yönelik değildir. Zararınadır. Muhteris (hırslı) hayalperestler ve bulanık suda balık avlamaya bayılan emperyallerin oyunudur Kürk ırkçılığı ve açılım savsatası. Temelinde, kendisini küresel uygarlığın efendisi görenlerce, yayılmacı Arap-İslam faşizmi-asimilasyonu önüne bir tampon daha koyma isteği vardır.
Adına Türkler dediğimiz Türkiye Cumhuriyeti insanlarının uyanışı-dirilişi-kendine gelişi başlamıştır. Bireyler olarak bu bilinçlenmenin dışında kalmamalıyız.
Yaşlı-genç olmak fark etmez.
Okumuş-okumamış olmak fark etmez.
Zengin-fakir olmak fark etmez.
Hele hele DİŞİ-ERKEK olmak hiç fark etmez.
Millet (köken) farklılığı, inanç ( din-mezhep-camaat..) farklılığı aramıza girmemelidir. Bu iki ayıraç toplu yaşamda daima zararlı olmuştur. İnsanların bölünerek zayıflamasına, kötülere boyun eğmesine yol açmıştır.
Çalışmak çabalamak zorundayız. Zahmetsiz rahmet yok. Devletinin düzeni bozuk olan insanların mutlu olması mümkün değil. İnsanları zayıf olan devletin güçlü olması da mümkün değil.
Güçlü-donanımlı bireyler olmalıyız.
Devlet örgütümüzü düzenli ve güçlü tutmalıyız.
*büyükharman*
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.