- 660 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yaslanmak
Bizim milletin kötü bir özellği güven duyamamak. Haklı tabi kardeşim. Babana bile güvenme demişse atalar ya o zaman ey atalar size niye güvenelim. Bu arada diyoruz ya hep atalarımız şöyle demiş şunu demiş hemen benim aklıma bu atalar sanki beş altı kişilik bir örgüt bütün lafları bunlar söylüyor. Dedemle ninelerime bakıyorum adamlar çalışıp çocuk yapmaktan düşünmeyi unutmuşlar. Neyse güven konusuna gelelim. O kadar güvensiz olmuşuz ki dikkat edin toplumun arasına giriyorsak ve sabit kalınacak bir pozisyon icap ediyorsa hemen götü sağlama alıp bir yere yaslanıyoruz. Minibüste geliyorum yapışmış millet en ücra köşelere hatta boş yer olsa bile otobüsün en arkasında uç köşeye gidiyoruz.
Hiç kimseye güven duymamak haliyle bizi de dışarı güven duyulmaz bir insan olarak yansıtıyor. Maslowun ihtiyaç teorisindeki güven aşaması bizim millet için çok önemli. O yüzden hayvanlarla yaşamayı huy edinmiş bir insanlar olduk. Evrim devam ediyor ablalar abiler . İnsan lara güvenip yardım etmiyoruz adam açlıktan iki büklüm olmuş diğeri de yemekten çekim yasası kalksada dünyada yer edinmiş tipler var. Babana bile güvenme diyor kavat ulan işsizim bari babam sayesinde karnım doyuyor. Düşünsenize ata(örgütten) erkil babama gidip’ ya baba sana bile güvenmem bundan sonra desem’ babamın vereceği cevap açık ve net ’kapı orada oğlum’ . Sonra bana ölmüş atam bakacak. O yüzden atana güvenme babana güven yaz bunu yaz taırcı abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.