- 473 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÖĞRETMENLER YAZMALI.
Herkes yazmalı.
Yazabilir.
Kim okuyacak diye kendimizi hafife almamalıyız.
Her yazılanın bir okuyucusu mutlaka çıkacaktır.
Yazmak özünde paylaşmaktır.
Konu komşu, arkadaş, tanıdık tanımadık okur dostları bizim paydaşımızdır.
Bir kişi dahi okusa yeter.
O gün bir arkadaş edinmiş oluruz.
Okunmazsa da yazmalı.
Hayata not düşmüş oluruz az mı?
Hele öğretmenler mutlaka yazmalı.
Paylaşmalı.
Kendi payıma öğretmen yazarlara pozitif ayrımcılık yaparım. Söz veriyorum.
Öğretmenlerimiz çoğunlukla sözel takılırlar.
Yani çok konuşurlar diyelim.
Biraz da yazsınlar istiyorum.
Sadece ilklerini yazsalar dünyanın konusu çıkar.
O heyecanlar unutulur mu?
İlk sınıf, ilk maaş, ilk çevre oho ..............nice ilkler.
Göreceksiniz günden güne kendinizi bulmuş olacaksınız.
Davranış haline gelecektir.
Yazma işi.
Düşünme ,olay ise zaten bizde gani.
Ağarmış saçlarla emekliliğimizde elimizin altında hayatımızın özeti olsa kötü mü? olur. Torun torba eş-dost ,meraklılar okurlar.
Ki o zamanlar konuşmaya takatimiz kalmayabilir.
Ne demişler "akıl da kalmaz satırda kalır. Herkesi yazmaya davet ediyorum.
Hele öğretmenleri bu günden tezi yok kendiniz için iyi bir karar alın tıpkı sigarayı-içkiyi bırakır gibi. Beyniniz de değişikliği yapın. Herkesi şaşırtın. Kendinizi bile.
YORUMLAR
Ey meslektaşım
Ey Dost bu sözlerinizle yerden göğe kadarhaklısınız
Aynen katılıyorum ve bende bunun savaşını veryorum
Şiir yazmayı yazı yazmayı kitap okumayı çok seviyorum
İşin ilginç yanıda çok yazı ile kitapla haşır neşir olduğum içinde eleştiriliyorum
Kaleminize yüreğinize sağlık
Bende sizi sayfamda görmekten mutluluk duyarım
"Akılda kalmaz sattırda kalır" da takısını birleştirelim ve yazıya geçelim.
Öğretmen kelimesi bile bin kitap konusudur bence çünkü öğrettir, kazandırır, yükseltir fakat kendisi hep yerinde sayar(mali-maddi olarak-kısmen manevi de olabilir) Bir öğretmen bir cumhurbaşkanı, başbakabnı yetişerendir fakat kendisi o makama ulaştırılmaz.
Ben öğretmen değilim fakat öğretmenleri sevme-saygıdan saygılarımı eksik-kusur etmem asla çünkü sistemin onlara veremediği kiymeti biz öğrenciler vermeli diye düşünüyorum.
didaktik öğeleriyle okuttu ve okurken de huzur buldum, teşekkürler bu güzel paylaşımınız için...
Selamlarımla