SEVGİLİ ÖZNUR 'A ZİNDANDAN MEKTUPLAR
Ne demeli nasıl demeli gecenin simsiyah karanlığında mübarek yağdıkça yağıyor ! kadın-çocuk çokluk demeden, genç yaşlı demeden yağan tek renkli zillet ayyuka çıkmış karanlık dipli !
Yağmur sesimi duymuşçasına kesildi galiba. Nasılsın ? diyeceğim ama gerek kalmadı sanırım, bugün görüş gününde seni gördükten sonra. İçinin ve gözlerinin bana gülümsediğini tüm benliğimle hissettim.
Bugün sevinçliyim olabildiğince sevinçli..Uzun bir zaman sonra senden geleceğe dair satırlar aldım. Sen ve mektubun gecenin ağır tonunu kararlı bir şekilde dağıtıyorsunuz. Mektubunu aldıktan sonra kalemi elime alırken bakışlarımı şöyle bir kaldırdığımda kalbim gümleyecekmiş gibi çarpmaya başladı. Sen şimdi odanda bu cümleleri okurken perdenin birazcık aralıklı olduğunu gördüm. O an yüzünü pencerenin arasından görür gibiyim. Sende beni düşünüyor, bana bakıyor gibime geldi. Yüzünün güzelliğini yeterince göremediğimden dolayı , içim ne sıkıldı bilemezsin...
Şimdi gülümseyişini ; o sevimli, güzellik yüklü gülümseyişini hayal ettim. Sevgili Öznur bu perde buluşunu nasıl buldun, epey hoş değil mi ? İşinle uğraşırken uyumaya hazırlanırken , ders çalışırken, uyuduğunda orada bile beni aklından geçirdiğini , hiç unutmadığını sağlık ve keyfinin yerinde olduğunu biliyoRum. Perdeyi indirdiğinde ’ Güzel geceler, iyi uykular’ perdeyi kaldırdığında ise ’ Günaydın , rahat uyudun mu, sağlıgın nasıl ? ’ beni soracak olursan çok şükür sağlığım yerinde mutluyum da demek istiyorum. Gördün mü canımın içi ne kadar güzel bir buluş yazışmamız bile gereksiz değil mi ?
Bu arada gökyüzü açıldı bu soğuk ocak gecesinde , kendini sunuyor gökyüzüne yazdıkça yazasım geliyor.
Eskisine daha dinç ve güçlüyüm. Sürekli seninle ilgili hayaller kurdum. Doğamı dünyamı bahtiyar etmek için yaratılmış bir kuş gibi düşündüm seni. Gökte kanat açan bembeyaz cana yakın bir kuş...Ah ikigözüm farklı acılar , kederlerle yaşayan bizlerin , gökteki o kuşların o doğan o saf sevinçlerine olanak var mıdır ...Neden vahşi bir kuş değil bu küf kokan zindandan uçan bir kuş neden...
Şu aralar kanatlarını üstüme açan bir kuşa özentim özleminle kavrulmamdandır. Bundan sonraki mektubunda daha neler yaptıĞına uzun uzun değin lütfen. Benim günlerim duygu kesintilerinden hariç bedensel olarak hep tekerrür ediyor. Uyku fena bastırdı Sevgili Öznur uykuya teslim ederken bedenimi kendine çok iyi bakmanı istiyorum. Sevgiyle ve umutla kal...
9 OCAK 2012 PAZARTESİ