- 697 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TİLKİ'NİN GEYİKLERİ ( 5)****
**"KÖR TUTTUĞUNU ÖPER!!" miş ... Uzak durun sizde.. Bilmiyormusunuz adamın huyunu ?..
**" ORMANLARIN GÜRÜLTÜSÜ BAŞIMA YIKILIR !!"... Şükret gürültüye.. Daha dur sen, ormanları böyle kesip heba ettikçe; başın altına kalır bir gün
**"DEMEDİM Mİ NAZLI YAR - ÇOK MUHABBETTE TEZ AYRILIK VAR !!".. Etmeseydiniz,millete uyup..Bile bile lades yani.. İyi oldu ya böyle, konu komşu başını dinler bari.
**" OH BE DÜNYA VARMIŞ!!"...İngiltere Kraliyet Ailesi’nin yeni varisi doğdu ! Oh be !! Ne zamandır nefesini tutanlar,rahat nefes aldılar..!!!
**Çalışma Bakanlığı Emziren Kadının bir yıl gece mesaisinde çalıştırılmayacağını açıkladı..Müjdeler Olsun !!! Artık gece mesaisine evinde devam edecekler işte !!!
**"KIZ KULESİ SATIŞA ÇIKARILDI !!"... Eyvah !! Eyvah !! Seyri de paralı olur artık !! Vah delikanlılara !!
**"KOÇ’ A 3’LÜ İNCELEME !!!".. Koç Grubuna ait Tüpraş,Opet ve Aygaz’da rutin dışı kapsamlı vergi denetimi !! Koç’um be !!! Helal olsun Koç’um ve yandın Koç’um !!! Koç’lar tokuşuyor !! Hayırlı uğurlu olsun !!
**" DİKKAT !! EMNİYET KEMERİ KONTROL !!".. Trafik akışı nerde ise durmuş,kör topal seyrediyor,onca vasıta kuyrukta ..Nedeni o levha .. Alelacele takıyor sürücüler ve öndekiler kemerleri..Uyarı var ya !!! Enayi mi adam? Tedbirini alacak tabiki.. Yalandan zaman kaybı ..Allah razı olsun uygulamacılardan.. Devlet şu kadar çocuk yapın derken,bakın metazori nasılda koruyor vatandaşını
**GECEDEN GEBE ŞAFAKLAR !!!".. Ah be GECE !!! Ne yaptın sen yine !!! Ayıp !! Uslan artık ya !!!
**"ALAADDİN’İN SİHİRLİ LAMBASI !! "..Ne şanslı adam şu Alaaddin Efendi ya..Sihirli lambası var da benim niye yok ? Okşasam ben de şöyle gönlümce !!
**Yokluğunda seni sevmek; özlemlere gebe bıraktı gönlümü..
**Bizler ve Devlet çok iddiacıyız !! Öyle alışmışız ki; söylediğimizin kabulu için hemen " varmısın şununa ,bununa " demeye !! Devlet ise resmen umut dağıtır her an.. Sayısal-süper Loto, on numara, şans topu, bilet ve iddianın binbir çeşidi ! Aldırıyor umutçulardan ,soyduruyor .. Birini zengin ediyor..Böylece zenginler listesi uzuyor işte... Ya fukaralaşanlar ?
**" DAĞARCIĞIN DA NE VAR ? " Dar Ağacı !!! Getirin ipi !!
**" Rahat dur ya.. Geliyor bak beş kardeş !!" denince; sağına soluna baktı adam, ve topuk !
**Kör kel’ e :" Ne haber ?" demiş.. Kel’de kör’e : " Ya git başımdan.Görmüyormusun halimi de soruyorsun" demiş ’
**"SAĞIR DUYMAZ ;UYDURUR MUŞ !! "... Aman dikkat ! Adam elinde anahtarla dolaşıyor ne zamandır..
**Önceden kadınlarımız:" Ah ne kadar yoruldum!. Yemek-memek yap,bulaşık-mulaşık , çamaşır-mamaşır yıka,evi süpür-müpür" diyerek abartı yaparlardı.
Şimdiler de ise " bulaşıkları yerleştirdim,çamaşırları koydum,süpürkeyi çalıştırdım, dondurucudan çıkardım sürdüm fırına " diyorlar !! Çay kahve deseniz hop makinaya .. Müjde !! Şimdi de bütün bunları yapacak robotlar yolda
**"BALIK YEMEYİ DEĞİL;TUTMASINI ÖĞRET !!"... Vay akıllım !! Yemesini bilmedikten sonra niye tutsun ki ??... Kendin için dimi ?
**"SEN GİDERSİN O GELİR PEŞİNDEN !! "..Güneşe ters dön,sen git peşinden.. Hem bırak gelsin ya yabancı değil ya ; gölgen be !!
**" ELA GÖZLERİNE KURBAN OLDUĞUM DİLBER !!".. Ya bak gel kurban olma sen !!! Lens takıyor o !!!
**"AH O BUĞULU GÖZLERİN YOK MU ?? "...Aldanıyorsun Ahbap !! Gözlüğünün camı buharlanmış .. Sil anlarsın !
**" İNSAN NE ÇEKERSE DİLİNDEN,ELİNDEN VE BELİNDEN ÇEKER !!"...Söyleye söyleye tüylendi dilim neyse ki.. Elim zaten kadınıma mahkum ve kenetli..Fıtık var belimde !! Benim için tehlike yok.. Çekecek bir şey kalmadı ki...
**" FAZLA NAZ,AŞIK USANDIRIR !!"... Devam et dur nazına sen NAZLI !!! Bırak aşkı,yaşamdan usanmışım.. Ne fark eder ki ?
**Çalıp durma zili.. Koltuktan kalkacak dermanım yok..Hadi başka kapıya !!
**"ÜZÜM ÜZÜME BAKA BAKA KARARIR"..Anladık ta..Sen;bakıp durma öyle ;benimklilerin rengi yıllardır böyle !! Değişmezler asla !!
**Öyle geçip te karşıma; atma bacak bacak üstüne !! Anladık ; muhteşemler,sütun gibi .. Ama bendekiler de bacak değilmi ya ? Kıllı,tüylü de olsa !!!.
**Şu arkasını dönüpte umursamadan cevap verenler var ya !!! Ağızları sanki kıçlarında !!! Sıç,gaz çıkar ,birde konuşsun ..O nasıl kıç be.. Maşallah !
**HAKEMLERİMİZE LÜTFEN SAYGILI OLUN !!! O dediğinizden dışarıda o kadar çokca var ki !!!
**GÖNÜLDE AKIL OLMAZ !!! Onun için ya akıl hastanelerinde yer yok artık !!
**O kadar kelimenin anlam kargaşasında;birde şu mesaj dilindeki kısaltmalar yok mu ? Malum kısaltmalar zihin açıyor..Bulmaca gibi.. İşin yoksa birde onları çözmeye çalış !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.