- 818 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Güzel gören güzel görür,Güzel düşünen güzel düşünür
Başlıktanda anladığınız gibi ana temamız güzellik.Güzel düşünmek bir daha ki sonraki güzel düşünmenin temelini atar.Elbette kötü şeyler olmuyor mu hayatımızda oluyor ama bunu kabullenip daha az hasarda geçirmenin yolu ne olursa olsun bunda da bir hayır var deyip güzel düşünmektir.
Etrafınızda güzel düşünen mutlu insanlar görürsünüz.İşte onlar mutlu insanlardır.Bazen kaderlerine isyan etmeyip kabul ederler.Her şeyin Hak tan geldiğine inanırlar.Allah güzel düşünenlerle beraberdir.Çünkü güzellikte O un sıfatlarından biridir.Güzel düşün güzel olsun,güzel bak güzel göresin.
Sürekli karamsar olmak,sürekli kötü düşünmek bilimsel olarakta insanı deprsyona iter.Kötü düşünmeye başlarsın böylelikle.Hiç dert etmeyeceğin şeyleri dert edersin.Halbuki zaman geçtikçe bunu mu dert ettim dersin.
Güzeli ister can,güzele bakmak,güzel yaşamak,güzel yapmak herşeyi.Bizleri her zaman güzel işlerle uğraşan,güzelle haşır neşir olanlardan eylesin Rabbim.Elbette çirkinede ihtiyaç vardır.Çirkin olmasa güzelin anlamı olmaz.Bir şeyin karşıtı olmalı ki farkı olsun.
Hepiniz güzel bakın,güzele hasret çekin.Güzel bir hayatınız olsun,Güzel bir aileniz,güzel bir geleceğiniz.Güzel nasılda kulağa hoş geliyor dimi?Güzel olmak için mücadeleyi hiç bir zaman bırakmamız lazım.
Kimbilir bu yazıyı okurken kaç kere güzel lafı geçmiştir demişsinizdir.Siz saymayın ben saydım.Son yazdığım satırla tam 30 kere yazmışım :)
Hepinize güzellikler ve güzel yaşam diliyorum.Mutluluk sizden uzak olmasın.Sevgiyle,saygıyla,güzellikle,sıhhatle bir ömür geçirin inşallah..
Gökhan SELÇUK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.