- 663 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NEREYE BÜYÜK TÜRKIYE
Son günlerde yasananlar o kadar vahim bir hal aldiki cok üzücü Türkiye icin .Büyük ve güclü bir türkiye olmamasi icin adeta herkes calisiyor garip tabiki son siyasi gelismeler kavgalar tartismalar insanlarin calismaktan daha önemli islerinin oldugu kesin .nerden nereye galiba bizler bizlere emanet edilen cumhuriyeti ileri götürmekte basari gösteremedik .Buralara tabiki öyle hemen gelinmedi gelinmesinde herkes bir tas koydu elbette.Eskilere gidersek eger Cumhuriyet dönemine Büyük Önder in yasadigi döneme Büyük Türkiye yi görebilirsiniz. Emanete hiyanet edilmez Türkler olarak bilmeliyiz bunu ama yapamadik . Ülkeye herkes sahip cikmis burasi bizim surasi bizim diye.Cumhuriyet nasil kuruldu ne zorluklarla kanla canla , neden gelecek nesiller hür ve özgürce yasasin diye düsmanin gölgesinde olmasinlar diye .Bize emanet edilen Cumhuriyeti biz nereye götürdük? Bati nin bizi görmek istedigi yere tabiki.Bati bizlerle hesaplasiyor neden oyunlarina engel olundugu icin acisini simdi yavas yavas cikartiyor . Türkiye yi böldügünde güclü Türkiye kalmayacagi icin islerine gelecek tabiki .Bati dünyanin merkezinde güclü bir türk devletini sindiremez istemez ve dagilmasi icin herseyi yapar ve yapiyorda zaten . Burda sorulacak soru Bizler ne yapiyoruz ? Bizler ne mi yapiyoruz cok seyler yapiyoruz .Siyasiler ve isadamlari sagolsunlar cikarlari icin türkiye yi peskes cekiyorlar .
devam edecek...