- 415 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇIKAR TANRISI HEVA
Arzu ve heveslerini dünya çıkarlarını korumak noktasında üst seviyede tutan burjuva, tanrıları HEVA’YA uyarak yeni bir din ürettiler. Dinin ilkelerini Tanrı HEVA, kurallarını medya, aydın, bilim adamları oluşturdu.
Toplumun her kesimini medya ile gözlemleyip kontrol eden tanrı HEVA, bir taraftan toplumun nabzına göre şerbet verirken, diğer taraftan toplumu kaosa sürükleyerek kurtarıcı kahramanlar üretti. Her kahraman, toplumsal, tarihsel mit olarak insanların akıllarını, duygularını tanrı HEVA’YA bağladı. Mitleşmiş kahramanların dillerinde süslü sözler, ellerinde adalet silahları, arkalarında bıraktıkları ölümlerle, toplumun gözdesi oldular. Onlar sözleriyle toplumu büyülerken, silahlarıyla topluma tehditler savurdular.
Tanrı HEVA’YA hizmet eden aydınlar, bilim adamları, hiçbir zaman kanıtlayamadıkları, teorilerle ürettikleri dini topluma yaydılar. Tanrı HEVA adına üretilen dinin temel özelliği, insanın kutsallaştırılarak Tanrı’dan sayılmasıydı. Tanrı’dan sayılan insanlar bütün gücün kendilerinde olduğuna dair bir inanca sahip oldular. Aydınların, bilim adamlarının ürettiği felsefeyle her şeyin kendilerine ait olduğunu sanan insanların oluşturduğu toplumlar, Tanrı HEVA’NIN kutsal tapınağı meclislere temsilcilerini göndererek, kendilerini yönetmelerini istediler. HEVA’NIN dinine göre dört beş yılda bir yapılan İBADET gereği, insanlar çıkarlarını korumak üzere oy vermek için SANDIK başlarına gittiler. Aslında kendi çıkarları yerine, seçtikleri temsilciler vasıtasıyla, Tanrı HEVA’NIN kutsal yardımcıları BURJUVA’NIN çıkarlarını koruyorlardı. Böylece TANRI HEVA’YI üreten BURJUVA, oluşturdukları tanrılar oligarşisini, TANRI HEVA üreterek gizlemiş oldu. Yunanlıların OLYMPOS’A yerleştirdiği tanrılar gibi, yeryüzünde de TANRI HEVA, toplumun tepesindeki sarayına oturtuldu. TANRI HEVA’NIN çoğunlukla yaşadığı saraylar, İnsan aklı, mantığı, kalbiydi.
Eğitim düzeni TANRI HEVA adına, beşikten mezara sürecek şekilde, “YAT UYU, UYU YAT, ALİ TOPU AT, AYŞE İP ATLA” mantığıyla başlayıp, çocukların beyinleri yıkanarak devam etti. Çocukların akıl edip düşünmesini önlemek için EZBERCİ EĞİTİM. Hayatlarında başarı kazanamamaları için, HAYATTA İŞE YARAMAYACAK BİLGİLER. Üst düzey insan olmamaları için, AKILLARI, MANTIKLARI TANRI HEVA’NIN İLKELERİNE, KURALLARINA GÖRE KÖLELEŞTİRİLMİŞ insanlar yetiştirildi. İş bulmak, mevki ve makamlara sahip olmak için, TANRI HEVA’YI yaratan, BURJUVA SINIFININ onayı esas alındı. Böylece, ekmek kapısından geçmenin veya TANRI HEVA’YA ulaşmanın kuralı, BURJUVA SINIFINDAN ONAY ALMA yasasına bağlandı.
Toplumda yasaları koyan, uygulayan mevkiler, makamlar ihdas edilmesine rağmen, faili meçhul olaylar, ölümler, suçlar yaygınlaştı. Her faili meçhul olayda, TANRI HEVA’YI yaratanlar çıkar sağladı. Halkın yaptığı mitingler üzerine TUTULMUŞ ADAMLARLA kurşunlar yağdırılarak yüzlerce insan öldürüldü. Gerçeği fark eden aydınlar, bilim adamları öldürülerek susturuldu. Toplumda kaos yaratıp çıkar sağlamak için, toplumdaki mezhebi, etnik kökenli insanlar kışkırtıldı. İnsanlar kurşunlandı, yakıldı. Uyuşturucu, alkol, beyaz zehir ticareti, fuhuş, bohem yaşayış toplumda yaygınlaştırıldı. Her akıllının peşine düşülerek, yasa dışı olaylara yaşamları adları karıştırılarak ŞANTAJ mekanizması çalıştırıldı. Bugün de TANRI HEVA isterse, olmadık yerde, mesela, çarşıda pazarda, bir süper markette, bir otogarda, bir tren istasyonunda, bir mitingde, insanların üzerine kurşun yağdırılıp kaos yaratılabilir. TANRI HEVA’NIN MÜMİNLERİ günlerce olaylar üzerinde konuşarak, incir çekirdeğini doldurmayan görüşler ileri sürebilir. YETKİLİLER şöyle yapıyoruz, böyle yapıyoruz diyerek insanları oyalayabilir. Hatta bazı suçsuz insanlar tutuklanarak yıllarca yargısız infazla cezaevlerinde yatırılabilir. TANRI HEVA için İNSAN KURBAN ETMEK, ÇIKAR DİNİNİN ESASLARINDANDIR. Çünkü ÇIKAR DİNİ prensiplerinde, VİCDAN, ADALET, HAK, HUKUK, İNSANLIK HARAMDIR. ÇIKAR DİNİNİN MÜMİNLERİ, VİCDANLI, HAKTAN, HUKUKTAN, İNSANLIK ERDEMLERİNDEN YANA OLDUKLARINDA GÜNAH İŞLEMİŞ SAYILARAK EN KÖTÜ ŞEKİLDE TANRI HEVA TARAFINDAN CEZALANDIRILIRLAR.
TANRI HEVA DİNİNİN tek kırmızıçizgisi vardır. ÇIKARLARINA TAŞ KOYAN HERKES YOK EDİLİR. Bunun için yasalar rafa kaldırılır. Eli silahlı çeteler işbaşı yapılır. Mafyalar, çeteler devreye sokulur. Siyasetçiler satın alınır. Aydınlar, bilim adamları televizyonlarda konuşturulur. Yazılı basında yazdırılır. ÇIKAR DİNİNİN TEMEL KURALLARINDAN OLAN, her türlü beyin yıkama faaliyeti yapmak farzdır. Tehditlerle halka korku salmak farzdır. Çıkar için partiler kurulur, partiler kapatılır. İktidarlar çıkarılır, iktidarlar yıkılır. Darbeler yapılır. Savaşlar çıkarılır. Toplumdaki etnik, siyasi, dini, mezhebi farklılıklar körüklenir. Bütün bunlar TANRI HEVA’NIN DİNİNE AİT TEMEL KURALLARDIR. TANRI HEVA İÇİN TOPLUM HER ZAMAN KURBAN EDİLMEYE LAYIK MÜMİNLERDEN OLUŞMUŞTUR. Çocukluktan itibaren yapılan BEYİN YIKAMA EĞİTİMİ ile insanlar düşünemez, akıl edemez, Tanrı HEVA’YA ve DİNİNE karşı gelemez.
Çağın çağdaş tanrısı HEVA ve onun çağdaş dini ÇIKAR, bütün kutsallarıyla, tarihe, sosyolojiye, siyasete, bilime, psikolojiye, toplumdaki diğer dinlere egemen kılınır. Tanrısı HEVA’YI içinde taşıyan, hayatının her anını ÇIKAR DİNİNE göre yaşayan müminler topluluğu oluşturulur. Böylece, dini eski dinlere ait olan, YAHUDİLİK, HIRİSTİYANLIK, BUDİSTLİK, MÜSLÜMANLIK’TA olsa, bu dinlerin müminleri, ÇIKAR DİNİNE tabi kılınır. ÇIKAR DİNİ insanların, eski dinleriyle tanınmalarına karışmaz. HIRİSTİYANDIR ama ÇIKAR DİNİNE tabi olarak yaşayabilir. YAHUDİDİR ama ÇIKAR DİNİNE göre yaşayabilir. BUDİSTTİR ama ÇIKAR DİNİNE göre yaşayabilir. MÜSLÜMANDIR ama ÇIKAR DİNİNE göre yaşayabilir. ÇIKAR DİNİNİN EN ÖNEMLİ YASAĞI, ESKİ DİNLERE TABİ OLANLARIN ÇIKARLARINA GÖRE HAREKET ETMEMESİDİR. BÖYLE BİR DURUM ÇIKAR DİNİNİN EN BÜYÜK GÜNAHLARINDANDIR VE CEZASI ÇOK AĞIRDIR. ÇIKAR DİNİNE GÖRE ÇIKARLARINA GÖRE HAREKET ETMEYEN İNSAN KÂFİRDİR VE KÂFİRLER İNSAN SAYILMAZ.
Eski dinlere ait olan, FEDAKÂRLIK, SADAKAT, İNSANLIK ERDEMLERİ, ÇIKARSIZ SEVGİ, BARIŞ, PAYLAŞIM DEĞERLERİ, ÇIKAR DİNİNCE GERİCİ, YOBAZ, ÇAĞDIŞI ilan edilir. ÇIKAR DİNİNİN TAPINAKLARINDA her türlü ÇIKAR KUTSANIRKEN, İNSANLIK DEĞERLERİ YERLE BİR EDİLİR.
ÇIKAR DİNİ insanlara tek bir şey öğretir. ÇIKARINI KORUMAYAN, KARŞILIKSIZ İŞ YAPAN ENAYİDİR. Böylece enayi olmak istemeyen insanlar, hayallerini, düşlerini, ideallerini, düşüncelerini, eylemlerini ÇIKAR DİNİNE göre ayarlamaya çalışırlar. Enayi olmamak için çıktıkları yolda, TANRILARI HEVA’YA bağlılıklarını, ÇIKAR DİNİNE imanlarını yaşamlarıyla kanıtlarlar.
ÇIKAR TANRISI HEVA tıpkı eski vampirler gibi İNSAN KANIYLA beslenir. Köleleştirdiği insanları, bir dilim ekmeğe, bir kuruş gelire muhtaç kılarak fakirleştirdikçe fakirleştirir. İşin farkına varıp karşı çıkanları acımasızca DİNLERİNE KURBAN ederler. Hiçbir yasa, hiçbir güç onlara göre TANRI HEVA’YI ENGELLEYEMEZ.
Onlar yeryüzünün ve gökyüzünün Tanrısı ALLAH’I laik düşünce metoduyla yeryüzünden uzaklaştırıp, yeryüzünü TANRI HEVA’YA teslim etmişlerdir.
Onlara göre, her şeyin yaratıcı ve yöneticisi ALLAH’I yeryüzünün hâkimi kılmak, GERİCİLİK, ÇAĞDIŞILIKTIR. Onlara göre yeryüzünde geçerli tek din ÇIKAR DİNİDİR ve onun TANRISI HEVA’DIR.
Onun için ÇIKAR DİNİNE göre, Yarattığı insanı düşünen, ona göre insanlığa din gönderen, dininde sevgiyi, saygıyı, paylaşımı, karşılıksız çıkarsız ilişkileri esas alan ALLAH’IN yeryüzünde işi yoktur. ALLAH BÜTÜN TANRILARDAN YÜCE OLARAK GÖKYÜZÜNDE DURMALI, ÇIKAR DİNİNE TABİ OLAN MÜMİNLERE SIKIŞTIKLARI HER AN YARDIM ETMELİDİR. ÇIKAR DİNİNİN MÜMİNLERİ, dinlerinin kuralı olarak ALLAH’A da çıkarları doğrultusunda yaklaşarak, EY BÜYÜK TANRI ALLAH, SEN YERLERİN GÖKLERİN YARATICISISIN, SEN BİZE YARDIM ET, BİZİ BESLE, AMA ASLA HAYATIMIZA KARIŞMA, YERYÜZÜNDE BİZİ RAHAT BIRAK, BİZ YERYÜZÜNDE TANRIMIZ HEVA’NIN DİNİNE TABİYİZ derler.
BÖYLECE, ALLAH’A İNANDIĞINI SÖYLEYEN MÜSLÜMANLAR, YERYÜZÜNÜN TANRISI HEVA’YA İNANARAK, AHİRETTEKİ YAŞAMLARINI ALLAH’A, YERYÜZÜNDEKİ YAŞAMLARINI TANRI HEVA’YA ADAMIŞLARDIR.
Böylece onlar iki tanrıya inanarak kendilerini güçlendirmiş kabul ederler.
HÂLBUKİ ALLAH’IN DİNİNE GÖRE, DİNİN KURALLARI DÜNYA YAŞAMI İÇİNDİR, AHİRET İSE DÜNYA YAŞAMININ SONUCUDUR. AHİRET MÜKÂFATLA VEYA CEZAYLA SONUÇLANIR. İSLAM’A GÖRE AHİRETTE DİNİ KURALLARA GÖRE YAŞAM YOKTUR. DİNİN KURALLARININ TÜMÜ DÜNYA YAŞAMI İÇİNDİR.
TANRI HEVA, yeryüzünün hâkimi benim, YARATICI ALLAH’IN yeryüzünde işi yok, kim YARATICI ALLAH’I yeryüzünün hâkimi görür ve yeryüzünde ALLAH’IN dinine göre yaşarsa, onlar benim dinimin KÂFİRLERİDİR demektedir.
YARATICI ALLAH, yeryüzünün de gökyüzünün de hâkimi benim, kim yeryüzünün TANRISI HEVA’DIR. Ben yeryüzünde TANRI HEVA’YA inanırım, Yaratıcı ALLAH’I gökyüzüne postalarım derse, onlar dinim İSLAM’IN KÂFİRLERİDİR demektedir.
İki tanrı arasında kalan bizlerin, aklımızı, mantığımızı kullanarak doğru tercihler yapmalıyız.
Ya her iki tanrıyı da inkâr edip, her İKİ TANRININ KÂFİRLERİ olacağız.
Ya TANRI HEVA’YA uyup bizi yaratan ALLAH’IN KÂFİRLERİ olacağız.
Ya da ALLAH’A uyup, ÇIKAR DİNİNİN TANRISI HEVA’NIN KÂFİRLERİ olacağız.
Aynı anda hem ALLAH’A hem de TANRI HEVA’YA uymamız mümkün değildir.
ÇIKAR TANRISI HEVA’YA LA (HAYIR) DEYİP, ALLAH’IN DİNİNE GÖRE YAŞAYANLAR MÜSLÜMANLARDIR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.