- 1478 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Alıştım , Kırıldım ve Yoruldum
Son zamanlarda bir şey fark ettim kendimde , ben ne kadar iyiysem çevremdekilerin de o kadar iyi olduğunu görme imkanı sağladı .Yaşadıklarım ve bana yaşatılanlar .......
Beraberinde yaşantımın ne kadar zor bir süreçten geçtiğini ve bunun akabinde ne yaparsam yapayım hayatı nasıl yaşarsam yaşayım insanların benim gibi düşünmediklerini ve benim gibi hissetmediklerini belki de daha iyi kavradım.
İçimdeki sevgime tutunmayı , ufak bir sarsıntıda yıkılmamayı , zoru görüp kaçmamayı , karşımdakini eleştirmeden önce aynaya bakmayı , incitmekten korktuğum insanların beni nasıl incittiklerini gördüm ve ben her gördüğümde daha çok incindim ................
Bunları yazıyorum çünkü ;
İyi değilim _____________
Bana iyi gelen ne varsa bir bir değerini yitiriyor yüreğimde , kayıyor dirhem dirhem gözlerimde kim bilir belki de gözümdeki perdeyi aralıyorum artık değişiyorum tıpkı sizler gibi , oysaki ben değişmeyen yanımla mutluydum sizi tanıdığım ilk günler geliyor aklıma da çok değiştiğinizi görebiliyorum ....
Oysa ki aynaya bakan yüreğinizin yansıması ben değildim.
Kendinizdiniz ______________
Keşke bunu görebilseydiniz
Ceylan Şentürk
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.