- 635 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Son şampiyon
Beni sorma yine eski tas eski hamam. Hayatı gırgıra alıyorum. Sanmaki dört köşe zevkten...Hayır stresten.
Küheylanlığım gitmiş gibi tez yorulur oldum. Halbuki eskiden koştukça kendimi deli rüzgara bırakırdım.
Yok, hayır o heyecanım yok artık. Pes etmek lugatımda yoktu ya hüzün adama büyük ağırlık yapıyor.
O da bir şey değilde geçenlerde ayağımı burktum ..Hem de bile bile..ahın mı tuttu ne..
Gayrı öyküde yazamaz oldum. Cevahir körlendi. Çok umurumdaydı sanki boş insanları bir boşluğa yazmak gibi..Bakkal Murat tekstilci kıza aşık olmuş.Kıza senin için ölüyorum falan deyince okkalı bir tokat...
Kör Kadir’in Emine sevdiğini dört gözle beklerken deyyus..pardon dövizci Salih’in oğluyla ..
Yani samanlık seyran olmuyor artık. O eski filmler gösterimden kalkalı çok oldu.
Ben mi ?
Güldürme beni..
Dur yav bi dakka dolu dolu bi kah kaha atayım..ama deli kah kahası olmalı
Yok arkadaş yok ..şu devirde akıllı yaşanır mı be..Doğru söyledim değil mi..Doğru valla.
Onun için arkadaşlarımı deli raporu olanlardan seçiyorum. Geçenlerde Ekşili Fadimenin oğlu deli Recep benim atleti ters giydiğimi görünce
“Abey” dedi “Atleti deliler gibi ters giymişin”Bunun üzerine onunla iki saat güldük. Ama atleti düzeltmedim. Niye düzelteyim ki akıllı mıyım ben..
Bana bakıp bakıp gülme..
Gülersen sen de delisin demektir.Yani bizden..
O da ne , sen ağlıyorsun.
Aman Tanrım ! İyi ama ben sana kötü bişey söylemedim ki..Bi dakka bi dakka, yoksa ? Tanrım ! Sen bizden de delisin. Aşık oldun ha ? Hem de kör kütük..Vay canına ! İyi ama neden ? Yani süt liman bir dünya dururken kendini ateşe atmanın sebebi ne ? Alo ! Alo ! Kahretsin ! Ulan bu konturda bitecek tam zamanı buldu ha.. Bu telefoncuların var ya..topunun...Neyse..
“Sevgiliiimmm..!
..............!
Sevgilim ...Lütfen yüzünü benden tarafa döner misin”
“Aman Allahım ! İyi ama sen yanımdaymışın”
“Evet yanındaydım ama senin haberin bile yoktu..”
“İyi ama ben biraz önce kiminle konuşuyordum ?”
“Kendinle”
“Neee !”
“Evet kendinle”
“Ben kendimle konuşacak kadar delimiyim be !”
“Senin akıllı biri olduğunu hiç söyleyen oldu mu ?”
“Evet”
“Kim söyledi ?”
“Deliler şampiyonu“
“Deliler şampiyonu mu ? Allah Allah ! O da kimmiş ?”
“ Adı aşk...Delinin biri işte..Yani son şampiyon. Ölürken bile şampiyonluğu kimseye bırakmadı. Özenle sundukları altın madalyonu fırlatıp attı.. Bir daha da ringlere geri dönmedi..Çünkü onun adı şampiyondu..Ölüm şampiyonu..Adı aşk..Son şampiyon ! Lütfen ayakta alkışlar mısınız..
............!
Duyamadım..Ahh şimdi oldu...Onun adına çok teşekkür ederim. Siz harikasınız ..!"