- 615 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
LOZAN BİR ZAFERDİR
LOZAN BİR ZAFERDİR.
Lozan kurtuluş savaşının kahraman komutanlarının sevk ve idaresinde zafere ulaştığında dünyanın güçlü devletlerini masaya oturtmuştur. Lozan da İsmet Bey İsmet İnönü Ankara da Mustafa Kemal beraberliğinde örnek bir diplomasi ile büyük başarıların altına imza atılmıştır. Ne yazık ki o günden bu güne içimizdeki vatan ve millet düşmanları Lozan’ı bir yenilgi ve topraklarımızın peşkeş çekildiğini savuna gelmişlerdir. Bu nefret kin ve iftiranın arkasında Cumhuriyet Mustafa kemal ve arkadaşlarına duyulan öfke yatmaktadır. Okumazlar araştırmazlar onun bunun çocuklarının yazıp söyledikleri yalan ve iftiralara sarılırlar. Bir nevi onların hainliklerine iştirak etmekten başka bir şey yapmazlar.
Osmanlı zamanında emperyalistlere peşkeş çekilen ekonominin kapitülasyonlarının kaldırılmasını içlerine sindiremezler. Yeni ve demokrat bir devletin oluşması her nedense bu gafillerin işine gelmez. Yine nedense iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta yalaka yandaşları ile hıyanet içinde bulunmaya seksen senedir devam ediyorlar.
Akıllarınca bazı yerlerin emperyalistlere bırakıldığını utanmadan söyleyip yazanlar ve bunlara çanak tutanlar tarihi gerçekleri saklamaktan da asla utanmaz.
Musul, Kerkük ve Süleyman iye birinci cihan harbinde İngilizler tarafından ele geçirilmiştir. Hatay yine aynı savaşta İngilizler tarafından işgal edilmiştir. Sonra aralarında anlaşarak Fransızlara bırakılmıştır. Atatürk’ün ölmeden başlattığı gayretler sonuncunda 1939 yılında anavatana katılmıştır.
Bir iddiaları da Kıbrıs adasıdır. Han diye göklere çıkardıkları överek nerdeyse tapındıkları üç Osmanlı padişahı Fatih Sultan Mehmet, Abdülhamit ve Vahdettin den birisi olan O övmekle bitiremediğiniz Abdülhamit tarafından İngilizlere bağışlanmıştır.
Ege adaları ise şu meşhur on iki adalar 1912 yılında çıkan balkan savaşı sırasında İtalyanlar ve Yunanistan tarafından işgal edilmiştir. İşte iftira attığınız bunlar sizin övmekle bitiremediğiniz bazı Osmanlı sultanları tarafından kaybedilmiştir. Tarih bilmez iftiracı sahtekâr kinci karakter yapınız sebebi ile gerçekleri bırakıp sahtekârlık ve yalanlarınızla Türkün gerçek devlet kurmuş atalarına salyalarınızı bulaştırmaya çalışırsınız.Hiç mi yüzünüz utanç duyup kızarmaz.
Yazıklar olsun sizler gibi bozgunculara vatan millet düşmanlarına. Bu devletin havasını teneffüs edin, nimetlerinden faydalanın, suyunu için size genç cumhuriyetle köle olmaktan kurtarıp insan olduğunuz gösteren demokrasiyi getiren atalarınıza hainliğe devam edin.
Siz ve sizin gibiler Türkiye cumhuriyetinin omurgasız, yalancı, iftiracı, sahtekâr, nefret ve kinle beslenen, üçkâğıtçı dindar gözüken dinci ve Müslüman geçinen sahtekârlardan Allah Türküm diye bilen gerçek iman ve inanç sahibi herkesi ve bu devleti korusun.
Genç Türk devleti kurulmuş ve bütün dünyaca tanınmıştır. Bu anlaşmayı Türklüğün onuruna yakışı bir şekilde bağıtlanmasını sağlayanlara ve devleti oluşturanlara 90. nıncı yılında saygımla beraber şükranlarımı sunmaktan onur duyuyorum.
Durmuş Karabağlı -2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.