kilis sosyal bilgiler 2
sona geldik işte her şey gibi..ayrıldı ellerimiz koptu düşüncelerimiz...başlarken kolaydı da, ya ayrılırken...sessiz kaldı işte cümlelerimiz...sizi ölümsüz yapacağıma söz vermiştim ve yapıyorum galiba...biz daha önce dağildık birleşmiş milletlerden. ama onlardan daha iyi bağlarımız, çıkar üzerine değil mezar üzerine kimi arkadaşlıklarımız...bu kadar duygusallık yeter galiba sınıfa dön artık diyorsunuz gibi...
yaşattıklarınız için pişman olmayacağim yazdıklarım için de öyle..umarım sizde pişman olmazsınız hiç bir şeyden..
49 kişiyle başladık zamanla azaldı.. kimileri gitti ,kimiler geçiş yaptı. kalan kadro ile bir a milli takım oluştururduk hatta Abdullah Avcı’ nın oluşturduğu takımdan daha iyi en azında grupları çıkardık kayıpsız...mesala takım da kale de uğur akdeniz olurdu kapı gibi top değil havan topu atsalar geçmez kaleye..defansta uğur dündar, sertaç uğurlu, nesibe öztürk,duygu ıslanmaz..orta saha da ertuğrul ekşi, burak ilkutlu, hasan kaya, bir de oyun kurucu olarak fatıma bayram...forvette ise aziz abi ve esin şahin... bu kadro duvar gibi değil top esad’ın( demek istediğimi sahibi anladı) ordusu dahi geçemez...
kilis 7 aralık üniversitesi kaderlerin ve kaderin çeliştiği nokta...size sıfır noktasından sesleniyorum ve çölü andıran somali’den bir farkı olmayan bu serhat şehirden...ben faruk gültekin uğur akdenizin deyimi ile ’SİYO’...
uğur dündar, şu dünyanın kendi etrafında döndüğünü zanneden TV’ci değil...bizim içimizden biri... o dünyanın tanıdığı uğur dündar için kalem dahi oynatmam... oysa benim tanıdığım uğur için kelimeler yetmez , çaresiz kalır adeta.
uğur akdeniz, şimdi koz elime geçti abi sen bana siyo dersin demi... sınıfımızın en yaşlı 2. üyesi ve kadronun kapı gibi kalecisi...
ertuğrul ekşi, seni anlatamam kardeşim..sen anladığım kadarıyla sınıfın en ideal kişiliğiydin.
burak ve sümeyra, sakın birbirinizi bırakmayın...çok yakışıyorsunuz.. burak kardeşim kıl dönmesi çok kötü bir hastalık dikkat et kendine..gerçi yengemiz sana çok iyi bakar..
fatime bayram, senden çok şey öğrendim açıkcası...efendi birisin ama bazen asabisin..
nesibe öztürk o ne makyaj ya ilk yazdıklarım çok doğru...bir de ağzın çok küfürlü ya kendini düzelt biraz ..sınıf senın hakkında hiç iyi konuşmuyordu haberin olsun...gerçi sen kendini biliyorsun sınıfta biliyor seni anlatmaya gerek yok...
ali,ahmet, mahmut sizin kadar iyi anlaşan kimse yok sayılır dünya da allah muhabetınizi bozmasın ama mahmut sen çok vurdumduymaz birisin...dunya yansa umrunda değil ya..
tuba çifçi, esin şahin( forvet) meryem akan, sizi fazla tanımıyorum ama esin’in bir defa bilgisayar odasında iken nihat şimşek’in dersin de hani şu metaryal tasarım da uğur’ dan bir yardım isteyişi var ..şimdi ugur ile ben oturup proje hakkında konuşuyorduk..esin yanımıza geldi kısık bir ses tonu ile uğur...uğur...ugur..deyişi var bir de ellerini önünde birleştirmiş ve emrah gibi boynunu bükmüş uğur’a sessleniyo ugur ugur ugur diye..emrah dedim de aklıma geldi ya emrah sana bıyık yakışıyor gerçekten ama fazla uzatma...
reçep çakır,mehmet abay, şahin eryaşar, hikmet yüksel,,ilk olarak reçep senden başlayalım.. hep matrak senin hayatın ya insan senin yanınıda dünyaya seninle birlikte kazık çakar ,ölmez.gül kardeşim ağlamaktan iyidir..abay az ders çalış ya...dünyayı sen mi kurtaracaksın..allah gönlüne göre versin kardeşim.gerçi bizim sinıfın ineği sen değildin...o sınıfta kaldı.şahin yazacak bir şey bulamıyorum senin adına ...sağlam birisin onu biliyorum sadece.buda yeter adam olana. hikmet abi seni her zaman örnek aldım allah senden aldığını bizlere verdi ama dünyayı senin kadar iyi göremiyoruz..
bizim sınıfın yanlız kahramanı remziye yiğitbay, hani 1. sınıfta arkeoloji dersinde ders anlatırken ne demişti:’ hocam ben farklıyım’... ökkeş hoca:’ kim birbirine benziyor kızım bak tuncayı göstererek bu bana benziyor mu...herkes farklı..remziyr:’ hocam ama ben..
doğru remziye sen çok farklısın ..anlatılmaz yaşanırsın...hasan kaya , benim staj arkadaşım ve antep in kasaplar kralı bak şimdi sizin dükkanın ismini bilseydim reklam yapardık... okula gelmeden okulu bitirdin sana helal olsun ..bazen geiyordun o zamanda arkada uyuyordun yani yine yoktun...
gelelim hocalarımıza ökkeş kesiçi, çok şey öğrettin bize ama hırpalamadan olmazmıydı hocam ya..mertsin hocam ama sanki kendini biraz fazla övüyorsun bırak el övsün seni..senin bir sözün vardı sertaç’a söylemiştin:’ sen bir kürt olarak sus da senin yerine bir türk kalksında senin düşüncelerini savunsun..işte o zamamn senin sözlerin bir anlam içerir...’işte hocam sen sus da biz seni övelim..
mehmet kabacık; şey...abdulhamit’in şeyi...bunu anlatmaya ...boş ver değmez..az çektirmedi bize...dekan olacakmış hayırlı olsun..bizden sonrakilerine allah yardım etsin...
nihat şimşek; vay be hocam hani birinci sınıfta idik ve sana dersimiz vardı ya o ne soğukkanlulık adeta yerinizde buz kesmiştiniz hatırlıyor musunuz ders anlatırken sizi bir sinek rahatsız etmişti de siz nerdeyse beş dakika boyunca hiç tepki vermeden sineğin yüzünüzden dolaşmasına izin vermiştiniz.. içinizi bilmiyorum ama dışınız bir buz adamdan farksız ve sert bir görünüm var...ama son dönemlerde biraz anlayışlı oldunuz bunu inkar edemem...yine de iyi birisiniz..
ruhat yaşar; hocam birinci sınıfta ve sonrasın da çok iyi bir yerdeydiniz ve her öğrenci eminimki sizin öğrenciniz olmaktan gurur duyar ama son zamanlarda kilo almasanız daha iyi olacaktı..
pınar bülbül; bir gün sizin dersinizde iken hani şu demokrasi ve insan ghakları gibi bir ders vardı ya o, siz dersi anlatırken bir tartışma oldu ve siz sinirden ağlamıştınız ve sınıfı terk edip gitmiştiniz hocam şunu bilin ki ben asla bir öğretmenin üzülmesini isteyenlerden değilim ama öyle oldu o an kusura bakmayın.
mehmet yılmaz; karizma bir yapıya sahip bir yazılı anlatım öğretmeni ve nükteli esprileri ve sert bir dış görünüm.son zamamlarda siz de kilo almıştınız hocam.
yeşim özer ; hocam sizinle sevdim diyebilirim ölçme ve değerlendirme dersini, çok hoş bir anlatımınız ve ender olan bir sabrınız var tabi bir de güzelliğiniz size eşiniz ile bir ömür mutlulukklar dilerim. umarım sağlıklı iki çocuğunuz olurda biri kız biri erkek olur..
tuncay dilci; bize zorla kitap aldıran kişi. kaç kişi almıştı bu arada sınıfta o kitabı.
rektörlük; size gelince galiba siz sizden olmayanları sevmiyor onların çevrenizde dolaşmasını istemir hatta onları üniversiteden uzaklaştırıyorsunuz..tamam da herkes sizin kafada olacak değil ya herkes susacak değil ya..biri kuyuya taş atrasa herkes atacak değil ya..biri öldü diye herkes ölecek değil ya..sen ona oy verdin diye herkes ona oy verecek değil ya..senden olmayanları da gör ki varlığının bir değeri olsun..bir de ne bu ya üniversite yapboz gibi bir taraftan inşaat bir taraftan eğitim...bir de bahar şenliklerin de kendinizin değilde öğrencilerin isteklerini dikkate alın..dört yıl boyunca düzgün bir adam gelmedi..
galiba bitti artık her şey..senin gibi..benim gibi..bizim gibi...sizin gibi...
abay, burak, uğur dündar diğer uğur, ali demirel, ali öztürk, ahmet kırgın, ahmet ket, mahmut, recep ,halit, sertaç ,emrah ,selman, hasan, ertuğru,l mehmet yıldırım, faruk gültekin( yani ben), ahmet, hikmet, şahin, gazi, müslüm ;esin, fatıma ,duygu, sümeyra ,tuba, zeliha, meryem ,nesibe , hatice , nida, hilal, remziye ...vb. teşekkür ederim her şey adına
hakkınızı helal edin hoşcakalın arkadaşlarım... görüşmek üzere...
bügünlük yoruldum ...bu kadar yeter... devamı cuma namzından sonra...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.