- 647 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
TİLKİ'NİN GEYİKLERİ ( 2 )****
Düşünün..Gülün.. Hangisi önceliğiniz olursa .. Ama gülümseyin !!!
** ADINI FERİHA KOYDULAR !!".. Ulan bu senaristler yok mu .. Ada da koymaya başladılar..
**Bahar’dı adı.. Son’u koydular başına.. Oldu SONBAHAR !!
**" FEL FECİR OKUYOR GÖZLERİ !!!".. Ne okuyacak ki.. Fecr-i Ati Grubu şairlerinden çok okuyor arkadaş
** "KÖMÜR GİBİ GÖZLERİ..".. Kömürcümüsün ya.. Yoksa üşüdünmü ?
**" KURAN ÇARPSIN Kİ !!! ".. Bir ikna aracı,yemin türü... Hadi ordan be Kuran kimi çarpmış ki ?? (
**"KAZ GELECEK YERDEN TAVUK ESİRGENMEZ!!"... Ulan şu umut yok mu ? Bu yüzden tavuklar karaborsada.. Kazlar sürü halinde hala dolaşıyorlar
**"VERMEDEN ALAMASIN !!" dediler hep..Verdikçe verdik..Ulan bir şey de kalmadı..Kandırıkçılar ne olcak.. Soydular bizi !! (
**"BAŞA GEÇEN ÇEKİLİR!!".. Atsan atamazsın,satsan satamazsın !! Zaten ederi yok ki satasın yani.
**Bir arkadaş soruyor " Hayalleri Gerçekleştirme Merkezi ne zaman kuruluyor" diye.. Çok oldu o merkez açılalı da; hiç kayıt yok !! Bu gidişle kapanacaktır !!
**Baba Adı : "ZAMAN" ; Ana Adı :" ZAMANE".... Çocuk : " ZAMANE ÇOCUĞU"
Hadi bakalım .. Hayırlı olsun vatana,millete !
**Ben o kadar sahtekarım ki ; hayallerimde bile imkansız hayallerdeyim..
**Acilde çalışan kız, kendine geldiğin de " Ne işim var benim burada " diyerek şaşkın şaşkın etrafına baktı; acilde çalıştığını unutup.. Oysa travma geçirmişti .
**Bir gazete haber başlığı : " DÜNYA NEFESİNİ TUTTU..3’ÜNCÜ VELİHAT YOLDA.. NAKLEN DOĞUM !!!"..Ben de ne oldu bana; niye nefes alamıyorum diye merak ediyordum.. Sebebi anlaşıldı..Hadi be velihat efendi; gel bir an öncede dünya rahat nefes alsın !!!
**" DEVLET AKLI !!!".. Moda oldu bu kavram son zamanlarda..Devletin aklı olur mu ya ? Devlet,millet biziz biz !!! Devlet soyut bir kavramdır...O kavramı yaratan bizlerin aklından bahsetsek neyse..
**Rüyasındaki sakallıya inanıp eşini hastanelik eden adama mahkeme 5 ay hapis cezası vermiş...Hah !! Şimdi ayılırsın işte !!
**--Rüyasında sakallı birinin "çocuğun senden değil" demesi üzerine; içine kurt düşen adam eşini hastanelik etti.-- 23.7 tarihli Sabah Gazetesi S.no:3--
O sakallı adam rüyasında " Büyük İkramiye sana çıktı " deseydi o aklı evvele ne yapardı ?? Bence Milli Piyango İdaresine baskın düzenlerdi :)
**(""Katli vacip duygular var içimde..."" KAYNAK: Mustafa Kılınç)).. Çok değiişik bir betimleme; etkilendim !!! Ama diyeceğim odur ki : Madem fetva verilmiştir..Mahzuru yoktur o halde..Boğun o zaman o duygularınız her neyse.. Rahatlarsınız