- 618 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TİLKİ'NİN GEYİKLERİ ( 1)****
Amacım;güldürüp sonradan “neden güldüm ki diye düşündürmek; veya baştan düşündürüp ona göre güldürebilmektir.. İkisi de yoksa;hiç olmaz ise tebessüm ettirebilmektir.
**"KEKLİĞİ DÜZ OVADA AVLAR LAR !!!"... Bulursan avla, avcı kardeş..Göç etti onlar göç !!! Şıkıdım da şıkıdım !! Tüfek yerine iki kaşık al ellerine !! Şıkır da şıkır..
**"SU UYUR,DÜŞMAN UYUMAZ ! "...Ulan ne menem şeysin, nasıl dayanıyorsun o kadar uykusuzluğa..Bak şuna ya, zorun ne be .? Az sayıklasan ya !
**"ÇARŞIDAN ALDIM BİR TANE,EVE GELDİM AÇTIM BİN TANE !".. Eskidendi o ürünler..Şimdiler de nerde ? Hep sayarım ; ne bini ya ! Yüz bile yok işte nar taneleri!!
**" Senin ayağını kezmessem !" dedi, gitti mutfaktan satırı aldı geldi..Sıyırdı adamın pantolan paçasını..Başladı satırla vurup yontmaya .. Adam ve oradakiler kahkahalar atıyordu.. Çünkü ; adamın tek ayağı takma ve ağaçtandı .!! Not:Bu gerçek bir olaydır..
**"KARNIYARAK !!".. Vay vicdansız aç !!! O haliyle çatallıyor,ekmek banıyorsun ha.. Boğazında kalsın !
**" KADIN BUDU KÖFTE ..!!" .. Ulan kiminiz kadın tarlam dersiniz.. Kiminiz köfteyi kadının budu ile örtüştürürsünüz !!! Bu ne ya !!! Elinizden gelse bütün menünüzü kadınla donatacaksınız !!!
**"AFEDERSİN"..Bana bu kelimeyi ilkokul 2 de öğretti hocam..Bir suçunuz olduğunda büyüklerinize söylerseniz affeder sizi demişti.Bizim ailemizde bu kelime kullanılmazdı.İşte o gün saatlerce top oynamaya takılmış ve geç kalmıştım eve..Babam çok öfkeliydi !! Fırsat bu dedim aklımca ve " Affet beni baba!! dedim.Sen misin diyen.."Vay teres .. Şuna bak sen. Beni öyle uyduruk kelime ile mi kandıracaksın ? " Aldı ele girişti bana vur ha vur...O günden sonra nefret ettim bu kelimeden. Çıkardım kelime hazinemden..Ne kullanır ne de kullananı affederim.. Derler ya " Özür dileyeceğin bir şeyi yapma.."...Vallahi doğru söz ya !!
**Evcilik oynarken hep doktor olurdum o çağlarda..Ne kadar güzeldi:)) Şimdiler de ise doktorlar benimle oynuyorlar !!! Ne olacak haktır bana.. Ekip biçme meselesi işte !!
**Bir ton sopa yiyen delikanlı;haline yine de şükretti ..İyi ki Orman Muhafaza Memuru görmemişti.. Yoksa orman envali ile taşıyana el koyardı..(
**"İKİ GÖZÜM ÖNÜME AKSIN !!" .. Al başka bir ikna yöntemi ve yemin çeşidi.. Ulan dere mi oldu gözlerin ??
**Yüz yüze pazarlık yapmayız genelinde .. Onun için ya " İÇTEN PAZARLIKLIYIZ !! " ...
**Sportif müsabakalardaki kart uygulaması ; hayatımızın diğer unsurlarında da uygulanacaktır. Onun için acilen OMBUDSMAN HAKEMLER KPSS ile atanacaklardır. Duyurulur !! NOT= Matbaalara çok miktarda kırmızı kart basımı için şimdiden ihale açılmıştır.
**TERAVİH NAMAZI !!! Kim daha hızlı kıldırır arayışlarındayız ..Acelen ne kardeşim ; aheste kılsan , nefesi kesilenler var !!! Hem haberiniz olsun boşuna aramayın ..Samsun Müftülüğü teravih namazlarında imama sürat tahdidi koydu !!
** NE KADAR SEVİYOR, SEVİLİYORUZ ? NE KADAR SÜRECEK ? " .. Madem bu kadar meraklısın..Al eline metreyi ölç, koy kantara tart,tut kronometreyi suresine bak ...Merakın gider,huzurlanırsın işte !
**" HER ŞEY KONTROL ALTINDA !! "... Sanki Gümrük Muhafaza Memuru
**" ER KİŞİ NİYETİNE !!!"... Ne eri be.!!. Asker kaçağı idi.. Kerhen niyet işte
**"UYDUM İMAMA !!! ".. Kuraldır cemaatla namazda mecbursun ..Ama öyle imam var ki dışarıda sakın uyma !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.