- 827 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
SİLMEK DAHA KOLAYMIŞ...
Geçen Hafta Sosyal Paylaşım Portalı Olan Face’de Bir Arkadaşla Aramızda İlginç Bir Yazışma Gerçekleşmişti... Beni Kısa da üzen bu Sözlü Dövüşü Sizlerle Paylaşmak İstiyorum. Aşağıda da Aynen Yayınlıyorum:(-Tabi, İlk Önce Genelden Yazışmıştık.-)
-Emine Hanım Merhaba.
-Merhaba By X Arkadaşım...
-Sizinle Çok Özel Bir Konuyu Görüşmek İstiyorum. Önemli... Özele Gelebilir Misiniz?
-...Hayırdır?---
-Önemli, Dedim Ya...
-Peki, By X...
Zamanla Yarıştığım Bir Anımdı… Beni Özel Yazışmaya Davet Eden By X, “Arkadaş” Listemde Tam 3 Senedir Vardı Ve Takipçimdi. Nezaket Maskesini Takıp, Kırmadım Gittim Davetine. Bir De İnsanı Tutsak Eden Şu, " Merak Duygusu ” Vardı Ya..! İşte O Duygu Eşliğinde Face’nin Özel İleti Bölümüne Kuzu Kuzu Vardım:
-Buyurun, Sizi Dinliyorum By X… Nedir Önemli Sorunuz?
-Önce, Geldiğiniz İçin Teşekkür Ederim. Az Bekler Misiniz?
Ala Ala! Bir De By X’i mi, Bekleyecektim?!
Tam 7 Dk "Acaba Özel Neden Nedir?" Diye Bekledim De... Sonunda By X Geldi:
-Emine Hn. Sorum Şu: ’Siz Gerçekten Amerikan Kolejinde Mi Okudunuz?’
-Evet. Amerikan Özel Kolej’de (Meslek)Okudum.
-Siz Ciddi Misiniz?
-Evet, Neden Ciddi Olmayayım Ki?.. Hatta Size Yaşayan Hocalarımın Telefonunu Verebilirim De... Ne Oldu Ki?
-O Halde, Bende Sizinle Bir Daha Asla Görüşmeyeceğim.
-Aa, O Nedenmiş?!!
-Siz Bir Amerikan Dişi Köpeğisiniz De Ondan... İşim Olmaz Sizin Gibilerle...
Beynimden Aşağıya Sanki Kızgın Sular Dökülmüştü. Hani, Derler Ya "Kafamın Tası Attı," Diye... Bendeki De O Misaldi... Adama Bakar Mısınız, Klavyeden Nasıl Hırlıyor?
İster İstemez Bir Kaç Sözcük Daha Karaladım, Durdum... Zira Gerilmiştim.
-Bana Bakın, Sözleriniz Hakarete Vardı. Sizi Adalete Suç Duyurusunda Bulunacağım.
-İstediğinizi Yapın Hanımefendi… Günümüzde, Yabancıların Çanağından Beslenen İtleri İçeri Alıyorlar Artık...”Ha Ha Ha Ha...” diye de gülmez mi!..
Hay Allah’ım, Nasıl da Şaşırmıştım!
Hiç Beklemediğim Bir Anda, Üstelik de Beklemediğim Bir Soruyla, Hem de “Hiç Ummadığım” Bir Kişiden, Bir de "Hakaret" Yemiştim.
Dünlere Kaydı Düşüncelerim...
Yıllar Öncesinde Herkesin Rüyasıydı, "Yabancı Bir Okulda Okumak." Alnımın Teriyle, Aklımın Gücüyle Kazanmış Olduğum, Amerikan Bursunu Kabul Etmeyip, Okumasa Mı İdim? Hadi Be..!
Herkesin Hayali Değil Miydi, Standartların Çok Üstünde Bir Eğitim Ve Öğretim Almak?
Bir Anda Beynimde, Evirip, Çevirdim "nesi yanlıştı yabancıların okulunda okumanın?" diye...
O Anda, Bana Yazılı Hakaret Eden Kişiye, Nasıl Davranabilirdim? Ne Yapabilirdim? Önümde İki Seçeneğim Vardı...
1-Türk Adaletine Güvenebilirdim.
2-Facebook Arkadaş Listemden Silebilirdim.
İlki Uzun Bir Süreçti... Hem, Türk Adaleti Eskisi Gibi Miydi?
Hayır..!
Kendi Kendime Yüksek Sesle Söylendim: "Ne İlginç İnsanlar Var," Diye...
Ve Silgime Başvurup, Bende İkincisini Seçtim.
Şu Anda Minarelerden Bir Sela Daha Okundu Bile...
Portakal Çiçekleri Çoktan Söndü, Artık Meyveye Kaçtı. Az Daha Yaşasaydı Gözlerini Ebedi Kapatan Mevta; Narenciyeleri De Tadacaktı...
Gitti İşte Öte Dünyaya... Ne Götürebildi ki, Öte Tarafa..?
Dün, Haberlerde Duydum: "Leyla Erbil Hakkın Rahmetine Kavuşmuş," Diye... Edebiyat-Sanat Dünyamızdan Bir Yaprak Daha Düştü... Işık İçinde Uyusun...
İşte Geldik, İşte Gideceğiz Şu Üç Günlük Dünyadan...
“Bütün İnsanlar Elbiselerinin Altında Çıplaktırlar,” Demişti Aziz Nesin. Ne de Doğru Bir Söylem. Öyle Ya, Kimsenin Ne Diploması, Ne Yaptığı İş Soruluyor, Ne De Malı Mülkü, Vs Soruluyor; O Buz Gibi Musalla Taşında...
Niçin Dünyaya Geldik?
Amaç Araç Çatışması İçin Mi?
Kalp Kırmak Niçin?
İnsan Üzmek Niçin?
Offf, Hiç Zorlamayacağım Aklımı, Şu Hızla Koşturan Zamanın Peşinden Koşarken De...
Sildim İşte Adamı...
Keşke Yaşamda Da Silip Unutabilsek Kötü İnsanları Ve Tüm Kötülükleri...
Keşke...
Selam Ve Sevgilerimle
Emine Pişiren-Akçay
Temmuz/2013
YORUMLAR
Emine Hanım..."Bir peşin hükmü yok etmek,atomu parçalamaktan zordur"diyor ya ünlü fizikçi Einstein...Maalesef
sosyal sitelerde muhatap olduğumuz bireyler arasında çok var böyle düşünenler...Vücudu zehirleyen apandisi ne yaparlar?Keserler ve atarlar çöpe:)))Sen de böyle yaparak ders vermişsin bu sığ beyinlilere...Ben de bazı operasyon yaparım böyle ve kurtulurum parazitlerden...tebrik ederim,bizimle böyle bir hassas meseleyi paylaşıp doğru yolu afişe ettiğiniz için...Simav'dan selam ve sevgiler gönderiyorum Yüreği güzel şiir dostuma...
Yazılanlar konu gereği mi bilmiyorum.Ama gerçekse o kişiyi bu güzelim yazıya taşımanız bile fazladan olmuş... Gerçekse diyorum çünkü geçenlerde bir arkadaş eşi ile kavgasını yazmıştı... Gerçek diye bize tanıttı. İkinci bölümün sonunda yazmakta olduğum ............ adlı romanımdan alıntıdır diye not düşmüştü. Dediğim gibi gerçekse, geçmiş olsun... Yazmak ve hitbet bir alt yapı ve kültür meselesidir. Sokakta giderken köpek bizi ısırdı diye bizimde köpeği ısıracak halimiz yok... Saygılarımla
Belli ki kendisini bu işe fazla kaptırmış bir arkadaşmış. Kendisini işin sadece ''amerikan ve amerikan parmaklı işler'' konusunda şartlandırmış. Öyle ki size bu reddiyesini yine emperyalizmin haltı olan Feysbuk'tan yazmış. Belki üzerinde Levi's marka pantolon ve daha nice ürünler vardır. Biz bilmeyiz, Allah bilir. Ancak fazla artistlik yapmış, bu net. Keşke lafta olduğumuz gibi fiilen de karşı durabilsek kâfirler güruhuna.
huseynhakan tarafından 7/22/2013 5:04:03 PM zamanında düzenlenmiştir.