- 1857 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Suskunluklarım...
Merhaba,
Beni hayatından tamamen çıkardığını biliyorum.bir (.) nokta kadar değerimin olmadığınıda…insan, sevdiğinin sesini duymak ,onu arayıp sormak,her zaman yanında olmak,ona dokunup,ona sarılmak istemez mi hiç?...sevgi her şeye kadirdir…ben çok istiyorum bunları ama sen izin vermiyorsun…okadar çok bekledim ki aramanı ama aramadın hiç…bitti diyorsun bitti…olsun be okyanus gözlüm,ben sende bitmiş olayım.
Ben seni tanıdığım günden beri ne yaptıysam ne yaşadıysam hepsini severek yaşadım. Ben çok şey yaşadım bu süre zarfında. Ayrılığın en alasını,korkuların en büyüğünü,özlemlerin en derinini ve yüreğimin yettiği kadarı sevdim seni… yaşamadığım aşkı,düşünemediğin kadar büyük umutları hayalleri yaşadım ve bir gün beni bırakıp gideceğini bile bile, Sevdim seni. ağladım,üzüldüm,gülmeyi unuttum hasretinden ama hiç birinden pişmanlık duymadım hiç vazgeçmedim senden,çünkü seni çok sevdim…bu sevginin sonunu birlikte yaşayarak görecektik…şuda bir gerçek,çok şey öğrendim bu sevginin sayesinde… güveni,sadakatı,sabırlı olmayı,dirayetli olmayı,her şeye rağmen ayakta durmayı öğrendim.
Öyle umutlar besledim ki içimde hiç solmayacak kadar derinlere kök saldırdım, öyle hatıralar kaldı ki geçmişimde hiçbir silginin silemeyeceği kadar yalın ve temiz.ve öyle çok sevdim ki seni hiçbir aşkın benim sevgimi yok etmeye gücü yetsin…büyüktür benim sevdam…
Zaman zaman msj attım,aradım geri dönüş yapmadın,biliyorum umut vermek istemediğin için,yanıt alamayınca üzülmüyor değilim,hatta çok inciniyordum…sendeki ikilemler bende gelgitler olmasına neden oldu ama hiçbir zaman çizgimin dışına çıkmadım,sevgime özen gösterdim.bazen o gelgitlerin içerisinde bocalarken istemeyerekte olsa negatif kelimeler sarfetmiş olabilirim ve arkasındanda özür dilemesinide bildim. İnsanız netice olarak. Hatayı kabul etmek hatayı affetmek kadar erdemliktir.
Ve sana ben sevgimi yüreğim yettiği kadar hiçbir şeyde sakınmadan,korkmadan söyledim,söylemekten çekinmedim bile…senin beni sevip sevmediğini tam olarak bilmesemde ben seni hala çok sevdiğimi söylemekten çekinmiyorum. Niyetim senin huzurunu ve düzenini bozmak değil. Senin zarar görmeni,üzülmeni asla istemem ve son yazdığım “benden bukadar” mesajım da bundan dolyıydı…düzenimi bozmak istemiyorum demendi. O yüzden sustum aramadım…yinede aramıyorum madem ki düzeninin bozulmasına neden olcağım aramamayı tercih ettim. dün yine bir msj attım, rüyamda seni gördüm eski bir dost olarak msj atayım dedim ama her zaman olduğu gibi sonuç aynı… ben seni sevmekten vazgeçmedim ama senden bir nokta kadar ışık olmadığını bir kez daha anladım,olsun be şiir yüzlüm…benden yana hiçbir aydınlatıcı ışık adına bir şey olmasın,sen mutlu ve huzurlu ol,mevcut düzeninde, benim için kafidir.yollarımız hiç birleşmesede senin değerin ve yerin bende ilk günkü gibi saf ve tertemiz kalacaktır.benim sende ne şekilde olmam o kadar da mühim değil.zaten değerimin ve yerimin olmadığını biliyorum yoksa bitti demezdin…susma konusunda kararlı olduğumu gelecek zaman içerisinde göreceksin…sen istemediğin sürece susmaya kararlıyım…artık geridönüşüm kutuna atılmak istemiyorum…içimde fırtınalar essede,volkanik bir ateş olsada sevgin susacağım.
………………
………………
Anılarım sana emanet,saklı kalsın,
Sokaklarında,caddelerinde,
Yazılı kalsın boğazın serin sularında,
Duygu dolu şiirlerim,
Rüzgarına çizdiğim,
Nazlı yarin tuvalini,
Gönlerine astım Çamlıca tepesinin,
Sana teslim güzel İstanbul,
Sana emanet tüm hatıralarım,
Kalemimi, fırçamı alıp,
Gidiyorum bu yerlerden.
Son şiirimden bir bölüm,bundan sonra ya okursun yada okumazsın şiirlerimi…belkide ben yayınlamam… ben sevdamın yanındayım,bıraktığın gibi,sende sevdiysen sevdayın yanında olduğunu gösterirsin,yoksan yapabilecek bir şey yok,zorla güzellik olmuyor…
Neyse, seni yine üzdümse,geçmişi hatırlattımsa beni bağışla… senin o okyanus gözlerini,şiir yüzünü hiç unutmayacağım…çok fazla yazmanın faydası olmadığını biliyorum…sen kendine çok iyi bak,sağlık,sıhhat ve huzur seninle olsun… karanlığın sonu mutlak bir gün aydınlık olacaktır… esenlikler…
10.07.2013
Çölçıkmazı