- 5090 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
VAZGEÇMEYİ BİLECEKSİN
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Gerçek bir sevgiye sahip olmak istiyorsa insan, anlamsız, varlığı yokluğu bir şey ifade etmeyen, öylesine ve sıradan ilişkilerden vazgeçmeyi bilmeli. Aşk istiyorsa kişi, acıyı, özlemin yakıcılığını da kabul etmeli.
Büyük bir kaybedişin her zaman kapının eşiğinde durduğunu, her an kapıyı çalabileceğini bilmeli. Derin bir ilişki istiyorsa, sizi koruduğunu düşündüğünüz bütün zırhlarınızdan kurtulup zarar görmeyi de göze almalı. Çünkü büyük riskler yoksa büyük aşklar da yoktur.
Sizi tamamlayan, kişiliğinize uygun düşen ve mutlu edecek bir iş yaşamı mı istiyorsunuz? O zaman, kendinizi köreltmek ve idare etmek yerine, o işten vazgeçmeyi bilmelisiniz. Kendinizi dinlemek, kendinizle baş başa mı kalmak istiyorsunuz? O zaman kalabalıklardan vazgeçeceksiniz ve bazen bu uğurda, koyu karanlıklara benzeyen yalnızlıklara katlanmayı bileceksiniz.
Sıradan, hayatınıza bir anlam katamayan, varlıklarıyla sizi ileriye taşıyamayan, sürekli sizden alıp, bir geri dönüşümü olmayan arkadaşlardan da uzak durmayı bileceksiniz. İnanın bu size can dostlar edinmenin kapısını aralayacaktır. Çünkü yanlarında yürekten gülemediğiniz, sıkıntılı anlarınızda çekincesiz göz yaşlarını akıtamadığınız insanlar, arkadaşınız değillerdir. Sizin bulunmanız gereken yer de onların yanı değildir.
Bir kente sığamıyor ise insan, serüvene atılmaktan çekinmemeli ve o kentin sunduğu küçük avuntulardan vazgeçmeyi bilmeli.
Sizi doyurmayan, hatta ayak bağı olan, ancak belli güvenceler sunan bir ilişkiniz mi var, oturup düşünmelisiniz. Sıradanlığa devam mı, yoksa aşk mı? Cevabınız aşk ise eğer orda noktayı koyacaksınız. Göze alınması gereken ne varsa göze alarak…
Doğayla baş başa, yalın, bohem, kafanıza göre bir hayat mı yaşamak istiyorsunuz? O halde, çoğumuzun uğrunda ömür tükettiği dünya nimetlerinin bir çoğundan vazgeçmeyi bileceksiniz.
Ancak bir şeyi asla unutmayın derim. Sadece sizin için anlamı olan anlamlıdır! Velhasıl, anlamı olan bir hayat mı istiyorsunuz, bir şeylerden vazgeçmeyi bileceksiniz ve vazgeçmedikçe kazanamayacağınızı da..
Sevgiler,
YORUMLAR
Merhaba, değerli yazarım. Güzel kaleminizin yeni bir takipçisiyim her ne kadar geç fark etmiş olsam da.
Reçel Kavanozu ile tanıştım kaleminizle ve iyi ki de tanışmışım.
Vazgeçmeyi bileceksin...Dün gece geç bir saatte okudum ve tebriklerimi bırakmak adına bir kez daha geldim gönül sayfanıza.
İki yıldır yazıyorum ya da yazmaya ve yansıtmaya çalışıyorum, diyelim. Bu açıdan kendimi geliştirmek adına çabam sürmekte. İlk durağımdır sevgili Edebiyat Defteri, ilk mecradır yazılarımı yayımlamaya cesaret bulduğum. Bu yüzden yeri ayrı ve önemlidir bende.
Başınızı ağrıttım, kusura bakmayın.
Paylaşmak istedim. Değerli kaleminizden feyiz almak adına mutluyum.
En içten sevgimle ve en derin saygılarımla, değerli yazarım.
Son okuduğum yazınız gerçekleri ve doğruları öylesine güzel vurgulamış ki, bir o kadar yüreğe de dokunmakta.
Billur T. Phelps
Sonrasında eğer başkalarının da yüreğine dokunabiliyor ve okunmaya değer bulunuyorsa sonuç çift katlı ve kaymaklı ekmek kadayıfı tadında (Ben çok severim de :)
Daha sonrasında yazma isteğiniz ateşlenmiş oluyor. İnşallah sizin de sevdiğiniz yazarları ve yazılarını okudukça, bu isteğiniz çoğalsın ve kıvam alsın.
Ben kendi adıma bir okur daha kazanmış olmaktan çok mutlandım.
Sevgiler,
Uzun bir aradan sonra güne gelen bir yazı ile tekrar aramıza dönmüş olmandan dolayı çok mutlu oldum.
Güzel bir hayar dersiydi. Evet..Bazı şeyleri terk etmeden bazı şeylere ulaşılamıyor.
Çok da uymayacak belki ama mesela sağlıklı yaşamayı mı istiyorsun o halde sigarayı bırakacaksın arkadaş..Başka yolu yok ( Kendime diyorum tabii ki)
Çok beğendim yazınızı. Kutlarım.
Selam ve sevgilerimle.